Geen eagles fan maar hier zat ik dus ook naar te kijken, al heeft eagles 2 nieuwe spelers aangetrokken welke een links en rechtsbuiten betreffen. Ik acht de kans dus groot dat hij zijn plek zal verliezen
Heracles - Go Ahead is de eerste wedstrijd van het weekend, ik wacht even af of Suray in de basis staat, dan kan het weleens een interessante speler zijn. Bespaar ik in 1 klap 2mln op Breum, die ik dan goed kan gebruiken voor een sterke keeper of extra psv middenvelder
Hou er wel rekening mee dat Sivertsen is aangekocht voor die positie (viel in de beker al in maar wel voor Breum). In een 4 mans middenveld zeker een goede optie, bij een 5 mans middenveld toch vervelend als je bankspeler geen basis meer staat.
Ik krijg toch steeds meer het idee dat Breum ook zomaar tegen kan vallen in de 2e seizoenshelft, maar dat is een gevoel. Gisteren een paar opgelegde kansen die er niet in gingen. Ik denk dat ik het bij De Busser en Deijl ga houden, maar nog niet helemaal zeker. Haha
Nee, ik heb niet overwogen om die 3 spitsen allemaal te nemen. Dat is vooral omdat ik er heel veel middenvelders zijn die ik graag wil (en waar ik geld in pomp). Dus ik ga uit van 352 en dan ga ik niet een derde spits nemen van 3 miljoen, omdat deze dan vooral bankzitter wordt.
Waarom overweegt niemand om naast luuk 3 goedkopere spitsen te pakken en daar elke week mee te rouleren?
Als je luuk pakt, daarnaast Lauritsen, vente en omarsson/zawada kan je elke week rouleren in een 3-5-2 en altijd nog naar een 3-4-3 als er een gunstig programma is.
Zeg ik nu iets heel raars? Ik denk dat 2 goedkopere spitsen meer punten verzamelen bij elkaar als alleen Haller bijvoorbeeld en qua prijs zit je even hoog.
Nog even een impopulaire discussie op gang brengen...
Zijn er mensen die hier overwegen om Sem Steijn thuis te laten? Ter illustratie: ik heb hem dus niet gehad tijdens de 1e seizoenshelft, en sta inmiddels toch op 99.9% (134e). Toegegeven, de afgelopen proefrondes heeft hij natuurlijk wel meegedaan, en heb ik wat 'mazzel' gehad met een ingevallen Pepi die ik als captain had, plus een Olij die ineens een strafschop stopt...
Ik zeg niet dat ik hem nu thuis laat hoor, maar ben wel nieuwsgierig of hij bij iedereen echt als 1e wordt aangeklikt.
Vwb Feyenoord, denk ik zelf toch sterk aan Paixao. Heeft zijn waarde ook voor mij tijdens de 1e seizoenshelft prima bewezen.
Ja. Tot eergisteren had ik Krastev, want dat klinkt leuk voor 750K na die goals van de laatste weken. Maar het voelde toch niet heel comfortabel om zo'n gozer dan iedere week nodig te hebben voor je bank. Dus uiteindelijk heb ik wat bespaard op mijn keeper en mijn 6e middenvelder geüpgrade naar een speler die ik ook met een gerust hart wekelijks in de basis kan zetten, mocht dat nodig zijn.
Maar, kleine disclaimer, die 2e PSV-goal van gisteren was niet goed voor mijn 'geen Til en Saibari'-gevoel. Dus uiteraard ook hier nog wel wat hoofdbrekens voor de komende dagen :-)
Dit wel herkenbaar. Is de 6e dan zelfs in de categorie Breum? Ik kom daarop uit als ik m'n "perfecte" middenveld samenstel, maar het is misschien overkill.
Anderzijds wel tevreden over mn verdediging en goedkope keepers en kan ik daarmee nog steeds een prima aanval neerzetten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.