Haller met Eiting of Til met Lauritsen? Andere spitsen zijn Ldj, Ueda en Vente. Sta op 92% wil graag voor mn 4de gouden bekertje gaan. Veel twijfels dit x. Ueda 1 grote gok kan lekker uitpakken, heb ook Berghuis als gok flink plafond maar kan ook niks worden. Zawada wil ik graag maar gaat weeer ten koste van Vente die t flink op z'n heupen heeft. Is Gaai zeker van plekkie of veiliger voor Wolfe gaan... een hoop vragen en nog lekker veel gepuzzel. Fijn dat thuiswerken 🤣
Ik herken je twijfel over Timber, ben ook heel erg aan het twijfelen om hem in mijn team te klikken. Heb nu ook nog geen Feyenoorders, en voelt ergens raar om zonder Feyenoorders de tweede seizoenshelft in te gaan. Meerdere die met de keuze voor Timber worstelen?
Mocht ik Timber kiezen ga ik sowieso ook maar met 2 PSV'ers de tweede seizoenshelft in. Als ik Timber niet neem ga ik proberen bugdet voor Veerman vrij te maken en ga ik met 3 PSV'ers.
Dit beeld is natuurlijk wat vertekend. Een Vaessen heb je niet elke ronde in de basis gehad, terwijl je Pasveer (bijna) altijd opstelt. In de eerste seizoenshelft had ik zowel Vaessen als Pasveer, waarbij Pasveer meestal in de basis stond. Tot nu toe is het verschil daardoor 850 punten.
Als Vaessen de helft van de tijd in de basis zou staan, voor het gemak 75% van het totaal, zou hij ongeveer 750 punten hebben gepakt. Omdat er altijd het risico is dat je de verkeerde keeper opstelt, kan het verschil nog groter uitvallen.
Ja het is een beetje nat vinger werk maar toch.. Denk dat het verschil in punten die Pasveer meer oplevert groter is dan puur kijkend naar de scores die ze gehaald hebben in de 1e seizoenshelft.
Zou hier niet te zwaar aan tillen hoor.
Had de 1e seizoenshelft ook 0 feyenoorders en gestegen naar gouden bekertje.
In mijn drafts voor 2e helft had ik alleen gimenez overwogen (of wellicht) Ueda, dus kans is groot dat het er weer 0 worden
Die zit dan o.a. in een duurdere keeper, namelijk Pasveer en met Til, Mijnans, Steijn en Taylor sowieso al wel een sterk middenveld denk ik.
Voelt wat gek om 0 Feyenoorders te kiezen, maar naast Timber overweeg ik niemand uit Rotterdam.
Wat verwachten de Twentekenners qua centrale duo de 2e seizoenshelft. Kan me herinneren dat dit ook een vraag was voor het seizoen.
Als Hilgers terugkomt is het dan Hilgers-Lagerbielke?
Wat is er met Bruns gebeurd? Was dacht ik ook even sprake van een transfer deze winter. En v. Hoorenbeeck sowieso niet?
Ik neig heel misschien nog naar 500k voor zowel #4 en #5. In dat geval behoud ik m'n gewenste verdediging en heb ik op het middenveld plek voor Til EN Veerman (naast Steijn, Taylor en Mijnans).
En de angst dat ie t weer net zo goed doet als in 1e seizoenshelft.
Ik had hem toen als hopelijke neutralizer van Tillman en dat beviel goed.
Maar 2e seizoenshelft (mits psv eruit gaat tegen Juventus) speelt psv niet veel doordeweekse wedstrijden meer volgens mij wat bij de keuze toch ri Saibari duwt (met of Til of Veerman ernaast wellicht)
Prijs doet zeker wat. Maar ook:
PSV heeft - vooralsnog - geen back-up voor De Jong, Til zie ik daar nog wel als stand-in. Saibari past beter op links, maar daar heeft PSV juist wel opties.
Til is - voor mijn gevoel, ging al eerder vandaag nat op mijn huiswerk - minder blessuregevoelig dan Saibari. Vorig seizoen deed dat toch zeer.
Dat weegt zeker mee maar het voelt voor mij als meer zekerheid gezien de afgelopen seizoenen. Ik denk dat iedereen van ons wel inziet dat Saibari een betere voetballer is maar Til is zeer constant. Wellicht zit er ook wat persoonlijke wrok omdat ik vorig seizoen op hem heb gegokt in de tweede seizoenshelft en toen heeft hij nauwelijks gespeeld vanwege de Afrika Cup/blessures.
Op basis van de afgelopen weken verwacht ik dat Hilgers en Lagerbielke het centrum gaan volgen. Veel Twente supporters zijn ook fan van hem als ik zo eens lees. Eigenlijk voor 1,5 miljoen te mooi om te laten liggen..
Dankje. Ja voor de 1.5 is hij zeker aantrekkelijk geprijsd.
Weet niet of Oosting nog voorkeur heeft voor een rechtbenige en linksbenige centrale? Dat zou voor v Hoorenbeeck pleiten? En hij staat wat jou betreft boven Bruns dus? Goed te weten!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.