Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 445 446 447 448
scoritofan

Zat zelf te denken aan 1 of 2 van sparta, maar nadat ik het programma heb bekeken ben ik daar niet meer zo zeker van. Blijft bij jullie lauritsen wel een optie?

steven20
RedDevil
Ja, die categorie. Zoals ik het nu heb, is geen enkele middenvelder goedkoper dan 2 miljoen. Maar zo...

Haha tnx! Daar neig ik nu ook naar.. 

En het schaven tot de deadline zal blijven.

Zoals op het forum ook al genoemd is er dan wel wekelijks een dure bankzitter

ralfinho77

Zijn er mensen die hier Ogawa en bakayoko overwegen? Zijn beide mooi geprijsd en volgens mij een hoog punten plafond. Ik heb nu Luc bakayoko Lammers Hansen en mito voorin.

Ben Van Heck
scoritofan
Zat zelf te denken aan 1 of 2 van sparta, maar nadat ik het programma heb bekeken ben ik daar niet m...

Als ik voor een aanval met Luuk, Lauritsen, Omarsson en Vente ga, dan wel eigenlijk. Die programma's wisselen elkaar meer dan prima af.

Hassan de Mosselman
scoritofan
Zat zelf te denken aan 1 of 2 van sparta, maar nadat ik het programma heb bekeken ben ik daar niet m...

Ik heb zelf geen moment Lauritsen overwogen, mede door het programma. Het duurt ook wel even voordat de versterkingen van Sparta helemaal ingepast zijn. Ik vind het voor twee miljoen een te dure gok.

ralfinho77
scoritofan

Bij mij nog steeds wel, maar ook Ogawa. Beide nemen ook de penalty's. En de combinatie met eijting zie ik wel zitten.

Rubik

Hoe zeker is Ogawa van zijn plek? Linssen is er bij gekomen en ze hebben Shoigu nog, maar verwachten we dat Ogawa ergens dit seizoen plaats moet gaan maken?

Astarloa
Rubik
Hoe zeker is Ogawa van zijn plek? Linssen is er bij gekomen en ze hebben Shoigu nog, maar verwachten...

Dit zijn echt van die vragen waar niemand je een antwoord op kan geven.

Georgeske

Kuipers blijft wel een lastige.. Wordt dat nu de vaste back van Twente?

Spartaan
Astarloa
Als je 3-5-2 gaat spelen heb je wel wat veel geld op bank/tribune iedere keer bij je aanvallers.

Ja wil 3-5-2 spelen klopt. En ja dan heb ik wat geld op de tribune zitten.  Maar kan ook schakelen naar 4-3-3 als het moet.  
Je ontkomt erniet aan in dit geval bij mij. 

ralfinho77

In mijn ogen heeft Twente wel een mooi programma. Krijgen de topploegen nog thuis. En ook nog wat kleinere clubs thuis. Zoals almere, Fortuna, rkc.

Beun

Oke aangezien we de de vragen niet waarderen waarbij iemand zegt: die of die, maar die spelletjes wel leuk vinden waarmee je eigenlijk hetzelfde vraagt:

Haller of Paixao

Paixao of Haller

Paixao of Haller

Haller of Paixao

Paixao of Haller

Haller of Paixao

Paixao of Haller

Laatst gewijzigd
ralfinho77
Beun
Oke aangezien we de de vragen niet waarderen waarbij iemand zegt: die of die, maar die spelletjes we...

Beide niet😂😂😂

scoritofan
Beun
Oke aangezien we de de vragen niet waarderen waarbij iemand zegt: die of die, maar die spelletjes we...

uhm haller

Astarloa
Beun

Paixao scheurt 3x per wedstrijd zijn kruisbanden af, risicootje dus.

dvsermelo

Ik zie Bas Kuipers zelden genoemd als optie. En voor 2m echt een koopje. Na het vertrek van Salah-Eddine is hij bij mij wel een optie. Zeker als Moller Wolfe en/of Maikuma dat zijn, is Kuipers helemaal zijn punten pakken. Zeker gezien z'n verleden. En Alders gaat Kuipers echt niet uit de basis spelen.

scoritofan
dvsermelo
Ik zie Bas Kuipers zelden genoemd als optie. En voor 2m echt een koopje. Na het vertrek van Salah-Ed...

denk dat kuipers niet heel veel gaat spelen. Sadilek kan daar ook waardoor er ook weer ruimte komt voor verschueren en booth.

Frits
dvsermelo
Ik zie Bas Kuipers zelden genoemd als optie. En voor 2m echt een koopje. Na het vertrek van Salah-Ed...

Vind ik voor 500k minder, Lagerbielke ook niet gek. Zou alleen weinig tot geen goals/assists maken, maar kan je toch nog wat op besparen. 

Rubik

Ik blijf terug komen op een verdeling van 9.5M (A), 22.5 (M), 9.5 (V), 4.25 (K) die wel goed voelt. Enige nadeel is dat ik 250k over heb en dat voelt flink gek.

Frits

Iemand die Kulenovic overweegt voor 2M? Is een tijd geblesseerd geweest, toch 7 keer gescoord in de 14 potjes die die basis stond. Ten opzichte van bijvoorbeeld Lauritsen met 5 goals in 20 wedstrijden voor dezelfde prijs.

Gids03

Oeiiii daar gaat regeer      maanden eruit

NielsH97

Ik ovetweeg Kulenovic niet. Voor mij namelijk een 100% pick. Ik ga voor de tactiek LdJ en Kulenovic, 2 x 1.5M en 1M of 1.5M spitsen.

In mijn middenveld stop ik 20.5M en ik ga dan ook 3-5-2 spelen.

Frits
NielsH97
Ik ovetweeg Kulenovic niet. Voor mij namelijk een 100% pick. Ik ga voor de tactiek LdJ en Kulenovic,...

Ik zit er ook over na te denken. Dan wel met Luuk, Kulenovic, Lauritsen + 1,5 + 0,5. 
Gaat Ueda eruit, heb ik een miljoen over voor het middenveld.

Nijmos

Zie hier veel 352 opstellingen op basis van de eerste seizoenshelft, denk ik? Normaal zijn het toch juist de aanvallers die flink scoren (zie ook de andere topcoachspellen). Is het niet een beetje scorebordjournalistiek om nu niet te investeren in de aanval? 

Gaan er niet gewoon dure spitsen (brobbey ueda parrott of haller) meer punten halen dan mijnans en timber? En zijn de budgetkeuzes in de aanval (vente omarsson kulenovic of wie dan ook) echt zo veel beter dan de budgetkeuzes op het middenveld (ouissa hlynsson ihataren krastev). Daar twijfel ik egt over. 

MightyM
Frits
Iemand die Kulenovic overweegt voor 2M? Is een tijd geblesseerd geweest, toch 7 keer gescoord in de...

Zeker overwogen, maar gaat bij mij niet mee. Het blijft Heracles, met wat mij betreft een best lastig resterend schema. Daarnaast heeft hij ook Hornkamp nog als concurrent. Vind ik voor 2m een te grote gok.

1 2 ... 445 446 447 448

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.