Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 440 441 442 443
MalafideFreriks
mirkodek
Feyenoord tot nu toe 3x de nul als ik het goed heb. Bovendien wordt er flink gewisseld achterin. Eni...

Ja ik zit te denken aan Hartman. In plaats van de hierboven genoemde Malacia. Vind dat een iets meer zekere keuze. Maar grote kans dat ik ze allebei er niet in zet. 

Mijn verdeling nu: 

Keepers: 4,25 miljoen

Verdedigers: 8.75 miljoen 

Middenvelders: 19.5 miljoen 

Aanval: 13.5 miljoen

Korovic

Aan de hand van de verdeling heb ik het gevoel dat er met name achterin veel dezelfde namen gekozen zijn haha. Ik zit ook op 

K: 4,25

V: 10

M: 21,25

A: 10,5

Denk dat de verschillen met name Ueda of Haller en welke middenvelders los van Steijn en Taylor gekozen gaan worden. Me goedkoopste verdediger is 1.5. Ga altijd voor 5 goede (basisspeler top 6 club + Deijl voor de penals en is back) ook in geval met blessures en gele kaarten. Een goedkope verdediger (laten we zeggen plek 8 en lager) levert eigenlijk ook nooit de punten op tov een verdediger bij topclub alleen al de 0 te houden en minder tegendoelpunten en vaker winst. Plus in middenveld en aanval heb je juist wel spelers van 1.5 of lager die 'kunnen' leveren en niet veel onderdoen. Welke dat gaan zijn blijft een gok, maar met name bij de duurdere in de aanval is los van Luuk (ook alleen maar door uitvallen pepi) er geen zekerheid.

Hassan de Mosselman

Bijlow rest van het seizoen uitgeschakeld dacht ik, niemand die Wellenreuther overweegt ? Kan een penalty stoppen en is goedkoper dan de meeste keepers uit de top.

Kennylimbrichts
Hassan de Mosselman
Bijlow rest van het seizoen uitgeschakeld dacht ik, niemand die Wellenreuther overweegt ? Kan een pe...

Feyenoord pas 3x de 0 gehouden en ogen op dit moment zeker niet solide achterin. Voor mij reden om ervan af te blijven. Al kan dat natuurlijk met de huidige vorm van PSV ook voor hun gezegd worden al heb ik daar meer vertrouwen in dat het wel weer gaat lopen.

Laatst gewijzigd
Gesinkthebest

Ik heb net zoals iedereen dezelfde keepers, maar waar bij iedereen het zwaartepunt qua gebruikt budget op het middenveld ligt lijkt dit bij mij nog extremer. Daardoor ook over mijn verdediging nog niet helemaal tevreden, maar het middenveld dat ik nu heb ben ik wel erg tevreden mee. Ik zit nu op:

V: 8,75

M: 22,5

A: 10,5

BarryE1

Vanavond mogen eerst PSV en FEY op generale repititie. Geloof dat Haller en El Karouani in menig poultje gisteren zijn gesneuveld. Ben benieuwd wat er na vanavond nog over blijft. 

Mocht Ueda vanavond een hattrick maken overigens dan neem ik hem mee. 

Bobby37
hansotjes
Lang niet voorbij zien komen, maar vroeger gebeurde het regelmatig :)Mensen die nog 1 op 1 ff willen...

Heb je een dm gestuurd, kan wel een verse blik gebruiken

Ben Van Heck

Mijn PM staat open om te sparren, mochten er mensen behoefte hebben. Wel graag inclusief onderbouwing, haha. 

Peli
BarryE1
Vanavond mogen eerst PSV en FEY op generale repititie. Geloof dat Haller en El Karouani in menig pou...

Invallen en een hattrick prikken, dat zou een stunt zijn.
Hup Ayase!

KingNelom13

Hier iets anders ingestoken tot nu toe:

K: 2,75

V: 11,5

M: 21

A: 10,75

Peli

Ik kom momenteel uit op:
K: 2.25
V: 10.00
M: 22.50
A: 11.25

Gesinkthebest
hansotjes
Lang niet voorbij zien komen, maar vroeger gebeurde het regelmatig :)Mensen die nog 1 op 1 ff willen...

Ik heb jouw een DM gestuurd, sta er wel voor open om met iemand even te sparren.

Jorqaef8794

Hier voor nu de volgende verdeling gemaakt:

K: 2,25

V: 11

M: 21,5

A: 11,25

mirkodek
Peli
Ik kom momenteel uit op:K: 2.25V: 10.00M: 22.50A: 11.25

Interessant! Goedkopere keeper dus (Vaessen/Olij) en een wat duurder middenveld. Dan gok ik dat je naast de usual suspects (Steijn, Taylor) toch twee PSV'ers mee hebt EN Mijnans?

Europameister
BarryE1
Vanavond mogen eerst PSV en FEY op generale repititie. Geloof dat Haller en El Karouani in menig pou...

Ik kijk ook wel naar Go Ahead, tegen Noordwijk zou Breum toch ook wel moeten kunnen scoren of een assist kunnen geven. Als hij tegenvalt skip ik hem misschien toch. Ik hoop bijna dat Antman 3x scoort, toch een miljoen goedkoper, haha.

PSV-FEY gaat vooral de keuze Saibari/Til en mogelijk Ueda bepalen. Als Ueda geen deuk in een pakje boter trapt, valt die af. En toch even kijken wie van Til/Saibari de meeste indruk maakt, als ze beide spelen. 

RedDevil

Ik heb nu staan:

K: 3,75

V: 9,5

M: 22

A: 10,75

Peli
mirkodek
Interessant! Goedkopere keeper dus (Vaessen/Olij) en een wat duurder middenveld. Dan gok ik dat je n...

Geen Vaessen/Olij. Geen 2 PSV middenvelders.

Bobby37

V: 9,5

M: 19,75

A: 12,5

Met op dit moment 3-4-3 

Basis: 37

Bank: 6,25

Tribune: 2,75

mirkodek
Peli
Geen Vaessen/Olij. Geen 2 PSV middenvelders.

Tot zover mijn voorspellende gave 😂

Frits

Keepers van 2,25 gok ik De Busser + Bielica. Bij 3,75 zou het dan wel De Busser + Unnerstal zijn en 4,25 wordt dan De Busser + Pasveer.

steven20
RedDevil
Ik heb nu staan: K: 3,75 V: 9,5 M: 22 A: 10,75

Ben hier ook wel benieuwd naar. Gezien je veerman een zeker middenvelder noemde (waar ik in mee kan) ben ik benieuwd wie de zekere aanvallers zijn

Hassan de Mosselman
Kennylimbrichts
Feyenoord pas 3x de 0 gehouden en ogen op dit moment zeker niet solide achterin. Voor mij reden om e...

Ze hebben wel een relatief makkelijk programma en ze krijgen Hartman en Moder er ook nog bij.

KingNelom13
Frits
Keepers van 2,25 gok ik De Busser + Bielica. Bij 3,75 zou het dan wel De Busser + Unnerstal zijn en...

Dan gaan we nu voor de volle kaart 🤣

mirkodek
Frits
Keepers van 2,25 gok ik De Busser + Bielica. Bij 3,75 zou het dan wel De Busser + Unnerstal zijn en...

Ik zou ipv Unnerstal misschien eerder Owusu verwachten, tenzij die speelschema's niet matchen natuurlijk.

Frits

Haha, het moet allemaal niet zo moeilijk zijn. Ga ik er wel vanuit, dat iedereen De Busser pakt. Owusu kan inderdaad ook nog, weet niet hoe lang die eruit ligt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 440 441 442 443

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.