Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 447 448 449 450
Dimitrofiets
Frenkert23
Mensen die het aandurven om Til & Saibari te nemen? Heel hoog puntenplafond in potentie. Maar ee...

Ik heb ze allebei.

Peli
JCG
Op basis van spel en versterkingen kun je toch wel concluderen dat Sparta het beter gaat doen dan da...

".....kun je toch wel concluderen dat Sparta het beter zou moeten gaan doen dan dat ze deden? 

Laatst gewijzigd
Peli
RedDevil
Haha. Daar gaat het hier pas een pagina of 50 over ;-)

🤣

MalafideFreriks

Ik zit ook nog met Bakayoko in mijn maag. Ziet er na de wedstrijd tegen Liverpool lekker in en kan zomaar zn plek behouden als die zo speelt. Heeft een hoog punten potentiëel, maar moet die wel spelen! 

scoritofan
Frenkert23
Mensen die het aandurven om Til & Saibari te nemen? Heel hoog puntenplafond in potentie. Maar ee...

yes dat ga ik wel doen. ze hebben voor de winterstop ook veel gerouleerd maar allebei toch heel veel punten gepakt.

Witte87

Addai toegevoegd vanuit de KKD voor 1.5m... Deed het zondag behoorlijk. Een optie als 4e aanvaller?

Nijmos

Saibari is toch gewoon geprijsd naar zijn plafond, gezien de huidige vorm van psv? Snap de hype voor scorito niet zo (behalve dat het een geweldige speler is). Het is geen typische halve spits als Til of Klaassen die vooral de spits in de weg loopt. Je maakt hem nooit captain omdat het roulatierisico op de loer ligt en dejong dan logischer is. Los van Til en Veerman snap ik 5m voor Saibari gewoon niet zo goed. Iemand die me van het tegendeel overtuigt?

Gesinkthebest

Ik was gisteren erg tevreden over mijn selectie, maar na Feyenoord-PSV toch weer aan het twijfelen geslagen. Ik had Ueda en Til, maar na de blessure (?) van Til en de matige wedstrijd van Ueda toch aan het twijfelen om deze te wisselen voor Lauritsen en Saibari. Iemand meer info over de eventuele blessure van Til? En hoe kijken jullie tegen Lauritsen aan voor 2 miljoen als aanvaller twee achter Luuk? 

Astarloa

Wie durft het om ze beide niet te nemen, dan ben je pas een lefgozer. En die 0-punters, kijk eens hoeveel ze dus geleverd hebben in die beperkte tijd dat ze spelen.

Dimitrofiets

Zomaar wat leuke "bank"dillema's

1 Wieckhoff/Hlynsson/Lammers
2 Deijl/Ihattaren/Ogawa
3 Rots/Breum/Lauritsen
4 Kuipers/Perisic/Vente
5 Goes/Aaronson/Zawada
6 Verdonk/Krastev/Ueda

JCG
Peli
".....kun je toch wel concluderen dat Sparta het beter zou moeten gaan doen dan dat ze deden? 

Precies. En op basis van wat je verwacht dat er 'zou moeten gebeuren' maak je een team toch?

JCG
Dimitrofiets
Zomaar wat leuke "bank"dillema's1 Wieckhoff/Hlynsson/Lammers2 Deijl/Ihattaren/Ogawa3 Rots/Breum/Laur...

2/4 lijkt me de beste optie. Al lijkt het qua miljoenen niet op een 'bank' dilemma

Laatst gewijzigd
Astarloa

Sparta gaat het zonder twijfel beter doen dus het kan goed zijn dat je veel punten krijgt voor je kleine investering. Ik waag het er wel op. Geeft mij ook de mogelijkheid om genoeg toppers te selecteren.

Nijmos
Astarloa
Sparta gaat het zonder twijfel beter doen dus het kan goed zijn dat je veel punten krijgt voor je kl...

Maar waarom die sparta investering specifiek in de keeper doen? Maw waarom taylor en olij en niet hlynsson en pasveer? Dat je kunt shoppen bij sparta is wel duidelijk, maar dat is niet het dilemma.

Peli
Dimitrofiets
Zomaar wat leuke "bank"dillema's1 Wieckhoff/Hlynsson/Lammers2 Deijl/Ihattaren/Ogawa3 Rots/Breum/Laur...

3, I guess....

Peli
JCG
Precies. En op basis van wat je verwacht dat er 'zou moeten gebeuren' maak je een team toch?

Oh maar ik spreek je ook niet tegen he. Ik verwacht ook dat Sparta het beter gaat doen (kan ook bijna niet slechter), alleen bracht jij het wel heel stellig ;-) Vandaar mijn reactie.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hier vooralsnog gekozen voor Til en Veerman, waardoor ik Saibari achterwege laat. Mits Til geen al te gekke blessure heeft. 

Waltertje
Peli
Oh maar ik spreek je ook niet tegen he. Ik verwacht ook dat Sparta het beter gaat doen (kan ook bijn...

haha inderdaad, maar ze gan echt niet alle dikgedrukte westrijden winnen..  dus beter dan voor de winterstop, vast

Frenkert23

Ihattaren zie ik ook niet veel voorbij komen. Neemt volgens mij de corners, vrije trappen en strafschoppen. Heeft daarbij een geweldige trap. Speelt eigenlijk pas 6 wedstrijden vast in de basis en 90 minuten. Heeft daarin al 2 doelpunten en 2 assists gegeven. Ik ga ook voor 3-5-2 maar klik hem er toch in.

Astarloa
Nijmos
Maar waarom die sparta investering specifiek in de keeper doen? Maw waarom taylor en olij en niet hl...

Heb het ook niet over de keeper. 

WOOP

Mijn verdeling is toch iets anders dan die van de meeste. Ik heb gekozen voor meer zekerheid in de breedte, al wordt er wel wat gegokt met het keepersbestand. Even alle schema's naast elkaar gelegd en het lijkt er op dat ik er uit ben 👍

K: 2,25
V: 10,5
M: 21,5
A: 11,25

RedDevil
Frenkert23
Ihattaren zie ik ook niet veel voorbij komen. Neemt volgens mij de corners, vrije trappen en strafsc...

Klopt, hij neemt alle spelhervattingen en is continu dreigend. Nadeel van Ihattaren is alleen dat hij bij RKC speelt. Dat draait nu wel iets beter dan voor de winter, maar ze gaan 8 van de 10 wedstrijden verliezen. Dan ben je voor zijn punten puur afhankelijk van zijn assists en goals. En het programma van RKC is vanaf volgende week echt pittig. Wat me gevoelsmatig bij hem ook tegenhoudt: nu hij meer vertrouwen krijgt en beter gaat spelen, ergert hij zich ook vaker aan onkunde bij medespelers. Dat zie je soms al aan hand- en hoofdgebaartjes. Zou me niks verbazen als hij uit frustratie tegen een domme rode kaart aanloopt als het een keer tegenzit. 

Nijmos
Astarloa
Heb het ook niet over de keeper. 

My bad dan, dacht dat je reageerde op het Olij-de busser-match-verhaal

ralfinho77

De naam van bakayoko komt in mijn ogen ook weinig voor. Bij gebrek aan centrumspitsen is dat voor mij ook een optie. Begint weer in vorm te raken en is ook het eventuele kapitaal samen met saibari. Ik heb bakayoko er nu in geklikt. Hoe denken jullie daarover? Misschien wat psv advies?

Rubik

Gisteren een polletje gedaan met de PSV-middenvelders. Vandaag is de vraag voor de aanvallers: 

Voor wie is de kans groter dat je 'm mee neemt?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 447 448 449 450

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.