Is dit een wedstrijdje wie het dikste middenveld kan bouwen? Maak elkaar nou niet gek. Gewoon investeren in een fatsoenlijke keeper, verdediging en aanval mag ook he.
Dat gezegd hebbende, @RedDevil, een keeper van 3M zie ik. Dat vind ik dan weer interessant. De enige keeper uit dat segment die ik zou overwegen heeft een rood kruis. Negeer je dat rode kruis dan of zie jij iets wat ik niet zie? En ja ik weet dat het 'lichte klachten' zijn. Maar een keeper van 3 waar nu nog een rood kruis bij staat, lijkt me niet lekker.
Enkel bekend dat het 'enkele weken' zijn en dat het een spierblessure betreft. Spierblessures zijn vaak 3 - 6 weken dus daarmee is hij te lang geblesseerd om nog interessant te zijn voor scorito en Obispo zal na die 3-6 weken weer plaats moeten maken dus ook hij is niet interessant naar mijn mening.
Dat denk ik dus ook. Met Obispo binnen de lijnen 3 goals tegen. Vooralsnog tegen Feyenoord nog niet echt een grote kans tegen gekregen. Bosz lijkt mij een trainer die toch graag met een voetballende cv speelt, daarom denk ik dus dat Schouten voorlopig centraal zal blijven.
Nou bij deze nu al de conclusie getrokken dat timber en udea niet in mijn team komen. Worden weer na 60 minuten gewisseld en dat zal de aankomende weken niet anders zijn dan het rustig op te bouwen. Ook denk ik dat bosz uitermate tevreden is met de opstelling nu als schouten centrale verdediger. Dit maakt saibari + til opeens wel heel interessant.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.