Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 441 442 443 444 »
Rubik
Witte87
Til eraf met knieklachten... 

Ja, die neem ik niet meer mee...

Ben Van Heck

Ueda en Timber gaan definitief mijn team niet halen. Toch Haller er maar weer in gefietst, maar oef, wat voelt dit niet comfortabel. Daarnaast Til met knieklachten van het veld, dus ben erg benieuwd naar die ontwikkelingen. Een groot vraagteken nog wie ik uiteindelijk allemaal ga selecteren.

@Forumleden die mij een PM hebben gestuurd wat betreft sparren: wellicht allemaal weer naar de tekentafel...

KingNelom13
Ben Van Heck
Ueda en Timber gaan definitief mijn team niet halen. Toch Haller er maar weer in gefietst, maar oef,...

Op basis van gister en vandaag? voor mij was deze uitslag zeker geen verrassing, gister wel!!  het is logisch dat ueda eraf gaat na 60 min, blessures gehad. komende weken met het tweeluik Milan, vond hem in balbezit wel ietsje beter ogen als afgelopen zondag, ik kijk hier dus wel doorheen betreft ueda, Hij gaat gewoon de kans krijgen in de spits komend half jaar en gezien het programma zijn goaltjes ook wel meepakken, heeft toch 10M gekost vorig jaar, Carranza was transfervrij....

Laatst gewijzigd
Kennylimbrichts

Vanavond maakt de puzzel er niet makkelijker op, Ueda onzichtbaar, Timber vroeg gewisseld, Til met knieklachten naar de kant... 

Laatst gewijzigd
Gids03

Til viel wel mee liep  na de wedstrijd gewoon ronde lachend mee 

Neaum

Veerman bijna een 100% pick dankzij de woorden van Bosz haha. Perisic nu interssanter.

Europameister
Neaum
Veerman bijna een 100% pick dankzij de woorden van Bosz haha. Perisic nu interssanter.

Wat heeft hij gezegd dan? Heb ik even gemist 

Kennylimbrichts
Europameister
Wat heeft hij gezegd dan? Heb ik even gemist 

Bosz grapte tegen Hans Kraaij dat Veerman de back-up spits is mocht Luuk er eens niet bij kunnen zijn.

Beun

Ueda te slecht op basis van de laatste wedstrijden, Haller iets met een fysiek verhaal, Lammers geblesseerd en presteerde matig vorige seizoenshelft, Paixao de linksbuiten in een matig Feyenoord, Parrott met 5m erg duur voor wat je krijgt.

Iedereen "gokt gewoon" op een van bovenstaande? Of zijn er ook mensen die serieus overwegen om Luuk te kiezen met daarbij 2m tot 1,5m klanten?

Kennylimbrichts
Beun
Ueda te slecht op basis van de laatste wedstrijden, Haller iets met een fysiek verhaal, Lammers gebl...

Ik heb het overwogen maar dan kom je uit bij Lauritsen, Vente etc. Prima spelers als 3e/4e spits maar denk ik te weinig om als 2e spits in je elftal op te nemen. Dat gezegd hebbende ben ik er ook nog echt niet uit. 

De klachten van Haller was overigens enkel dat hij minder snel herstelde, Utrecht speelt geen europees en geen beker meer. Jans gaf verder al aan dat Haller gewoon eerste spits blijft. Wat betreft Ueda dacht ik ook direct na de wedstrijd dat ik hem eruit moest halen maar van de andere kant is het nu één wedstrijd tegen PSV en één tegen Ajax waarin hij de kans heeft gekregen. 

Al met al zou een extra test-speelronde mij niet slecht uit zijn gekomen om wat knopen door te hakken.

Laatst gewijzigd
Waltertje
Beun
Ueda te slecht op basis van de laatste wedstrijden, Haller iets met een fysiek verhaal, Lammers gebl...

Ik overweeg dat sterk, met een upgrade voor de verdediging 

Dimitrofiets

Die valse spits optie van Bosz, is dat Til a la Havertz destijds bij Leverkusen?

MightyM
Dimitrofiets
Die valse spits optie van Bosz, is dat Til a la Havertz destijds bij Leverkusen?

Dat vermoed ik wel, al weet ik niet of dat positief of juist negatief is voor de pick Til, als hij de back up moet zijn, zal dat betekenen dat hij minder tijd in de basis door zou brengen.

Rubik
Dimitrofiets

Veerman gaat het niet zijn in ieder geval. En een vleugelspeler - behalve Perisic - verwacht ik daar ook niet echt...

1 2 ... 441 442 443 444 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.