Of krastev basis blijft is wel de vraag met Namli terug straks. Ik neig toch maar van den bergh voor de zekerheid (en heb 250k over). Mito Sparta vind ik toch ook iets zekerder dan Talvitie.
Ik ga me geld besparen in de verdediging, wat ik zo lees ook op twente sites is Kuipers geen zekerheid dan maar de 1.5 CV. Ook mijn bedenkingen bij Utrecht, maar ga wel voor Viergever om er toch 1 de hebben. Vind ook dat die vaak mee naar voren gaat en laat er nou net een back spelen met een goede voorzet (overigens Cathline ook goede voorzet).
Ik was vrij overtuigd van Haller, maar ga toch voor de Japanner van Feyenoord, moet toch een keer gaan vallen. Mbt penals, de laatste keer dat ze samen speelden zonder giminez, nam timber hem en niet hancko.. Heb het gevoel dat Timber wel is een verschil maker kan worden. Qua Psvers alleen Luuk en gok op Saibari omdat ik dat de beste voetballer vind (samen met Tillman).
Meer mensen met twijfel over Krastev basis? En Ouaissa Nec, nu Gonzalez weg is, grotere kans basis.. Misschien zijn er NEC insiders hier haha
Heb inmiddels definitief een streep door heel FC Utrecht gezet.
Zit ik ineens met Lauritsen en Ueda er in geklikt 🙈
En het gekke is dat het (icm m'n andere aanvallers) best tevreden stemt
Feyenoord is klaar op de transfermarkt, zonder een nieuwe centrumspits aan te trekken. Nu is het aan Ueda om te gaan scoren 🤞🏾
En het drong misschien niet direct tot me door (ja, ben een beetje traag van begrip 😅), maar de aanvoer naar Lauritsen is wel echt geupgrade zeg, met de komst van 3 creatieve middenvelders (en een Mito die eindelijk los lijkt te komen).
Het kwartje valt 🤣
Lauritsen is voor mij absoluut een zekerheid geworden na al die transfers bij sparta.
Sparta heeft als laatste ook nog LB Ideho van Ado overgenomen, 4 goals en 3 assist, gaat de concurrentiestrijd aan met Mito denk ik, aardige impuls op het kasteel afgelopen tijd
Ik heb het hier al vaker gedeeld maar zou het nogmaals zeggen. Onderschat Heracles niet. Laatste 8 potten m.u.v. de oefenwedstrijd ongeslagen. Spelen leuk, aanvallend voetbal en krijgen niet bijster veel tegen. Lopen ook wat leuke (500k) basisspelers rond. Daarnaast neemt Bruns alle hoekschoppen en corners, maar pakt daarnaast vrij veel geel. Als er goals gemaakt moeten worden, komt dat vanuit Kulenovic. Verder is Rots interessant, 2 goals en bij NAC eentje op de kruising.
Hij heeft 1 assist op viergever (en 1 op van der Hoorn). En de goal afgelopen weekend van Viergever was een schot van el karouani, die de keeper redde en viergever de rebound scoorde. Viergever en ook van den Hoorn gaan regelmatig mee naar voren zeker als ze achter of gelijk staan en bij corners, en met spelers met een trap zoals el karouani (die de corners/vrije trappen neemt) is dat een kans op een goal. Ook een reden dat die veel assists heeft. Andere corner/vrije trappen nemers met goede koppers in het team (bijv Veerman, Breum, Koopmeiners), hebben mede daardoor ook relatief veel assist. Maar ik denk dat Viergever qua punten in de buurt kan blijven van el Karouani, maar is meer een gevoel haha. En die half miljoen is lekker.
Uiteindelijk heb je natuuurlijk ook een 16e, 17e en 18e speler nodig. Dat mogen zeker mindere goden zijn. Dan snap ik ook nog dat voetbal redelijk opportunistisch. De redelijke tot goede potten van heracles staan dan nog vers in het geheugen. Maar...
Als we dan inzoomen op de wedstrijden van heracles, thuis: gae, pec, twe, az, fey, nec
Uit: aja, for, hee, rkc, gro, wil, psv.
In welke wedstrijden vinden jullie die spelers dan zo waardevol? Ik zie ze in principe in geen enkele wedstrijden echt als favoriet. Thuis PEC wellicht? Kijk die 500k op plek 5 aanvaller doet geen pijn. Maar een 5e verdediger van 1M of een wieckhoff ofzo. Wat moet je er mee?
Hier gaat (misschien) Rots mee. Programma Heracles sluit ook niet onaardig aan bij dat van mijn andere verdedigers.
Ik onderschat Heracles absoluut niet (meer), lijken op tijd in vorm te zijn. Maar hebben wel echt een heel uitdagend resterend programma voor de boeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.