Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 561 ... 627 628
bdebouwer

Nemen jullie Steijn mee dit weekend? Mij lijkt het een vaste pick (als die speelt, en dat verwacht ik wel). Iemand die iets anders heeft gehoord?

Astarloa

Weet iemand al het exacte aantal minuten dat Saibari zal spelen dit weekend?

bdebouwer
Astarloa
Weet iemand al het exacte aantal minuten dat Saibari zal spelen dit weekend?

57

bdebouwer

Gloukh weer niet in de basis

Europameister

Bij mij in de basis 3x psv, 2x Ajax, 3x Fey, 2x Twente, 1x NEC, 1x Gro. Bank met 1x PSV, 1xTwente, 1x PEC en 1x Telstar. En Saibari vooralsnog CAP, mocht hij er toch niet in staan, wissel ik naar Wanner. 

Europameister
bdebouwer
Nemen jullie Steijn mee dit weekend? Mij lijkt het een vaste pick (als die speelt, en dat verwacht i...

In alle verwachte opstellingen staat ie er gewoon in. Dus bij mij ook. Steijn en Ueda thuis tegen Heracles. Als ze vandaag niet scoren, gaan ze ook niet mee in mijn vaste opstelling. Haha 

Peli

Voor degenen die voor dit weekend Gloukh in hun team hebben: hij mag van Fredje Grim weer vanaf het bankie aan de wedstrijd beginnen.

[edit] Sorry, ik breng weer eens oud nieuws, aangezien iemand het allang vermeld had hier ;-)

Laatst gewijzigd
Pipi112

Doei Oscar, Welkom Rayane

Europameister
Pipi112
Doei Oscar, Welkom Rayane

En welkom 2.5 mln extra! 

Astarloa
Europameister
En welkom 2.5 mln extra! 

Die je in paniek gaat verkwanselen.

Laatst gewijzigd
Ecko
bdebouwer
Gloukh weer niet in de basis

Hier gaat Gloukh eruit, Klaassen erin. En dan maar Blokzijl geruild voor Watanabe, want geld overhouden voelt niet fijn.

Peli

Team Peli voor dit weekend....

Basis: Unnerstall; Rots, Gaaei, Peersman; Steijn, Saibari, Wanner; Ueda, Dolberg, Ogawa, Man.

Bank: Suray, Santos, Klaassen, Godts. 

Captain: Saibari (mits hij start, anders Ueda).

Thijs1986

Team 

basis : unnerstall Gaaei Rots Peersman Wanner Saibari Steijn Ueda Parrott Ogawa godts 

bank Chery Santos Man Ritmeester 

Europameister

Jeetje die Baas gewoon 2 goals. En Bounida 2 assists is ook wel interessant 

Bobby37

Unnerstal, rots, rente, mauro, steijn, valente, klaassen, Veerman, saibari, perisic, godts.

Bank: resink, wolfswinkel, mits, shoretire

Benzardi

Voor dit weekend heeft De Duracelli's deze heren in de wei lopen.

Unnerstal, Rots, Propper, Mauro, Steijn, Siabari(C), Hlyn, Veerman, Ueda, Perisic, Godts.

Op de bank zitten er ook nog een paar.

Pipi112

Bosz heeft ook weer enkele verrassingen uit de hoed getoverd 

Europameister

En weer wordt een leuke week puzzelen gevolgd door wedstrijden waar ik precies de verkeerde spelers heb weten te kiezen. Haha. Duo Godts/Dolberg en Linssen. Bij Ajax scoort Baas 2x en Linssen al snel gewisseld. 

Corky18

Unnerstall geblesseerd dus is er niet bij vanavond. Met ook Sildillia op de bank bij PSV druppelen de 0-punters deze speelronde ook weer binnen...

bdebouwer

Gelukkig heeft 50% hem.

Benzardi
Corky18
Unnerstall geblesseerd dus is er niet bij vanavond. Met ook Sildillia op de bank bij PSV druppelen d...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, zo dat is eruit.😇

Benzardi

O, ja.................... Pericic ook op het bankie, dubbel AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

HZ57

De topcoach spellen worden steeds lastiger. Er is geen pijl op te trekken wie er wel speelt en wie niet.

BartB

Wat een teleurstellende topcoach avond zeg... een captain met minpunten, dat gaat lekker 👌🏻

Laatst gewijzigd
Nijmos
Peli
Team Peli voor dit weekend.... Basis: Unnerstall; Rots, Gaaei, Peersman; Steijn, Saibari, Wanner; Ue...

Heel mooi en logisch team, maar wat is de logica achter 6 miljoen voor 2 bankspelers? Voor dat geld had je ook veerman of parrot voor je basis kunnen pakken.

1 2 ... 561 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.