Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 558 ... 627 628
Europameister
Kevin Daniels
Bruns heeft afgelopen week weer zijn eerste minuten gemaakt. Benieuwd hoe Van den Brom het de komend...

Dit weekend kun je van Twente ook Peixoto of Bruns opstellen, van Rooij is geschorst. Even de verwachte opstelling in de gaten houden 

Nijmos

Voor mij zijn zowel saibari als veerman toch wel vrij stevig geprijsd. Kan iemand mij uitleggen waarom we zo overtuigd zijn dat saibari meer dan 150% van de punten van Dest of Mauro gaat halen?

Benzardi

Ik kom deze ronde op 4x PSV,4x Twe en 3x Ajx.

Het voelt niet goed, maar ze spelen wel alle 3 thuis en tegen (in theorie) de kleintjes.

mirkodek
Nijmos
Voor mij zijn zowel saibari als veerman toch wel vrij stevig geprijsd. Kan iemand mij uitleggen waar...

Het is bij mij vooral de afweging dat ik op het middenveld verder weinig een redelijke zekerheid op punten zie. Los van de overige PSV'ers heb je dan eigenlijk Gloukh en Steijn in mijn ogen (Mijnans geblesseerd) en die kun je beide meenemen EN ook nog Saibari. In de verdediging heb je veel meer keuze en zijn in mijn ogen verdedigers (backs) van Groningen, Twente, Sparta prima alternatieven voor die van PSV.

Europameister

Hoe zien jullie psv dit weekend? Til staat nu in de spits en Wanner op 10. Zaterdag zal Saibari wel spelen en Wanner wellicht rust? Salah-Edinne er nu geblesseerd af, dus Mauro weer linksback dit weekend?

Denken jullie dan Schouten-Veerman-Saibari middenveld en Perisic-Til-Man aanval? Bosz kan ook zomaar Driouech - Bajaktarevic - Perisic uit de hoge hoed toveren. 

mirkodek
Europameister
Hoe zien jullie psv dit weekend? Til staat nu in de spits en Wanner op 10. Zaterdag zal Saibari wel...

Til waarschijnlijk geblesseerd. Dus neem denk ik niet de gok dit weekend, dan zal het wel Saibari worden.

En Resink overigens misschien ook nog weg. Gaan nog wel wat transfer roet in het eten gooien voor de definitieve selectie.

Peli
Europameister
Hoe zien jullie psv dit weekend? Til staat nu in de spits en Wanner op 10. Zaterdag zal Saibari wel...

Heb de wedstrijd niet kunnen kijken, maar lees inderdaad 3 wissels bij PSV door toedoen van blessures. Til en Salah-Eddine dus, maar ook Veerman.

Mauro logischerwijs naar linksback. En als Veerman onverhoopt niet mee kan doen, dan wordt het weer ouderwets schuiven voor Bosz. Dan zou je kunnen denken aan Saibari, Wanner en Schouten op het middenveld. Met Driouech, Perisic en Man voorin. 

BartB

Durf je de gok al aan ja dat Saibari speelt dit weekend? 

Ik heb voor komend weekend een basis van 3x PSV, 3X Twente, 2x Ajax, 2x Feyenoord, 1x AZ

Laatst gewijzigd
Thijs1986
BartB
Durf je de gok al aan ja dat Saibari speelt dit weekend?  Ik heb voor komend weekend een basis van 3...

Twijfel ook over Saibari maar bosz zal vrijdag zeker wat duidelijkheid geven daarover. Hoop eigenlijk dat dest er nog niet is dan kan silldilia nog een keer voor het besparen. Az na die matige pot vandaag laat ik denk ik liggen. Is in feite een derby, dat Telstar gaat erop klappen. 

Peli

Ik wacht even tot de deadline of er m.b.t. de blessures bij PSV nog iets naar buiten komt. Mochten zowel Til als Veerman niet kunnen starten, dan acht ik de kans groot dat Saibari dat wel gaat doen.

Van AZ gaat in mijn team dit weekend alleen Parrott mee.

Hay

@Peli. Is Saibari dan geblesseerd? Heb er nog niets van vernomen. Of kwam dat door de handdoek :-)

dawizz

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier een overzicht van de eerste wedstrijd per speeldag in de definitieve fase:

22 nac-exc

23 vol-psv

24 for-exc

25 tel-nac

26 nec-vol

27 pec-gro

28 her-exc

29 psv-utr

30 twe-vol

31 tel-spa

32 utr-nac

Dus 3x exc, nac en vol, 2x PSV, tel en Utrecht. Kan handig zijn...

dawizz

En dit zijn de ploegen die van de 13 speeldagen in de definitieve fase er 7 thuis spelen:

AZ, NEC, Utrecht, Groningen, Twente, Fortuna, Eagles, PEC en Heracles .

Europameister
Hay
@Peli. Is Saibari dan geblesseerd? Heb er nog niets van vernomen. Of kwam dat door de handdoek :-)

Saibari was geschorst voor de CL. En die heeft nu na de finale voldoende rust gehad om zaterdag te kunnen spelen verwacht ik. Perisic gisteren ook gewisseld vanwege pijntje dacht ik? Maar dat viel volgens mij wel mee. Ik ben vooral benieuwd wie er in de spits komt te staan, vorig weekend was het ineens Bajaktarevic, maar dat was geen succes. 

Garmin van Buuren
Nijmos
Voor mij zijn zowel saibari als veerman toch wel vrij stevig geprijsd. Kan iemand mij uitleggen waar...

Daar is niemand van overtuigd. Saibari gaat ook niet 3 keer zoveel punten halen als Suray en ook niet 6 keer zoveel als een basisspeler van Telstar of Volendam. 

Het doel is ook niet om de spelers te selecteren met de hoogste punten afgezet tegen hun prijs, dan staat je team vol met goedkope spelers van laagvliegers. 

Saibari en Veerman zullen normaal gesproken goed zijn voor een hele sloot punten, die je als je ze niet selecteert via andere spelers moet compenseren. Dat is zeker mogelijk, maar met dit ruime budget, het gebrek aan echte puntenpakkers in de categorie eronder en het feit dat je maar elf spelers mag opstellen, kom ik toch al gauw uit bij deze spelers.

Pipi112

Wacht de 2 " oefenrondes " nog maar af en dan zien we wel wie er nog allemaal fit zijn. Verwacht nog een paar last minute transfers en dan kunnen we de balans opmaken voir de 2de seizoenshelft. Ik heb het idee dat 75 % hier elke dag van samenstelling wisselt en dat ze veel te impulsief zijn.

BartB
Pipi112
Wacht de 2 " oefenrondes " nog maar af en dan zien we wel wie er nog allemaal fit zijn. Verwacht nog...

Mee eens. Betrap ik mezelf ook regelmatig op.
Heb nu ook besloten om niks meer te doen aan een 'definitief' team tot na de laatste oefenronde. 

Ecko

Succes Bart. ;)

Ik pas mijn team (mijn opties, beter gezegd) steeds aan op basis van nieuwe feiten en voortschrijdend inzicht. Dat gepuzzel maakt het juist leuk.  

Laatst gewijzigd
mirkodek
Ecko
Succes Bart. ;) Ik pas mijn team (mijn opties, beter gezegd) steeds aan op basis van nieuwe feiten e...

Same here! Zodra de ronde gestart is, en de volgende dus weer open staat, ben ik al meteen weer met de volgende rond aan het puzzelen. Heerlijk!

Peli
Ecko
Succes Bart. ;) Ik pas mijn team (mijn opties, beter gezegd) steeds aan op basis van nieuwe feiten e...

Zo ga ik ook altijd te werk. Update na update bijwerken. Houd je scherp 😉

BartB

Het gaat al 4 dagen goed 😂

Heb de afgelopen dagen alleen wat zitten aanpassen aan m'n team voor komend weekend maar niks meer aan concepten voor 'definitieve' teams.

Nijmos

Die blessures bij Psv vind ik ook voor de definitieve fase niet fijn. Op dit moment zijn boadu, plea, pepi, van bommel allemaal langere tijd uitgeschakeld. En salah edine is afwachten. Dest is onbekend. Til en veerman niet okselfris. Twijfel of het nog wel toeval is en of ik er rekening mee ga houden in de keuzes. Vind doen alsof 4x psv verplicht is ook maar elkaar bang makerij.

Europameister
mirkodek
Same here! Zodra de ronde gestart is, en de volgende dus weer open staat, ben ik al meteen weer met...

Ja, ik ben er dan ook zo'n beetje elke dag mee bezig, gewoon omdat ik het puzzelen leuk vind. Het is nergens voor nodig, maar wel leuk! 

Thijs1986

Van zondag tot woensdag puzzel ik aan definitief en dan naar het weekend kijken, en blijven denken over definitief. 

morgen zullen we zeker meer weten over til , saibari en veerman. Saibari zal wel starten verwacht ik. Belangrijke pot volgende week in de CL , dus die moet even ritme opdoen in het basisteam van PSV naar de wedstrijd in de CL toe. 

Ueda na een uur eruit voor RvP z'n zoontje , die gaat meer gewisseld worden de tweede seizoenshelft. 

NOAD1912

nvm

Laatst gewijzigd
1 2 ... 558 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.