Saibari is toch gewoon geprijsd naar zijn plafond, gezien de huidige vorm van psv? Snap de hype voor scorito niet zo (behalve dat het een geweldige speler is). Het is geen typische halve spits als Til of Klaassen die vooral de spits in de weg loopt. Je maakt hem nooit captain omdat het roulatierisico op de loer ligt en dejong dan logischer is. Los van Til en Veerman snap ik 5m voor Saibari gewoon niet zo goed. Iemand die me van het tegendeel overtuigt?
Ik was gisteren erg tevreden over mijn selectie, maar na Feyenoord-PSV toch weer aan het twijfelen geslagen. Ik had Ueda en Til, maar na de blessure (?) van Til en de matige wedstrijd van Ueda toch aan het twijfelen om deze te wisselen voor Lauritsen en Saibari. Iemand meer info over de eventuele blessure van Til? En hoe kijken jullie tegen Lauritsen aan voor 2 miljoen als aanvaller twee achter Luuk?
Maar waarom die sparta investering specifiek in de keeper doen? Maw waarom taylor en olij en niet hlynsson en pasveer? Dat je kunt shoppen bij sparta is wel duidelijk, maar dat is niet het dilemma.
Oh maar ik spreek je ook niet tegen he. Ik verwacht ook dat Sparta het beter gaat doen (kan ook bijna niet slechter), alleen bracht jij het wel heel stellig ;-) Vandaar mijn reactie.
Ihattaren zie ik ook niet veel voorbij komen. Neemt volgens mij de corners, vrije trappen en strafschoppen. Heeft daarbij een geweldige trap. Speelt eigenlijk pas 6 wedstrijden vast in de basis en 90 minuten. Heeft daarin al 2 doelpunten en 2 assists gegeven. Ik ga ook voor 3-5-2 maar klik hem er toch in.
Klopt, hij neemt alle spelhervattingen en is continu dreigend. Nadeel van Ihattaren is alleen dat hij bij RKC speelt. Dat draait nu wel iets beter dan voor de winter, maar ze gaan 8 van de 10 wedstrijden verliezen. Dan ben je voor zijn punten puur afhankelijk van zijn assists en goals. En het programma van RKC is vanaf volgende week echt pittig. Wat me gevoelsmatig bij hem ook tegenhoudt: nu hij meer vertrouwen krijgt en beter gaat spelen, ergert hij zich ook vaker aan onkunde bij medespelers. Dat zie je soms al aan hand- en hoofdgebaartjes. Zou me niks verbazen als hij uit frustratie tegen een domme rode kaart aanloopt als het een keer tegenzit.
Gisteren een polletje gedaan met de PSV-middenvelders. Vandaag is de vraag voor de aanvallers:
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.