Ja ik zit te denken aan Hartman. In plaats van de hierboven genoemde Malacia. Vind dat een iets meer zekere keuze. Maar grote kans dat ik ze allebei er niet in zet.
Mijn verdeling nu:
Keepers: 4,25 miljoen
Verdedigers: 8.75 miljoen
Middenvelders: 19.5 miljoen
Aanval: 13.5 miljoen
Aan de hand van de verdeling heb ik het gevoel dat er met name achterin veel dezelfde namen gekozen zijn haha. Ik zit ook op
K: 4,25
V: 10
M: 21,25
A: 10,5
Denk dat de verschillen met name Ueda of Haller en welke middenvelders los van Steijn en Taylor gekozen gaan worden. Me goedkoopste verdediger is 1.5. Ga altijd voor 5 goede (basisspeler top 6 club + Deijl voor de penals en is back) ook in geval met blessures en gele kaarten. Een goedkope verdediger (laten we zeggen plek 8 en lager) levert eigenlijk ook nooit de punten op tov een verdediger bij topclub alleen al de 0 te houden en minder tegendoelpunten en vaker winst. Plus in middenveld en aanval heb je juist wel spelers van 1.5 of lager die 'kunnen' leveren en niet veel onderdoen. Welke dat gaan zijn blijft een gok, maar met name bij de duurdere in de aanval is los van Luuk (ook alleen maar door uitvallen pepi) er geen zekerheid.
Feyenoord pas 3x de 0 gehouden en ogen op dit moment zeker niet solide achterin. Voor mij reden om ervan af te blijven. Al kan dat natuurlijk met de huidige vorm van PSV ook voor hun gezegd worden al heb ik daar meer vertrouwen in dat het wel weer gaat lopen.
Ik heb net zoals iedereen dezelfde keepers, maar waar bij iedereen het zwaartepunt qua gebruikt budget op het middenveld ligt lijkt dit bij mij nog extremer. Daardoor ook over mijn verdediging nog niet helemaal tevreden, maar het middenveld dat ik nu heb ben ik wel erg tevreden mee. Ik zit nu op:
K: 4,25
V: 8,75
M: 22,5
A: 10,5
Ik kijk ook wel naar Go Ahead, tegen Noordwijk zou Breum toch ook wel moeten kunnen scoren of een assist kunnen geven. Als hij tegenvalt skip ik hem misschien toch. Ik hoop bijna dat Antman 3x scoort, toch een miljoen goedkoper, haha.
PSV-FEY gaat vooral de keuze Saibari/Til en mogelijk Ueda bepalen. Als Ueda geen deuk in een pakje boter trapt, valt die af. En toch even kijken wie van Til/Saibari de meeste indruk maakt, als ze beide spelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.