Sluit ik niet maar dan is het meer een keuze uit armoede dan een keuze uit luxe. Ik ben hier ook alleen maar even om de verwachtingen rondom Mats Rots wat te temperen. Voelt een beetje als de Sigurgeirsson optie in de 1e seizoenshelft. Puur qua het houden van de 0 dan he. Rots lijkt me wat zekerder van een basisplaats en zo te zien nog een tikkie meer drive naar voren
Ik ga er nog even een naam inknallen, zag Pec Zwolle voorbijkomen, daar zat ik ook te kijken, naast Vente heb je voor 250K minder ook nog die gekke Mbayo die altijd iedereen bezighoud en toch ook al 3 goals en 7assist op zijn naam heeft, Geen centrumspits indd maar is er wel een die ik wellciht overweeg in mn team
Ander vraagje. Hoeveel geld hebben jullie nu op het veld staan en hoeveel op de bank/tribune in je ideale opstelling? Bij mij is dit 39-7. Heb het idee dat mensen kiezen voor een dure bank terwijl je naar mijn mening toch je centen op het veld wil hebben voor de volle 100% aan punten die ze kunnen behalen. Zowel op de bank als op de tribune wil ik wel basisspelers hebben maar niet te duur aangezien de punten halveren of niks waard zijn op de tribune.
Ik ga hem 90% zeker nemen. Viel tegen Ajax echt fenomenaal in. Kwam zoveel dreiging vanaf. Ook neemt hij normaal gesproken gewoon de penalty's. Wat ook meespeelt is dat hij de enige Feyenoorder is die ik potentieel erin klik. 0 Feyenoord spelers voelt toch niet goed ondanks de vorm waar ze inzitten.
Spartaan, hoe zie jij de ideale voorhoede na alle transfers? Tijdens het neuzen tussen alle goedkope boys kwam ik De Man Zonder Rendement tegen, maar voor 750K is zo'n rappe gozer best een leuke als opvulling. En er komt natuurlijk een moment dat hij wel een keer een goal gaat maken. Denk je dat hij erin blijft staan?
Joosten of Talvitie
Janosek of Oukili
Houwen of Bakker
Brym of Seuntjens
Margaret of Sauer
Olij of Vaessen
Zawada of Vente
Omarsson of Antman
Deijl of Kuipers
Aaronson of Perisic
El Karouani of Wolfe
Breum of Mijnans
Ogawa of O. Edvardsen
Gaaei of Baas
Timber of Saibari
Pasveer of Unnerstall
Til of Veerman
Ueda of Haller
Als Spartaan, zou jij Eiting of Hlynsson kiezen? Eiting neemt volgens mij de vrije trappen en corners. Kan zomaar veel assists gaan geven op Lauritsen. Hlynsson ook interessant met potentie op wat doelpunten, maar gaat hij niet Lauritsen in de weg lopen in de 16? Gaat Zechiël concurrentie opleveren voor Eiting? Zou graag de kijk van een Spartaan hierop zien!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.