Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 492 493 494 495 »
Europameister
hansotjes
Waar baseer je dit op?

Vraag ik me ook af, Bosz zei zondag nog dat Til zo'n ideale invaller is, die er altijd staat. Wel eventuele pinchhitter punten, maar hij kan ook zomaar 90 minuten op de bank zitten. 

Ben Van Heck
hansotjes
Waar baseer je dit op?

Saibari vond ik alles behalve overtuigen op 10, wat ook niet zijn positie is. Veerman idem. Til is een echte 10 en viel uitstekend in afgelopen zondag. De Til vs Saibari discussie van afgelopen seizoen wil ik achterwege laten, maar voor dit weekend verwacht ik wel dat Til zal spelen (en anders hopen op pinchhitter punten).

Edit: Dat Bosz hem een ideale invaller vindt heb ik even gemist, oeps.

Laatst gewijzigd
Europameister
Ben Van Heck
Saibari vond ik alles behalve overtuigen op 10, wat ook niet zijn positie is. Veerman idem. Til is e...

Saibari overtuigde inderdaad allerminst. Ik zou het zelf best oké vinden als hij nog verkocht zou worden, dan klik ik Til er sowieso in bij m'n vaste team. 

Hassan de Mosselman

Vaste team zie ik later wel, dat wordt nog best een kluif met dit budget. Maar wel leuk!

Dit zijn wel rondes dat je het verschil kan maken, ik weet bijvoorbeeld niet of ik Gloukh gelijk aan zou durven, een nulpunter van vijf miljoen is geen lekkere binnenkomer.

Hassan de Mosselman

Vaste team zie ik later wel, dat wordt nog best een kluif met dit budget. Maar wel leuk!

Dit zijn wel rondes dat je het verschil kan maken, ik weet bijvoorbeeld niet of ik Gloukh gelijk aan zou durven, een nulpunter van vijf miljoen is geen lekkere binnenkomer.

Hassan de Mosselman

Ted de la course
Ben Van Heck
Ik zie Til wel starten eigenlijk. Kan er zomaar weereens 2 gaan maken. Ik neem hem denk ik mee dit w...

Ik zou Til graag nemen maar ik vind het risico op een plaats op de bank te groot. Denk niet dat Bosz na 1 mindere wedstrijd gaat wisselen. Het kan, maar het is een gok.

mirkodek

Voor nu een redelijk team in elkaar kunnen klikken voor de 1e (proef)ronde: 3x Ajax, 3x Feyenoord, 3x PSV, 1x AZ en 1x Heerenveen. Wel een drama bank, met maar 2 potentiële puntenpakkers (van 750K).

dawizz

Zeer tevreden met mijn team voor ronde 1: 4x Ajax, 3x psv, 3x eagles, 2x az, 1x utrecht, nec en Heerenveen. 

1 Ajacied, 1az speler en 2 adelaren houden de bank bezet

Erik Verhoef

richt mijn pijlen denk ik op Heerenveen eerste weekend, wil GAE eerst nog zien uit bij fortuna

Groningen misschien interessant na ronde 4 als ze PSV Utrecht Heerenveen en AZ achter de rug hebben

Hidde98

Is het tactisch slim om meerdere spelers te hebben van de topploegen? Ik ben nog nieuw bij topcoach dus probeer mij een beetje in te lezen wat handig is, maar lees toch veelal dat men veel spelers van de usual top 6 heeft?

Erik Verhoef

Wie staat onder de lat Bij Heerenveen?

Erik Verhoef

Hidde,

Eerste 4 rondes onbeperkt wisselen, dus welke spelers je dit weekend opstelt, hoeft totaal niet gelijk te zijn als diegenen die je volgende week wilt.

Puzzelen begint pas echt na week 4 

Hidde98
Erik Verhoef
Hidde, Eerste 4 rondes onbeperkt wisselen, dus welke spelers je dit weekend opstelt, hoeft totaal ni...

Hi Erik, bedankt, dan ga ik het de eerste rondes ervaren en zal ik daarna bijwerken 😀

Erik Verhoef

Let nog wel ff op als je toch lui wordt, Hahahaha

na 2 weken worden definitieve prijzen per speler opgemaakt.  Bij schommelingen worden je spelers er gewoon ff uitgeknikkerd, dus check nog ff net voor het 3e weekend of je ploeg er nog staat als je een ploeg klaar had staan voor week 3 !!!

verder kun je nog checken of je spelers geschorst dan wel geblesseerd zijn op blessuresenschorsingen.nl (scorito geeft ook een melding bij desbetreffende speler, als je hem in ploeg zet)

JoostEmpty
Erik Verhoef
Wie staat onder de lat Bij Heerenveen?

Noppert, is door Heerenveen zelf bekend gemaakt. 

Keshi
JoostEmpty
Noppert, is door Heerenveen zelf bekend gemaakt. 

Dat was wel voordat ze Bakker aantrokken. Maar goed, die zal waarschijnlijk nog niet direct spelen.

Nijmos
Erik Verhoef
Let nog wel ff op als je toch lui wordt, Hahahaha na 2 weken worden definitieve prijzen per speler o...

Als je voor ronde drie op dinsdag je ploeg al klaar hebt staan en die daarna niet meer aanraakt, ben je zowiezo af. Dat is een directe diskwalificatie waard.

Benzardi
Nijmos
Als je voor ronde drie op dinsdag je ploeg al klaar hebt staan en die daarna niet meer aanraakt, ben...

🤫

Laatst gewijzigd
kevinraar

clissen word 2de keeper crettaz eeste keeper?

Ben Van Heck

Ik wil sowieso een Feyenoord verdediger meenemen dit weekend, maar ik zou bij god niet weten wie te kiezen met oog op de return tegen Fenerbache. Wellicht is Watanabe de meest veilige pick? 

MightyM
Ben Van Heck
Ik wil sowieso een Feyenoord verdediger meenemen dit weekend, maar ik zou bij god niet weten wie te...

Zit zelf te denken aan Bos, maar dit is wel even afhankelijk van of Smal weer fit genoeg is om te spelen tegen Nac.

BartB

Precies om deze redenen (Return Fenerbache, wel/niet blessure Smal) blijf ik, op één speler na, van Feyenoord af. Je kunt komend weekend ook bij PSV, Ajax en Utrecht meer zekerheidjes vinden in de verdediging.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

True. Ik overweeg nu zelf wel Watanabe voor 2,5 miljoen, omdat de CV posities onderbezet zijn. NAC scoort moeilijk, dus een verdediger van Feyenoord lijkt me wel wenselijk eerlijk gezegd.

Triple200

Wat mij opvalt dat niemand spelers van Twente heeft. Die spelen tegen PEC Zwolle die veel sterkhouders heeft verloren en bijna nog geen versterkingen hebben gekocht. Heb ze 3 keer zien spelen maar zijn degradatiekandidaat nummer 1 voor mij.

1 2 ... 492 493 494 495 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.