Godts is interessanter dan Gloukh omdat ie minder last heeft van de lekke defensie van Ajax, eens. Maar de blessurehistorie van Godts staat mij ook een beetje tegen eerlijk gezegd.
Je zou toch zeggen dat Steijn redelijk safe moet zijn, na het vertrek van Timber. Er is interesse in Kitolano maar dat is een 8. Enige alternatieven voor op 10 zijn Valente (eveneens meer een 8) en Larin (en dat is een spits).
Vinden mensen Gaaei echt een serieuze optie ja? Ik snap dat ie goedkoop is voor een back van een topclub, maar Ajax is wisselvallig, krijgt veel goals tegen en achterin wordt nog wel eens gewisseld.
Voor 2M heb je ook de back van Groningen. Die winnen misschien wat minder wedstrijden maar houden wel vaker de nul en die speelt altijd.
Als Gloukh de komende 2 resterende oefenrondes wél in de basis staat dan staat hij heel hoog op mijn lijst ja. Mocht hij toch weer naar de bank verdwijnen komende 2 weken dan durf ik het niet aan.
Wat betreft Lauritsen... die is al weken lang een 100% zekerheid in mijn team. In geen enkel concept team dat ik heb gemaakt is hij eruit verdwenen.
Gaaie staat niet echt op mijn lijst. 'Maar' 9 basisplaats dit seizoen tot nu toe. Dat is mij te onzeker. Ik wil toch over het algemeen wel spelers in m'n team met bijna 100% zekerheid op een basisplaats. Die zekerheid krijg je natuurlijk nooit maar bij Gaaie vind ik het toch te onzeker.
Ik heb al een verdediger van Groningen in mijn concept team staan. Daarnaast heb ik al Drommel + een Spartaan achterin, dus dan vind ik dit + twee Groningers achterin wel een beetje veel van het goede. Sparta en Groningen draaien lekker, maar mochten zij in een dipje komen zit ik met een hele linie van Groningen en Sparta. Hier zou ik normaliter ook graag wel een verdediger van een (sub)topclub willen eigenlijk.
Om die reden vind ik Gaaei niet zo gek. 2 miljoen, lijkt zich vooralsnog in de basis gespeeld te hebben onder Grim en pikt z'n assists mee. Het kan zomaar ineens gaan draaien bij Ajax.
Steijn is voor mij met het vertrek van Timber wel een redelijke zekerheid ook. Ja Feyenoord presteert slecht en hij doet het zelf ook minder (en hij heeft een blessuretje gehad) maar hij staat altijd op de juiste plek en is vaak betrokken bij goals.
Over Gloukh kun je dat laatste ook zeggen (en ook Ajax draait niet goed) maar diens basisplek is in mijn ogen wel wat onzekerder nu. Inderdaad even de laatste twee wedstrijden van de proefrondes afwachten.
Godts heeft er bij mij ook lang in gestaan, maar inderdaad zijn blessuregevoeligheid baart mij zorgen. Dit seizoen speelt ie verrassend veel en ik weet nu niet of dat een goed of slecht teken is.
Voor 1.5-2.0M kan je je laatste verdediger shoppen bij AZ, Utrecht, Twente, Ajax, Heerenveen en Groningen. Aangezien je al er al eentje van zowel Twente als Groningen hebt, zou je voor AZ kunnen gaan. Ik verwacht dat de trainerswissel in Alkmaar wel eens positief kon gaan uitpakken voor ze. Daar zou ik persoonlijk dus eerder gaan kijken dan bij Ajax. Utrecht lijkt me uitgesloten om iemand op te pikken voor dat bedrag achterin. Heerenveen vind ik zelf ook enigszins tricky, maar zou nog kunnen.
Goede suggesties, thanks! Ik vind het bij AZ lastig, aangezien Penetra en Goes centrale verdedigers zijn én vaak tegen een kaart aan lopen. Chavez vind ik te onzeker, want ik zie hem er nog wel uit gaan voor Maikuma. Die is overigens wel interessant mocht hij snel terugkeren.
Een tweede verdediger van Twente vind ik overigens ook niet onaardig klinken. Ga ik eens mee puzzelen!
AZ verdedigers vind ik ook lastig. VInd ze nog best prijzig in verhouding tot wat ze opleveren. Er zijn vele goedkopere oplossingen die minimaal net zoveel punten opleveren en zelfs nog meer. Dus ik heb eigenlijk nog geen enkele verdediger van AZ overwogen. Kasius zal weer terugkomen, Maikuma is weer terug. Mij allemaal wat te onduidelijk.
Twee verdedigers van één club ben ik meestal niet zo'n voorstander van maar deze twee van Twente voelt best prima voor nu.
Enige is dat je laatste wedstrijd superspeelronde hebt met psv uit voor Twente. Sparta en Groningen kan je dan wel opstellen, dan moet je wel een derde verdediger hebben om op te stellen.
Ik weet niet of hij er dan interessanter op wordt. Is nu aanvoerder en speelt alles + neemt de penalties. Bij Feyenoord zal ie die niet gaan nemen en is het onzeker of ie alles gaat spelen. En waarschijnlijk wordt ie dan iets van 3/3,5M.
Het is samen met Godts de enige die in aanmerking komt . Hij is nu al 2 keer gepasseerd door Grim, en als ik zie hoe vaak Klaassen al wordt opgesteld door Grim, ben ik bang dat Berghuis ook regelmatig aan de aftrap gaat staan zometeen. Die is er binnenkort bij. Dat gaat Gloukh niet helpen.
Ja, jullie heb gelijk. Ik vraag me alleen af wanneer Read er weer staat en hoe het met de belangstelling van Bayern München is. Ik zal hem ook niet zomaar kiezen, maar ik vind het wel een geweldige gozer. Haha
Bruns heeft afgelopen week weer zijn eerste minuten gemaakt. Benieuwd hoe Van den Brom het de komende weken nog neer gaat zetten en of er nog informatie komt over de verhouding tussen hem en Lemkin.. Nauwlettend in de gaten houden de komende weken, voor zijn prijs zeker interessant als verdediger van Twente die niet veel goals tegen krijgen.
Ik heb net een opstelling inelkaar gedraaid mét Pepi. Tenzij je Wouter Goes heet, heb je een onderarm als voetballer niet heel erg nodig, dus ik verwacht snel weer doelpunten. Nadeel is dat ook Plea en Boadu er weer aankomen en hun minuten zullen mogen maken.
Veerman is bij mij nu het PSV-kind van de rekening maar ik heb wel Gasiorowski. Die gaat er namelijk nog drie inkoppen en een keer of vijf de nul houden.
Op m'n middenveld staat een trio van 16,5 miljoen, de andere drie kosten samen 3,75.
Exclusief Pepi staat er voor 8,5 miljoen in de voorhoede. Het ziet best redelijk uit maar ik zal het vast nog 200 keer wijzigen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.