Ja het kan zijn van niet, maar het is wel een beetje de tendens die je meekrijgt. Hij staat er goed op en er gaan gewoon clubs blijven komen voor hem. Gaat ook nog het WK spelen, als hij er daar een paar maakt is ie gewoon weg .
Eens , en ik kom ook op de psv middenvelders ook al blijf ik moeite houden met 5 voor veerman die laag op het veld staat, helemaal als wanner naast hem blijft staan. Geloof niet dat hij er weer 8 gaat maken. wel assists. En ueda gaat echt genoeg gepicked worden als topscorer van de eredivisie. Maar wel eens wat ik hier lees , 6.5 is wel heel pittig voor de spits van een club die slecht draait, en ook nog een slechte blessurehistorie heeft.
Ook hier een -12, 0, 0 en 4punter in de basis. Vooral met dank aan drie scorende bankzitters (argh) en Perisic toch nog een kleine 700 pt behaald, warempel goed voor een stijginkje van 0,1% naar 99,4. Dus in theorie mag ik niet klagen maar in de praktijk wel. Waarvan akte.
Ik ga niet van een vaste opstelling uit (tenzij 2-4-4 ook zou kunnen). Afhankelijk van tegenstander en vorm wil ik kunnen switchen.
Ueda 'voelde zich niet vrij', die komt er dus bij mij niet in.
2 verdedigers van dezelfde club zou ik persoonlijk niet snel voor kiezen. Al doen ploegen als Sparta en Groningen (en ook Twente recentelijk) gewoon prima qua clean sheets. Een keeper en een verdediger van 1 van deze 3 overweeg ik dan nog wel, eventueel.
Er zijn voldoende argumenten te bedenken om Veerman niet te nemen, maar ik zie weinig geschikte vervangers.
Mijnans geblesseerd, Gloukh is niet verzekerd van een basisplaats, Steijn is met het vertrek van Timber wel een zekerheidje, en dan kom je al in de categorie 2,5 miljoen, die veel minder gaan opleveren dan Veerman. Plus, als je in die categorie een must-have ziet, past deze met dit budget alsnog in je team.
Precies dit. Als Pepi niet geblesseerd was geraakt en/of Ueda + Parrot beiden flink aa het scoren waren gegaan/gebleven, dan had je Veerman links kunnen laten liggen. Met de huidige beschikbare spelers is er eigenlijk geen budgettaire reden om Veerman NIET te kiezen.
Ik kom op hetzelfde uit voor nu, alleen een 'basis' verdediging + keeper van die drie clubs voelt niet helemaal lekker. Ik zou dan zelfs op 4 Spartanen uitkomen in mijn definitieve selectie. Wel heb ik nog ongeveer 2 miljoen over voor een verdediger, maar dan kom ik al snel bij Ajax uit. Weet ook niet of ik daar zo vrolijk van word..
Wordt wel tricky deze dagen hoor, ook met spelers die uit de selectie worden gehouden ivm transfers. En veel terug naar de tekentafel , veel beweging nu ook rondom parrott. Gaan de plannen weer. Kiezen voor hornkamp en meerdink durf ik niet aan, die zijn te gelijkwaardig. Sowieso even afwachten wat die nieuwe trainer gaat doen, heeft het wel heel goed gedaan met jong AZ en staat te boek als echt goede trainer.
Lauritsen prima programma , speelt alles , en wil zich in de kijker spelen want laatste halfjaartje Sparta dus die wil vlammen. Godts ook prima alleen weet je dat je hem een paar wedstrijden gaat missen door zijn zwakke hamstrings, dat is wel een nadeel vind ik .
Hoe kijken jullie op dit moment naar Gloukh? Laat toch wel zien dat hij altijd opgesteld moet worden en levert indien ook gewoon. Voor 4,5 miljoen vind ik hem toch wel nét een streepje voor hebben op Steijn eigenlijk. Ook Gaaei vind ik nog een prima optie. Er wordt weinig de 0 gehouden, pikt regelmatig z'n assist mee en een verdediger van Ajax voor 2 miljoen vind ik persoonlijk best prima. Ik zie verder weinig interessante opties naast de drie verdedigers die ik er op dit moment sowieso in heb staan.
Zelf overweeg ik eigenlijk maar 1 Ajacied, Godts. Maar mocht de aankomende 2 potjes blijken dat Steijn toch geen (nagenoeg) zekere basisplaats bij Feyenoord heeft, dan komt misschien Gloukh wel weer in mijn vizier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.