Ik begrijp wat je bedoeld, maar je kan ook kiezen om meer geld uitgegeven voor een aanvaller om 3-3-4 te kunnen spelen en daardoor meer kans op doelpunten omdat je met een extra spits speelt.
Enige nadeel is dat ergens anders moet bezuinigen.
Ik twijfel over az spelers deze 1 ste ronde, kan groningen niet pijlen hoe ver ze staan met redelijk makkelijke oefenpotjes.. maar parrot en mijnans wil ik er eogenlijk wel in .. kasius vind ik ook wel interessant.. wie deelt mijn mening en wie helemaal niet ? En een 2 de dingetje , brobbey of weghorst ? Of geen van 2..
Ik vind vooral Smit interessant, zeker voor zijn prijs. Maar eerste ronde nog niet, eerst even afwachten of ie echt gaat spelen. Parrot zal waarschijnlijk net als eind vorig seizoen gaan afwisselen met Meerdink, dus die laat ik links liggen denk ik. De Wit is ook interessant, als ie basis blijft staan.
AZ verloor heel pijnlijk in Finland met vier tegengoals. Dat hadden er ook 7 kunnen zijn. Wil je verschil maken, moet je voor FCG spelers gaan. AZ gaat keihard falen dit seizoen denk ik
AZ verloor heel pijnlijk in Finland met vier tegengoals. Dat hadden er ook 7 kunnen zijn. Wil je verschil maken, moet je voor FCG spelers gaan. AZ gaat keihard falen dit seizoen denk ik
Tegen een team van KKD-niveau. Wat eerder nog met 6-0 verloor van Shakhtar. Die kunnen er ook niet zoveel meer van sinds alle ellende daar.
Groningen had beide wedstrijden tegen Ilves met speels gemak gewonnen, ik denk dat AZ ernstig overschat gaat worden. Hun beste speler van vorig seizoen speelt nu bij PSV en de aanvoerder bij Sparta. Daar hebben ze amper wat voor terug gehaald.
Scorito (heel jaar) gezien was van Bommel nou niet zo'n hoog vlieger, ik denk dat AZ gewoon weer meedoet met Europees voetbal, waar hele leuke voetballers rond lopen die niet zo duur zijn.
Heel veel mensen verwachten er iets van en daarom ook een best hoge prijs voor scorito Ik hou hem de 4 oefenrondes ook in de gaten en dan maak ik de keuze. En je moet ook goed kijken naar alternatieve bij andere clubs.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.