Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 437 ... 441 442
Europameister
Rubik
Speel nu met het idee om - naast De Jong - zowel Saibari, Til als Perisic mee te nemen. Met het uitb...

Niet gek denk ik, vooral als psv weer wat beter gaat spelen. Tegen de kleinere clubs kan dit maximale punten betekenen.. maar of Perisic echt zoveel blijft spelen nu Lang ook gewoon blijft? Lijkt me dat daar ook wel gerouleerd zal worden. 

Europameister
Dimitrofiets
Iemand die Gaaei overweegt?

Ik had hem na afgelopen weekend in mijn team staan, maar nu Ajax net een nieuwe back heeft gehaald zal er wel gerouleerd worden. Baas/Sutalo zijn meer zekerheidjes en Hato ook, maar die vind ik voor 3.5 iets te duur. 

MightyM
Rubik
Speel nu met het idee om - naast De Jong - zowel Saibari, Til als Perisic mee te nemen. Met het uitb...

Saibari en Perisic zijn voor mij te onzeker, ik ga het (als er vanavond geen gekke dingen gebeuren/blessures ontstaan) houden bij LDJ, Veerman en Til voor wat betreft de PSV'ers.

KingNelom13
Rubik

Neem je Obispo niet mee in je berekening? wil geen spelbreker zijn,  maar dat is een CV

Dimitrofiets

Wat denken jullie? Blijft Bacuna de pingels nemen na z'n misser of gaat Seuntjes deze vanaf nu opeisen?

Ben Van Heck

Vanavond de opstelling van PSV eens goed bekijken. Stel Bosz stelt Obispo op tegen Feyenoord, dan verwacht ik hem gewoon als CV in de Eredivisie. Mocht hij Schouten toch op CV zetten, dan durf ik de gok met een Saibari misschien wel weer aan. Op dit moment Timber er in staan en slechts één PSV middenvelder, waardoor ik nu 2 Feyenoorders in mijn team heb staan. Ik weet niet in hoeverre ik daar blij mee ben, haha.

Dimitrofiets
Ben Van Heck
Vanavond de opstelling van PSV eens goed bekijken. Stel Bosz stelt Obispo op tegen Feyenoord, dan ve...

Zelfde hier. 2 feyenoorders en zelfs slechts 1 psver. Voelt allesbehalve goed

mirkodek

Heb na gisteravond voorzicht afscheid genomen van Haller. Wel met lichte FOMO, ik zie hem er komend weekend thuis tegen Almere zo twee maken en dan kan ie zo maar eens los zijn. Maargoed. Ik twijfel om ook meteen El Karouani eruit te halen. Ik zie niet veel alternatieven (heb al een CV van Ajax, back van GAE en AZ). Twente houdt nou niet zoveel meer de nul dan Utrecht en Kuipers is te onzeker. CV gaat weinig eigen punten opleveren en Van Rooij vind ik dan net iets te duur. Ik zie El Karouani z'n goals en assists nog wel leveren dit seizoen, dus voorlopig blijft ie even staan. 

Met Haller out of the picture wordt de puzzel er niet perse makkelijker op. Ueda lijkt de meest aangewezen vervanger, maar ik heb heel weinig vertrouwen in Feyenoord dit seizoen en Ueda zelf is ook nog best een vraagteken. Maar zoals al heel vaak aangehaald hier, er zijn weinig alternatieven voorin op dit moment. Paixao is wat zekerder, maar dat is natuurlijk geen centrumspits.

Vanavond maar even afwachten wat Bosz gaat doen en aan de hand daarvan bepalen of we nog wat moeten wijzigen qua PSV middenvelders. Voor nu alleen Veerman erin geklikt. Krastev is ook nog een vraagteken. Mooi geprijsd en goed in vorm maar wat gaat er gebeuren als Namli zo meteen weer fit is? Ik verwacht veel 352 te gaan spelen dus dan wil je een 6e middenvelder die in ieder geval vaste basisspeler is. Voor 250k meer heb je Van den Berg (of Ihattaren)...

Pablito
mirkodek
Heb na gisteravond voorzicht afscheid genomen van Haller. Wel met lichte FOMO, ik zie hem er komend...

Zou Kuipers met het vertrek van Salah-Eddine niet gewoon vaste basisspeler worden? Alders van Ajax lijkt me nou niet iemand die direct voor de basis gehaald is

Nopper
Ben Van Heck
Vanavond de opstelling van PSV eens goed bekijken. Stel Bosz stelt Obispo op tegen Feyenoord, dan ve...

Obispo ga je vanavond niet tegen komen in de opstelling want hij is geschorst dus grote kans dat Schouten daar speelt. Waar ik meer benieuwd naar ben is wie in de spits komt mochten ze Luuk de Jong gaan wisselen. Gister bij ESPN waren ze er van overtuigd dat Perisic in de spits komt als alternatief, als dat vanavond zo blijkt te zijn gaat hij bij mij 100% mee. 

Peli
mirkodek
Heb na gisteravond voorzicht afscheid genomen van Haller. Wel met lichte FOMO, ik zie hem er komend...

Over Haller gesproken....
Geen idee of onderstaande hier al eerder gedeeld is; Zo ja, excusez-moi.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1255576/jans-zet-haller-op-de-bank-vanwege-fitheidsproblemen.html

Ben Van Heck

Mocht bovenstaande kloppen, dan ga ik mijn handen niet branden aan Haller denk ik. Doet me denken aan Boadu vorig jaar bij Twente. Zo worden de aanvallers nog een groter hoofdpijndossier dan mijn keuze Til/Saibari/Perisic op het middenveld, haha. 

Titivoeckler
Pablito
Zou Kuipers met het vertrek van Salah-Eddine niet gewoon vaste basisspeler worden? Alders van Ajax l...

Ik zit zelf ook op deze lijn. Er is alleen een kleine kans dat ze misschien Sadilek weer terug naar de linksback halen en Vlap iets verder terug laten spelen. Ik vind het wel een gokje waard in ieder geval.

Dimitrofiets
Pablito
Zou Kuipers met het vertrek van Salah-Eddine niet gewoon vaste basisspeler worden? Alders van Ajax l...

Tuurlijk gaat dat Kuipers zijn.

mirkodek
Peli
Over Haller gesproken....Geen idee of onderstaande hier al eerder gedeeld is; Zo ja, excusez-moi.htt...

Nog niet gedeeld maar had het gisteren ook gelezen ja. Te onzeker dus.

En Kuipers werd al in de 64e minuut gewisseld afgelopen zondag. Wel voor Verschueren dus dat zal niet z'n standaard vervanger zijn. Hij zal ongetwijfeld nu de beoogd eerste keuze zijn, maar is natuurlijk een stuk minder zeker dan de basisplaats voor El Karouni. Dus vandaar de twijfel.

Benieuwd of we vanavond iets meer duidelijkheid gaan krijgen over PSV, zou fijn zijn.

Ben Van Heck

Allemaal dit team kopieren, jongens!

Scorito Topcoach: Het Ultieme Definitieve Team voor Succes!

ralfinho77

Wat ik niet zo begrijp is dat mensen Haller als een zekerheid zien. Anders eventueel ueda, maar Lammers wordt door niemand genoemd. Voor 3,5 precies goed geprijsd. Of Ogawa voor 2,5.

Gesinkthebest

Proberen jullie in elke linie minstens één 500/750K speler te kiezen? Type Wieckhoff of Talvitie?

Astarloa
ralfinho77
Wat ik niet zo begrijp is dat mensen Haller als een zekerheid zien. Anders eventueel ueda, maar Lamm...

Als je toch simpelweg naar zijn behaalde punten kijkt t.o.v. andere aanvallers die veel goedkoper zijn heeft hij het toch gewoon niet goed gedaan? Daarbij komt hij terug van een blessure wat hem twijfelachtig maakt en heeft hij ene Steijn naast zich die alle ballen als een magneet naar zich toe trekt. En met Van Wolfswinkel een goeie concurrent mocht hij even niet aan doelpunten komen. Alles bij elkaar genomen vind ik 3,5 veel te veel en is hij gewoon makkkelijk vervangbaar door mensen van de helft van het geld.

mirkodek
Gesinkthebest
Proberen jullie in elke linie minstens één 500/750K speler te kiezen? Type Wieckhoff of Talvitie?

Voor m'n verdediging en aanval sowieso, aangezien ik vaak voor 352 ga kiezen. En dat is ook meteen de reden dat ik voor m'n 6e middenvelder misschien iets meer wil uitgeven.

Hassan de Mosselman

Aanval is erg lastig. Naast LdJ en Haller eigenlijk geen zekerheidjes binnen de top zes. Een versterkt middenveld is dan ook wel logisch, al wil ik nog steeds niet te veel uitgeven aan een zesde middenvelder. Pittig.

Bobby37
Ben Van Heck
Allemaal dit team kopieren, jongens!   Scorito Topcoach: Het Ultieme Definitieve Team voor Succes!

Top, scheelt weer nadenken :)Lost ook gelijk de Til-Saibari discussie op

ralfinho77

Zijn er hier Twente fans die mij een update kunnen geven over de blessure van Lammers?

Dimitrofiets
Hassan de Mosselman
Aanval is erg lastig. Naast LdJ en Haller eigenlijk geen zekerheidjes binnen de top zes. Een verster...

Parrott is toch gewoon een zekerheid joh.

AlexDen
Dimitrofiets
Parrott is toch gewoon een zekerheid joh.

Een zekerheid dat die rond minuut 60-70 gewisseld wordt 

1 2 ... 437 ... 441 442

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.