Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 490 491 492 493 »
Astarloa
Titivoeckler
Het budget gaat niet veranderd worden, maar het komt wel geregeld voor dat nog behoorlijk wat speler...

Dat gaat ook zeker gebeuren. Alleen gaat dit vaak om spelers die blijken geen basisplaats te hebben en dus sowieso niet interessant zijn. Vooral bij de spitsen van de topclubs verwacht ik nog een prijsreductie. Pepi 6 miljoen en Plea 5 gaat vast niet zo blijven. Alleen betekent dit natuurlijk ook dat scorito van deze spelers simpelweg minder punten verwacht en dus ook minder interessant zijn voor je selectie. 

Willempie94
Astarloa
Dat gaat ook zeker gebeuren. Alleen gaat dit vaak om spelers die blijken geen basisplaats te hebben...

Ik hoop dat de prijzen relatief duurder blijven, dat maakt het puzzelen leuker, ook de wissels zijn op die manier een toegevoegde waarde. 

Willempie94
Astarloa
Dat gaat ook zeker gebeuren. Alleen gaat dit vaak om spelers die blijken geen basisplaats te hebben...

Dubbele post.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Voor de 1ste ronde heb ik nu 4x Aja, 4x PSV, 2x AZ en 1x Utr, op de bank 2 x Nec en 1x Az en 1 van Her.

Voor mij is het bugdet precies goed, hier kan ik wel wat mee, ronde 2 gaat het qua spelers/clubs natuurlijk er weer anders uitzien.

oborobo

Benzardi geen Feyenoord?

Heb zelf ook niemand van Feyenoord overigens.

Kathond
Astarloa

Ja , als psv net zo onvoorspelbaar is met wie er gaat spelen als vorig jaar , (mede door druk europees programma) vind ik het steeds enorm moeilijk om daar een speler van aan te klikken... al wil ik er wel 2 meenemen .. maar ja de bank heeft haast net zoveel kwaliteit als de basis.. lastig lastig lastig

Laatst gewijzigd
1 2 ... 490 491 492 493 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.