Pfff van bos wordt je ook niks wijzer wat saibari betreft , maar neem aan dat ie gewoon speelt dus gecapt deze ronde .. had vaessen en een verdediger van Groningen, maar voelde niet goed tegen een in vorm verkerende fortuna wat met een aantal spelers makkelijk scoort .. Dus niemand van Groningen..
nu 2 fey. 2 ajax , 3 psv , 1 nec , 1 sparta en 2 twente basis en wel een duur bankie maar 4 keer 50 is ook 200 denk ik dan , 1 az , 2 twente , 1 psv ..sta nu op 99.8 procent op naar de 99.9
Als je heel veel risico wil nemen, vooral doen. Om nog enigszins een goede pick te zijn, moet hij de laatste 8 wedstrijden van het seizoen spelen én per wedstrijd circa 100 punten halen. Dit seizoen heeft hij nog niet langer dan 4 wedstijden achter elkaar in de basis gestaan (zijn blessure tegen Excelsior was de vierde wedstrijd) en nu is hij voor de derde keer dit seizoen geblesseerd.
Als hij fit is, zal hij in principe wel spelen, maar het is ook niet ondenkbaar dat hij bij een kampioenschap en juist om hem fit te houden voor het WK een paar keer wordt gespaard, gezien Plea, Boadu, Driouech en Bajraktarevic ook nog wel wat speelminuten moeten krijgen dit seizoen.
Je moet als hij speelt dus wel erg veel punten van hem verwachten om dit risico te nemen. Bovendien heeft Pepi hele goede cijfers, maar is het nu ook weer niet de Pogacar van Topcoach.
Ik laat Ueda en Parrot deze ronde links liggen denk ik. Ueda al tijdje niet meer gescoord. Heracles is op dit moment heel zwak dus ik kies wel voor Steijn en Watanabe. Ik zie AZ het bij Telstar uit ook heel moeilijk krijgen en ze creëeren erg weinig de laatste tijd.
Fortuna scoort inderdaad best regelmatig, maar Groningen krijgt echt weinig tegen en al meerdere keren de nul de laatste wedstrijden. Dus ik durf een verdediger plus keeper wel aan, alleen even afwachten wie die keeper wordt. Heb voor nu Unnerstall staan, maar daar acht ik de kans op de nul wat kleiner.
PSV is echt onduidelijk en met Bosz weet je het nooit maar ik kan me niet voorstellen dat Saibari niet in de basis staat. Veerman en Man zullen ook spelen, en datzelfde geldt ook voor Wanner. Ik zie PSV wel huishouden thuis tegen NAC.
Tegen beter weten ook weer voor de twee van Ajax gekozen, Volendam is wel erg zwak.
Ik sta op randje goud, maar ik overweeg hetzelfde. In alle voorbeschouwingen (al zijn dat vaak copycats van elkaar) wordt hij als de nieuwe spitsoplossing gezien van Bosz. Daarnaast heeft hij tijd gehad om weer te acclimatiseren. Ook kan je het duel tegen ons Goeie Ouwe N.A.C. zien als weer wennen aan je medespelers in opmaat hiernaartoe.
Ik sta open voor inzichten die ik mis.. waar zie jij (en/of iemand anders) precies het risico in?
Ps. en cap kun je wisselen natuurlijk
Haha mbt jouw eerste alinea helemaal mee eens. Ik merk altijd (ook in subleague) dat de meeste spelers het grote bijkomstige voordeel van de transfervrije periode niet in het oog hebben en dan komt er ook nog eens zo'n ronde aan (niemand verklappen hè, tenzij me een gouden inzicht gegeven wordt in de quests hierboven, dan handelen we het af via PM ;). Als een kind in een snoepwinkel.
Ik vind Saibari een dure gok voor 6,5 miljoen. Hij is sinds gisteren pas weer aangesloten bij de groep en heeft eigenlijk geen winterstop gehad. Zeker als je de ziekenboeg ziet bij PSV, dan zou je zeggen dat Saibari rustig gebracht moet worden. Hij heeft bovendien ook een blessurehistorie, dus ik vraag me af of Bosz hem nu al direct in de basis zet. Ik neem hem daarom niet mee, want er zijn dit weekend zo veel zekerheidjes tegen matige tegenstanders, dat ik 6,5 miljoen betalen voor iemand waarvan je niet 100% zeker weet of hij in de basis start een te grote gok vind.
Ik twijfel zelf enorm over Parrott. Ik verwacht namelijk een wat lagere pickrate en tegen Telstar biedt wel voldoende kansen om er een paar in te leggen. Zeker na afgelopen week, waarin ze punten hebben laten liggen.
Goede punten. Zeker dat hij geen winterstop gehad heeft en sinds gisteren is aangesloten. Ik neem hem sowieso wel mee (vooral ook omdat dat deze ronde bidgettechnisch makkelijk is), maar je doet me wel twijfelen aan captainschap.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.