Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 441 442 443 444
Rubik
Peli
Ik kom momenteel uit op:K: 2.25V: 10.00M: 22.50A: 11.25

Waardeer je het als ik een gok naar je invulling doe? Of liever via PB? Of liever helemaal niet?

Laatst gewijzigd
Rubik
Ben Van Heck
Mijn PM staat open om te sparren, mochten er mensen behoefte hebben. Wel graag inclusief onderbouwin...

Heb je een berichtje gestuurd

BarryE1

Is dit een wedstrijdje wie het dikste middenveld kan bouwen? Maak elkaar nou niet gek. Gewoon investeren in een fatsoenlijke keeper, verdediging en aanval mag ook he. 

Dat gezegd hebbende, @RedDevil, een keeper van 3M zie ik. Dat vind ik dan weer interessant. De enige keeper uit dat segment die ik zou overwegen heeft een rood kruis. Negeer je dat rode kruis dan of zie jij iets wat ik niet zie? En ja ik weet dat het 'lichte klachten' zijn. Maar een keeper van 3 waar nu nog een rood kruis bij staat, lijkt me niet lekker. 

RedDevil
steven20
Ben hier ook wel benieuwd naar. Gezien je veerman een zeker middenvelder noemde (waar ik in mee kan)...

Luuk en Haller. Ik ga uit van 352. Derde en vierde spits zijn samen 1,75.

nasibal

Is dit een wedstrijdje wie het dikste middenveld kan bouwen?

In dat geval ga ik voor VdVaart, Sneijder en Theo Janssen. 

Benzardi
nasibal
[quote]Is dit een wedstrijdje wie het dikste middenveld kan bouwen?[/quote] In dat geval ga ik voor...

😂🤣😂🤣

Jorqaef8794
RedDevil
Luuk en Haller. Ik ga uit van 352. Derde en vierde spits zijn samen 1,75.

Heb je nog met de optie gezeten om met luuk, haller en udea te spelen? of zie je ueda niet als de vaste spits van feyenoord?

RedDevil
BarryE1
Is dit een wedstrijdje wie het dikste middenveld kan bouwen? Maak elkaar nou niet gek. Gewoon invest...

Nee, ik heb Owusu niet :-)

MalafideFreriks

Iemand een update over de blessure van Boscagli? Doordat Schouten een linie zakt komen er toch ineens 2 puntenkanonnen op het middenveld te staan. Mocht dit voor 2 maanden zo zijn vind ik het wellicht de gok wel waard....

steven20

Daar ging het al eerder over en komt in dit geval ook door de schorsing van Obispo

Peli
Rubik
Waardeer je het als ik een gok naar je invulling doe? Of liever via PB? Of liever helemaal niet?

Ik zie er het nut niet van. Maar be my guest.....

Kennylimbrichts
MalafideFreriks
Iemand een update over de blessure van Boscagli? Doordat Schouten een linie zakt komen er toch ineen...

Enkel bekend dat het 'enkele weken' zijn en dat het een spierblessure betreft. Spierblessures zijn vaak 3 - 6 weken dus daarmee is hij te lang geblesseerd om nog interessant te zijn voor scorito en Obispo zal na die 3-6 weken weer plaats moeten maken dus ook hij is niet interessant naar mijn mening. 

Thijs1986
Kennylimbrichts
Enkel bekend dat het 'enkele weken' zijn en dat het een spierblessure betreft. Spierblessures zijn v...

Bosz is niet zo fan van Obispo. die gaat gewoon met Schouten achterin spelen, en zo krijgt hij een middenveld met Til en Saibari samen

Kennylimbrichts
Thijs1986
Bosz is niet zo fan van Obispo. die gaat gewoon met Schouten achterin spelen, en zo krijgt hij een m...

Ik verwacht van niet aangezien Obispo tegen NEC ook basis stond (en 90 min maakte), maar goed we zullen het zien. 

Benzardi

Al hoofdrekenend kom ik met deze berekening met mijn zwarte geld.

K - 4.500.000 

V - 10.000.000 

M - 19.000.00

A - 12.500.000

Benzardi
Benzardi
Al hoofdrekenend kom ik met deze berekening met mijn zwarte geld. K - 4.500.000  V - 10.000.000  M -...

19.000.00 = 19.000.000🤓

MalafideFreriks
Thijs1986
Bosz is niet zo fan van Obispo. die gaat gewoon met Schouten achterin spelen, en zo krijgt hij een m...

Dat denk ik dus ook. Met Obispo binnen de lijnen 3 goals tegen. Vooralsnog tegen Feyenoord nog niet echt een grote kans tegen gekregen. Bosz lijkt mij een trainer die toch graag met een voetballende cv speelt, daarom denk ik dus dat Schouten voorlopig centraal zal blijven.

mirkodek

Pfoe, dat wordt nog wel lastig inschatten. Ik denk namelijk ook dat Bosz voor Schouten achterin kan gaan kiezen. Sowieso laat Obispo meestal niet zo'n sterke indruk achter. En dan zijn twee middenvelders van PSV weer best interessant. 

Ben Van Heck

Mocht dat zo zijn, dan wordt Veerman wel ietsje minder interessant, aangezien ik verwacht dat hij dan de meest verdedigende middenvelder gaat zijn..

MalafideFreriks

Peresic als vaste linksbuiten na de eventuele uitschakeling in de Champions League zie ik ook wel gebeuren bij Bosz. Man heeft echt een ragfijne voorzet en creërt daarmee net al 3 grote kansen voor de Eindhovenaren!

Triqo

Ben er denk ik ook wel uit. Nergens écht een goed gevoel qua de nul houden om te investeren in verdediging. Al kies ik wel altijd één keeper uit de top. In het verleden keer goed nat gegaan met het beknibbelen op doelmannen. 

K: 3,75

V: 8

M: 23,5

A: 10,75

Ben Van Heck

Ik citeer de commentator: 'Schouten een linie naar achter, dan komt er een plekje vrij op het middenveld voor Til'.

Jorqaef8794

Nou bij deze nu al de conclusie getrokken dat timber en udea niet in mijn team komen. Worden weer na 60 minuten gewisseld en dat zal de aankomende weken niet anders zijn dan het rustig op te bouwen. Ook denk ik dat bosz uitermate tevreden is met de opstelling nu als schouten centrale verdediger. Dit maakt saibari + til opeens wel heel interessant. 

Rubik

Nou de pickrate van Ueda gaat niet omhoog na vanavond...

Witte87

Til eraf met knieklachten... 

1 2 ... 441 442 443 444

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.