Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 438 ... 442 443
mirkodek
Dimitrofiets
Parrott is toch gewoon een zekerheid joh.

Een zekerheid op weinig punten vooralsnog. Wordt er de laatste tijd steevast afgehaald rond de 60e minuut, zelfs als Meerdink niet eens op de bank zit. Hij zal echt wel basis blijven staan, maar voor 5 miljoen een spits die de laatste tijd weinig scoort en maar een uurtje per wedstrijd speelt.... Hij neemt in ieder geval de penalties en ik vind het ook echt wel een aardige spits. Maarja, of dat genoeg is om 5 miljoen te rechtvaardigen?

Pablito

In hoeverre denken jullie dat Verschueren bij Twente speeltijd van Vlap gaat afnemen? Vlap wordt toch voornamelijk gebruikt op de linkerflank maar Verschueren gaat centraal op het veld geen minuten maken op de plek van Steijn. Vlap is een prima scorito speler maar ik heb geen goed beeld bij zijn zekerheid van speeltijd.

Hassan de Mosselman

Booth van Twente wellicht interessant?

Hassan de Mosselman
Dimitrofiets
Parrott is toch gewoon een zekerheid joh.

Voor 3.5 miljoen wel. Voor 5 is het een zekerheid dat hij niet in mijn team komt. Neem dan nog eerder Mexxie mee.

Rubik

Hoe kijken jullie naar middenvelders/aanvallers van NEC? Met het vertrek van Rober is er in ieder geval een optie minder. Sano wordt meer als centrale middenvelder gebruikt. Linssen lijkt vooral het alternatief voor Ogawa te zijn.

Dan blijven Ouaissa, Van Crooij, Hansen en Onal over voor de vleugels en op 10. Zien jullie hier zekerheidjes in? Zelf geef ik Van Crooij nog de meeste kans op structurele speeltijd en rendement.

Peli
Hassan de Mosselman
Booth van Twente wellicht interessant?

Voor wie zou hij moeten starten dan bij Twente?
Daan Rots op rechts en Sem Steijn op 10 staan redelijk/zeer vast voor Oosting.

Peli
Rubik
Hoe kijken jullie naar middenvelders/aanvallers van NEC? Met het vertrek van Rober is er in ieder ge...

Als Ouaissa zo blijft spelen, geef ik die veel kans op speeltijd.
Geen gekke pick voor 1.5M, maar er zijn al zoveel prima tot goede middenvelders te picken...... daardoor heb ik Ouaissa (of welke NEC middenvelder dan ook) nooit overwogen.

Spartaan

Heb van Crooij zelf ook heeft altijd zijn puntjes te pakken met goals of een assist .   Ik was zeker van Haller maar daar is de twijfel wel echt toegenomen, maar wie dan als alternatief  Lammers heeft me ook teleurgesteld of ueda waar je maar van moet afwachten wat hij gaat brengen of nog duurde Parrot die wel ze goals maak maar nooit hele wedstrijd speelt en soms gewoon op de bank begint. 

lauritsen kan interessant worden maar is ook geen zekerheidje of goals dit seizoen, al heeft hij totaal geen concurrent achter hem zitten dat is wel ze voordeel.  Jizz Hornkamp was gister weer geblesseerd weet niet hoe erg dat is. Maar dan kan kulenovic wel intressant worden.

Hassan de Mosselman
Peli
Voor wie zou hij moeten starten dan bij Twente?Daan Rots op rechts en Sem Steijn op 10 staan redelij...

Twee miljoen is voor Twente een behoorlijke investering, die zullen ze niet voor de bank halen lijkt mij.

Rubik
Peli
Als Ouaissa zo blijft spelen, geef ik die veel kans op speeltijd.Geen gekke pick voor 1.5M, maar er...

Mee eens, het middenveld is het probleem niet in mijn selectie.

Hoe kijk je naar Van Crooij? Altijd wel een redelijk rendement en voor spits #4 misschien wel een optie, al is het natuurlijk geen centrumspits.

Peli
Hassan de Mosselman
Twee miljoen is voor Twente een behoorlijke investering, die zullen ze niet voor de bank halen lijkt...

En vandaar mijn vraag ;-)

Peli
Rubik
Mee eens, het middenveld is het probleem niet in mijn selectie. Hoe kijk je naar Van Crooij? Altijd...

Geen centrumspits idd en dus is hij als 4e aanvaller absoluut geen optie voor mij.

Hij staat daarnaast ook nog eens op het Nijmeegse middenveld en als aanvaller in het spel. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hier mensen die Margaret boven Zawada verkiezen? Is 250K goedkoper en heeft meer punten opgeleverd, wat natuurlijk niks zegt voor de toekomst. Als 4e aanvaller wel een leuke optie en in een 352 formatie ook vaker op de tribune. 

Karperdrol

Parrot inderdaad wel heel erg duur...denk niet dat ik die meeneem.

Taylor neem ik denk ik wel mee, weinig vernoemd hier, maar krijgt elke wedstrijd toch wel wat kansen om een goaltje te maken.

Breum voor 2.5 is ook erg interessant 

Peli
Karperdrol
Parrot inderdaad wel heel erg duur...denk niet dat ik die meeneem. Taylor neem ik denk ik wel mee, w...

Ik denk dat Taylor hier weinig genoemd wordt, omdat de meesten hem al wel vast hun team in hebben geklikt.

Rubik

Omdat een polletje hier niet mogelijk is, dan maar even extern: Welke PSV-middenvelders neem je mee?

Ervanuitgaande dat de deadline vandaag zou zijn, wie kies je dan? Meerdere antwoorden uiteraard mogelijk. En Tillman (gezien zijn blessure) en Schouten (omdat het geen Scorito-speler is) even buiten beschouwing gelaten.

steven20

V. Crooij speelt volgens mij gewoon rechtstbuiten. Zou een leuke pick kunnen zijn.

Sano als hij weer fit is kan op linksbuiten (zoals ook in de wedstrijd waarin hij geblesseerd raakte). Speelde wat verder terug toen Proper geblesseerd was en omdat hij dat ook prima kan. 

Ouiassa heeft zn draai gevonden op de 10 positie. Zoals aangegeven is er wel wat concurrentie bij NEC

Frits
MalafideFreriks
Boh de Hoekschoppen én corners? Dat worden flink veel assists voor Bruns!  Ik heb op dit moment Talv...

Dat ging niet meer helemaal lekker na een aantal biertjes ;)

Peli
steven20
V. Crooij speelt volgens mij gewoon rechtstbuiten. Zou een leuke pick kunnen zijn. Sano als hij weer...

Van Crooij stond de laatste 3 potjes (tegen PSV, Fortuna en PEC) in ieder geval op 10.
Daarvoor tegen Willem II rechtsbuiten en tegen GAE zelfs linksbuiten.

Wel lekker multi-inzetbaar dus (maar dat wisten we al van Van Crooij)

edit: Ouaissa speelde de laatste 3 potjes juist weer als rechtsbuiten.......

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Als Ouaissa zo blijft spelen, geef ik die veel kans op speeltijd.Geen gekke pick voor 1.5M, maar er...

Ik overweeg hem heel misschien als 6e middenvelder. Middenveld inderdaad keuze genoeg en 1.5M is geen laag bedrag, maar in mijn geval gaat die 6e middenvelder vaak op de bank (wellicht af en toe basis) starten, dus vind ik het opzich niet heel erg om daar wat meer aan uit te geven. Tot nu toe stond Krastev steeds op die plek, maar wel wat onzekerheid of die blijft staan. 

BarryE1
Peli
Ik denk dat Taylor hier weinig genoemd wordt, omdat de meesten hem al wel vast hun team in hebben ge...

Even resumé:

Steijn, Til, Saibari, Taylor. Jij bent dan eigenlijk ook nog een soort van verplicht om In-Beom of Timber mee te nemen en hebt dan dus Krastev als 6e middenvelder. Geen wonder dat je dan als 5e verdediger bij Mats Rots uit komt 😉

Pablito

Ik zit ook nog met de 6de middenvelder in mijn maag. Momenteel heb ik Aaronson erin geklikt, wat dan mijn enige Utrecht speler is. Ik zou hem nog kunnen upgraden naar Koopmeiners of Vlap maar ik heb Steijn en Mijnans ook al. Voor de diversiteit is Aaronson goed maar vinden jullie 2M (of 2,5M) te veel voor een 6de middenvelder? 

Rubik
BarryE1
Even resumé: Steijn, Til, Saibari, Taylor. Jij bent dan eigenlijk ook nog een soort van verplicht om...

Ik neig ook naar een goed gevuld middenveld en kom zelfs bij Rots uit als 4e verdediger...

RedDevil
Ben Van Heck
Hier mensen die Margaret boven Zawada verkiezen? Is 250K goedkoper en heeft meer punten opgeleverd,...

Als je een aanvaller van RKC wilt, neem dan Zawada. Dat is die extra 250K tov Margaret zeker waard. Dat hij minder punten pakte tot dusver komt mede door een rode kaart. Maar Zawada komt veel vaker in scoringspositie dan Margaret.

Peli
BarryE1
Even resumé: Steijn, Til, Saibari, Taylor. Jij bent dan eigenlijk ook nog een soort van verplicht om...

Jij denkt dat ik nog altijd hetzelfde middenveld als gisteren/dagen terug heb?
Ook mijn opvattingen wijzigen gaandeweg ;-)

En ik kom om meerdere redenen (eventueel) bij Mats Rots uit als 5e verdediger.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 438 ... 442 443

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.