Disclaimer is dat ik geen Twente supporter of iets ben, haha. Maar is puur speculatie op basis van de afgelopen weken en op basis van 'FC Twente wil Lagerbielke deze week nog definitief overnemen van Celtic' | Twenteinsite.nl
Mooi dat de discussie hier vooral is of je Til en/of Saibari neemt. Ik heb ze er allebei vanaf het begin niet instaan. Voor mij moeten spelers van dat bedrag 100% zekerheid hebben op een basisplek en moet ik ze blind kunnen cappen. Gaat voor allebei niet op.
Is zeker interessant geprijsd voor een basisspeler van een top-6 club. Levert natuurlijk wel vrij weinig eigen punten op en Twente houdt nou ook niet vaak de nul. Als ik voor een speler van Twente zou gaan, dan zou ik liever 500k extra besteden voor Kuipers, maar diens positie is me net te onzeker om daarvoor te gaan. Twente laat ik sowieso, los van Steijn uiteraard, volledig links liggen.
Ik neig steeds meer om toch Perisic mee te nemen, naast Til/Saibari. Van de week maar even de bekerwedstrijden afwachten en kijken hoe het daar staat.
Dan neem jij geen enkele PSV-middenvelder mee? Schouten is gegarandeerd van een basisplaats maar die is niet interessant. Of beschouw jij de basisplek van Veerman als gegarandeerd?
Overigens overweeg ik Dest totaal niet.
Je zet me wel aan het denken ja. Volgens mij ziet Bosz in Veerman gewoon een basisklant en dan speelt Saibari gewoon op 10 (zoals tegen NEC).
Ik heb hem er nu even in geklikt en Perisic toch vervangen door Breum. Ziet er voor nu goed uit, kijken hoe lang ik dat volhou 😂
Het dilemma van de tweede spits naast Luuk, zit toch nog beetje te twijfelen hoor. Haller of Ueda. Utrecht heeft wel een goed programma maar gewoon niet de bovenliggende partij in veel wedstrijden. lijkt erop dat Feyenoord toch echt geen vervanger heeft voor Gimenez, dus zal het toch Ueda zijn die gaat spelen de hele tweede seizoenshelft. wat vinden jullie? die moet er toch 8/9 kunnen maken.
In de voetbalkantine op espn zeggen ze net: had laatst een interview met Arne Slot, die heeft goed met Ueda getraint en die zei, hij volgt moeiteloos Gimenez op als die verkocht word....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.