Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 491 492 493 494 »
Benzardi
Willempie94
Vindt het dit jaar lastig om nu al te puzzelen voor m'n definitieve team, veel late transfers en daa...

Het puzzelen kan je beter na de proefperiode doen.

Laatst gewijzigd
Benzardi
Nijmos
Het maakt in principe niet meer uit welke linie je bankt, waardoor je 5e aanvaller niet meer de zeke...

Ik begrijp wat je bedoeld, maar je kan ook kiezen om meer geld uitgegeven voor een aanvaller om  3-3-4 te kunnen spelen en daardoor meer kans op doelpunten omdat je met een extra spits speelt.

Enige nadeel is dat ergens anders moet bezuinigen.

Laatst gewijzigd
Willempie94
Benzardi

Yes die snap ik inderdaad, maar voor m'n idee kon dat vorig jaar al wel een stuk meer. Maar ga komende dagen maar is voor het weekend zitten:)

Corky18
Benzardi
Ik begrijp wat je bedoeld, maar je kan ook kiezen om meer geld uitgegeven voor een aanvaller om  3-3...

Dat bezuinigen ga ik nu inderdaad op de 5e verdediger doen ipv 5e aanvaller.

Willempie94

Vente viel afgelopen oefenwedstrijd uit met een blessure, heeft iemand kunnen vinden of hij gaat spelen dit weekend? 

NOAD1912
Benzardi

De slimste reactie tot nu toe. Tel je zegeningen en het feit dat je kunt besparen met 3 x 500k tribuneklanten en ga pas echt puzzelen vanaf speelronde 5. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken zeg. Alle andere bijdrages zijn ruis.

Kathond

Ik twijfel over az spelers deze 1 ste ronde, kan groningen niet pijlen hoe ver ze staan met redelijk makkelijke oefenpotjes.. maar parrot en mijnans wil ik er eogenlijk wel in .. kasius vind ik ook wel interessant.. wie deelt mijn mening en wie helemaal niet ?  En een 2 de dingetje ,  brobbey of weghorst ? Of geen van 2.. 

mirkodek
Kathond
Ik twijfel over az spelers deze 1 ste ronde, kan groningen niet pijlen hoe ver ze staan met redelijk...

Ik vind vooral Smit interessant, zeker voor zijn prijs. Maar eerste ronde nog niet, eerst even afwachten of ie echt gaat spelen. Parrot zal waarschijnlijk net als eind vorig seizoen gaan afwisselen met Meerdink, dus die laat ik links liggen denk ik. De Wit is ook interessant, als ie basis blijft staan.

Willempie94
Kathond
Ik twijfel over az spelers deze 1 ste ronde, kan groningen niet pijlen hoe ver ze staan met redelijk...

Brobbey was gebelesseerd uitgevallen, dus tenzij daar positief nieuws over komt zou ik hem links laten liggen. 

Hassan de Mosselman
Kathond

AZ verloor heel pijnlijk in Finland met vier tegengoals. Dat hadden er ook 7 kunnen zijn. Wil je verschil maken, moet je voor FCG spelers gaan. AZ gaat keihard falen dit seizoen denk ik 

Hassan de Mosselman
Kathond

AZ verloor heel pijnlijk in Finland met vier tegengoals. Dat hadden er ook 7 kunnen zijn. Wil je verschil maken, moet je voor FCG spelers gaan. AZ gaat keihard falen dit seizoen denk ik 

Ted de la course

Voor ronde 1 vind ik het lastig welke psvers te nemen. Gaat Pepi starten? Saibari en Veerman geen beste indruk gemaakt afgelopen weekend. Perisic is nu Aaanvaller en aan de prijs en de linksbuitens heb ik ook niet hoog staan. Buiten Dest zou ik t daarom niet weten.

AlexDen
Hassan de Mosselman
AZ verloor heel pijnlijk in Finland met vier tegengoals. Dat hadden er ook 7 kunnen zijn. Wil je ver...

En thuis trekken ze dit vervolgens weer makkelijk recht. Ik zie FCG niet stunten tegen AZ.

Dynasty

De 1e speelronde wel erg veel keuzes. Je kunt spelers van PSV, Ajax, Feyenoord pakken. Maar op papier ook van FC Utrecht, AZ, Heerenveen en NEC. Dus ik verwacht dat iedereen flink gaat scoren.

Hassan de Mosselman
AlexDen
En thuis trekken ze dit vervolgens weer makkelijk recht. Ik zie FCG niet stunten tegen AZ.

Tegen een team van KKD-niveau. Wat eerder nog met 6-0 verloor van Shakhtar. Die kunnen er ook niet zoveel meer van sinds alle ellende daar. 

Groningen had beide wedstrijden tegen Ilves met speels gemak gewonnen, ik denk dat AZ ernstig overschat gaat worden. Hun beste speler van vorig seizoen speelt nu bij PSV en de aanvoerder bij Sparta. Daar hebben ze amper wat voor terug gehaald.

Nijmos
Dynasty
De 1e speelronde wel erg veel keuzes. Je kunt spelers van PSV, Ajax, Feyenoord pakken. Maar op papie...

Is meteen een ronde van moeten dus, want deze wil je niet wegstrepen 

Benzardi

Balen dat Wolfe (Az) is verkocht want dat was een mooie scorito speler.

Benzardi
Hassan de Mosselman
Tegen een team van KKD-niveau. Wat eerder nog met 6-0 verloor van Shakhtar. Die kunnen er ook niet z...

Scorito (heel jaar) gezien was van Bommel nou niet zo'n hoog vlieger, ik denk dat AZ gewoon weer meedoet met Europees voetbal, waar hele leuke voetballers rond lopen die niet zo duur zijn.

Corky18

Ik zie en hoor om mij heen dat mensen overwegen om Gloukh in hun definitieve team op te nemen. Nu was ik dat zelf totaal niet van plan, omdat je niet hoe hij het gaat doen in Amsterdam en zijn hoge prijskaartje, maar dit zet me wel aan het denken.

Spartaan
Corky18
Ik zie en hoor om mij heen dat mensen overwegen om Gloukh in hun definitieve team op te nemen. Nu wa...

Heel veel mensen verwachten er iets van en daarom ook een best hoge prijs voor scorito Ik hou hem de 4 oefenrondes ook in de gaten en dan maak ik de keuze. En je moet ook goed kijken naar alternatieve bij andere clubs. 

1 2 ... 491 492 493 494 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.