Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 440 441 442 443
nasibal
RedDevil
Spartaan, hoe zie jij de ideale voorhoede na alle transfers? Tijdens het neuzen tussen alle goedkope...

Als fanatiek Twente fan kan ik je verzekeren dat dat moment écht niet gaat komen. 

ralfinho77

Net ook gevraagd heeft hier niemand Lauritsen of traore of beide. Voor 2 miljoen mooi geprijsd.

Frenkert23
ralfinho77
Net ook gevraagd heeft hier niemand Lauritsen of traore of beide. Voor 2 miljoen mooi geprijsd.

Ajaxfan hier. Bloedhekel aan Traore. Echt de meeste luie voetballer die er in de Eredivisie rondloopt. Zie hem nooit een sprintje trekken om een 50/50 bal binnen te houden/veroveren. Wordt ook vaak de huid volgescholden door Henderson omdat hij zijn verdedigende taken weer eens laat versloffen. Je moet echt maar hopen dat het een dag is dat die er zin in heeft, dan is het een leuke speler. Het ding met Traore is dat het altijd een 8 of een 1 is en niks ertussenin. Zou veel eerder voor Lauritsen gaan. Of de goedkopere Vente, Sauer of Omarsson.

Ben Van Heck

Beetje FOMO voor Breum, maar ik krijg een beetje (wellicht onterechte) Thorsby gevoelens bij. Leuk die hattrick tegen Fortuna hoor, maar goe vaak gaat dat voorkomen? Daarnaast heeft GAE ook wel kwaliteit ingeleverd door Edvardsen te laten gaan. Mijnans voor 0,5 extra of Timber voor 1 miljoen extra vind ik een dan wat veiligere pick eigenlijk. 

Spartaan
Frenkert23
Hlynsson en Eiting vind ik interessante keuzes. Lees echter net pas dat Sparta Zechiël heeft gehuurd...

Kitolano is geblesseerd dus een stand in erbij was nodig  en als Zechiël zal gaan spelen gaat waarschijnlijk Clement naar de bank toe. 

Spartaan
RedDevil
Spartaan, hoe zie jij de ideale voorhoede na alle transfers? Tijdens het neuzen tussen alle goedkope...

Mito - Lauritsen - van Bergen momenteel ideho is ook gehaald maar heeft nog 2 weken nodig .  Die kan op beide kanten uit de voeten maar lijkt me eerder voor van Bergen te halen.   Als je 750 wil uitgeven dan eerder aan Mito dan van Bergen denk ik

Frits
Astarloa
Ander vraagje. Hoeveel geld hebben jullie nu op het veld staan en hoeveel op de bank/tribune in je i...

Ik zit op 38 - 5,5 - 2,5. 

Hassan de Mosselman

Malacia voor 2.5M, iemand die het aandurft?

Nijmos

Malacia voor 2.5m klik ik er meteen in. Daar hoef ik niet over na te denken. Anders dan Mauro is het een echte bek en Mauro kan ook nog op revhtsachter. Klik

Kennylimbrichts
Hassan de Mosselman
Malacia voor 2.5M, iemand die het aandurft?

2.5m is wel erg gunstig geprijsd. Ik verwacht wel dat ik hem voor die prijs erin zal zetten. Ben ik direct van mij overtollige 500k af :) 

Hassan de Mosselman
Nijmos
Malacia voor 2.5m klik ik er meteen in. Daar hoef ik niet over na te denken. Anders dan Mauro is het...

Heeft wel echt lang geen volledige wedstrijd gespeeld, echt heel lang niet meer. Zal niet gelijk op topniveau zijn denk ik.

hansotjes

Lang niet voorbij zien komen, maar vroeger gebeurde het regelmatig :)

Mensen die nog 1 op 1 ff willen sparren over hun team? Stuur maar DM

KingNelom13

Hoe lang is Dest er nog uit? die gaat ook een keer terugkomen toch?

Ben Van Heck

Nou Frits, dan kunnen we de hand schudden want ik heb exact dezelfde verdeling. Eigenlijk ben ik nu wel dik tevreden over mijn team en heb de volgende verdeling klaar staan:

K: 4,25
V: 9,25
M: 21,5
A: 11

Kennylimbrichts
Hassan de Mosselman
Heeft wel echt lang geen volledige wedstrijd gespeeld, echt heel lang niet meer. Zal niet gelijk op...

Mijn 4e verdediger (in een 3-5-2) speelt de eerste 2 wedstrijden tegen een relatief eenvoudige tegenstander, daarmee zou ik Malacia pas op 01-03 nodig hebben. Maand om zich op te trainen lijkt mij voldoende voor een potentieel vaste back van een topploeg. 

Kennylimbrichts
KingNelom13
Hoe lang is Dest er nog uit? die gaat ook een keer terugkomen toch?

Dest traint al weer grotendeels mee, verwacht dat hij deze/volgende maand wel ergens wat minuten zal gaan maken

DJRengels

Voor wie nog wat inspiratie wil hebben voor zijn definitieve team:

https://morrizz.com/

https://www.eredivisiepreview.com/tips

mirkodek

Ik denk dat ik lekker op save ga, en geen gokjes ga wagen met spelers die wel of niet fit worden en dan wel of niet in de basis gaan starten. Al helemaal niet met spelers van 2,5-3 miljoen.

Mijn verdeling is nu als volgt:

K: 4.25M
V: 10M
M: 20.25M
A: 11.25M

Ik heb dus nog 250K over, maar dat laat ik misschien ook wel zo.

Frits
Ben Van Heck
Nou Frits, dan kunnen we de hand schudden want ik heb exact dezelfde verdeling. Eigenlijk ben ik nu...

Sterker nog, die ene 250k die jij in je middenveld gestopt heb, zit bij mij in m'n verdediging. Voor de rest komt het helemaal overeen. 

ralfinho77

Even onder de Twente fans weet iemand hoe lang Lammers nog geblesseerd is?

Ben Van Heck
Frits
Sterker nog, die ene 250k die jij in je middenveld gestopt heb, zit bij mij in m'n verdediging. Voor...

En ik denk ook nog eens precies te weten bij wie die zit. Grappig haha! Hopelijk hebben we het winnende team...

nasibal
ralfinho77
Even onder de Twente fans weet iemand hoe lang Lammers nog geblesseerd is?

Dat gaat vermoedelijk niet al te lang meer duren, maar de vraag is wel of hij gelijk z'n basispleek weer terugpakt. 

MalafideFreriks

Ik hoor toch weinig mensen over Feyenoord verdedigers. 

Met dit programma moet een paar x de 0 of maximaal 1 tegengoal er toch wel inzitten in thuiswedstrijden.

Sparta

almere 

Nec

Groningen 

Eagles 

zwolle 

Psv 

RKC 

mirkodek
MalafideFreriks
Ik hoor toch weinig mensen over Feyenoord verdedigers.  Met dit programma moet een paar x de 0 of ma...

Feyenoord tot nu toe 3x de nul als ik het goed heb. Bovendien wordt er flink gewisseld achterin. Enige die consequent basis staat is Hancko en die is duur. En Feyenoord als geheel draait vrij matig. Dus vandaar 

Frits
Ben Van Heck
En ik denk ook nog eens precies te weten bij wie die zit. Grappig haha! Hopelijk hebben we het winne...

Dat moet haast wel, een beker is nog niet helemaal uit zicht (89.2%) maar dan moet er wel een stijgende lijn zijn. 

1 2 ... 440 441 442 443

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.