Ajaxfan hier. Bloedhekel aan Traore. Echt de meeste luie voetballer die er in de Eredivisie rondloopt. Zie hem nooit een sprintje trekken om een 50/50 bal binnen te houden/veroveren. Wordt ook vaak de huid volgescholden door Henderson omdat hij zijn verdedigende taken weer eens laat versloffen. Je moet echt maar hopen dat het een dag is dat die er zin in heeft, dan is het een leuke speler. Het ding met Traore is dat het altijd een 8 of een 1 is en niks ertussenin. Zou veel eerder voor Lauritsen gaan. Of de goedkopere Vente, Sauer of Omarsson.
Beetje FOMO voor Breum, maar ik krijg een beetje (wellicht onterechte) Thorsby gevoelens bij. Leuk die hattrick tegen Fortuna hoor, maar goe vaak gaat dat voorkomen? Daarnaast heeft GAE ook wel kwaliteit ingeleverd door Edvardsen te laten gaan. Mijnans voor 0,5 extra of Timber voor 1 miljoen extra vind ik een dan wat veiligere pick eigenlijk.
Mito - Lauritsen - van Bergen momenteel ideho is ook gehaald maar heeft nog 2 weken nodig . Die kan op beide kanten uit de voeten maar lijkt me eerder voor van Bergen te halen. Als je 750 wil uitgeven dan eerder aan Mito dan van Bergen denk ik
Mijn 4e verdediger (in een 3-5-2) speelt de eerste 2 wedstrijden tegen een relatief eenvoudige tegenstander, daarmee zou ik Malacia pas op 01-03 nodig hebben. Maand om zich op te trainen lijkt mij voldoende voor een potentieel vaste back van een topploeg.
Voor wie nog wat inspiratie wil hebben voor zijn definitieve team:
https://www.eredivisiepreview.com/tips
Ik denk dat ik lekker op save ga, en geen gokjes ga wagen met spelers die wel of niet fit worden en dan wel of niet in de basis gaan starten. Al helemaal niet met spelers van 2,5-3 miljoen.
Mijn verdeling is nu als volgt:
K: 4.25M
V: 10M
M: 20.25M
A: 11.25M
Ik heb dus nog 250K over, maar dat laat ik misschien ook wel zo.
Feyenoord tot nu toe 3x de nul als ik het goed heb. Bovendien wordt er flink gewisseld achterin. Enige die consequent basis staat is Hancko en die is duur. En Feyenoord als geheel draait vrij matig. Dus vandaar
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.