Pfff, 2 psv-ers met minpunten, waaronder captain Saibari. Rots houdt de nul én pakt geel. Ajax wint, de enige die punten pakte van mijn spelers (bounida) zat op de bank. Vandaag dan maar 3 goals van Ueda en 2 van Steijn en Wellenreuter de nul. ;-) Volgend weekend PSV-FEY, op dit moment zou ik niet weten wie ik daarvan moest nemen in de basis.
Ja, had zomaar gekund.
Komt ook een beetje omdat ik geen vertrouwen in AZ heb en dus Parrott heb laten liggen dit weekend. Veerman niet picken was achteraf minder handig.
Maar had na die keuzes dus budget over, vandaar de wat duurdere bank.
Dag allemaal, ik kom niet vaak op dit forum maar weet wel dat er een hoop fanatieke scorito spelers zitten. Kort vraagje: een paar dagen geleden is fbref (een site waar veel data over expected goals te vinden waren) gestopt met het leveren van deze data. Ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die een goed alternatief weten waar deze expected en andere advanced data wel nog te vinden zijn. Verder hopelijk een iets beter verloop van de speelronde vandaag voor iedereen ;)
Met het (voor mij) wegvallen van Pepi (blessure), Ueda (uit vorm/overperformen), Parrot (te wisselvallig) en nu toch ook wel Gloukh (onzeker van basisplaats), is er een mooi budget om een heerlijk team samen te stellen dat ook in de breedte sterk is.
Ik overweeg nu zelfs Baas en misschien toch ook wel Ogawa. Chery misschien toch ook wel weer.
Had ik Steijn toch wel weer met enige zekerheid in mijn team bedacht, krijgen we dit weer. Ook voor komend weekend dus weer een 0-punter in m'n team vrees ik. Voor mij toch wel vrij duidelijk dat Steijn niet in m'n team gaat komen. Targhaline is terug van de Afrika Cup en krijgt meteen weer de voorkeur.
Wel Deijl meteen in de basis.
Precies hetzelfde...................... plus ik had ook nog Proppertje in mijn elftal met een grote nul, dus na alle punten te delen en een worteltrekking erover te berekenen, kwamen wij op 370 punten.
Dramatisch deze ronde, maar ik zag ook dat ik maar 2,8% gedaald was, dus andere spelers hadden er ook last van.....................hoop ik
Echter, hoe ga je je geld dan opmaken?;)
Daardoor zal Parrott toch wel mijn team binnen wandelen.
Verder voor volgende week kan je een prima team met Sparta, PEC, iets van Ajax 4 duurste PSV'ers en spitsen in vorm....heb ik nog 12 miljoen over!;)
Dramatische week hier met bankspeler Santos die meer punten haalt dan 12.5 miljoen aan middenvelders (Saibari (C), Wanner en Steijn).....ach kan verkeren..Bij tennis Medvedev ipv Tien als captain...laten we het zo zeggen..niet echt mijn weekend
Hier 363 punten, echt in ALLE wedstrijden viel het verkeerd. Bij Ajax Dolberg en Godts, bij PSV Saibari captain en geen Veerman gekozen een keertje. Bij NEC Linssen en Ouaissa, bij Twente Rots wel de nul, maar ook geel. En toen kwam Feyenoord zonder Steijn en met Ueda die wel scoorde, maar afgekeurd. Ow en bij Groningen Blokzijl en daar scoorde Janse.
Gaaie, Bounida, Veerman en Hadj Moussa hebben mijn weekend gered om toch nog op 726 punten uit te komen. De rest van mn team was om te janken.
En wonderbaarlijk genoeg 0,1% gestegen naar 99,6%
Even afwachten wat de blessure van Valente is, maar als dat niet al te erg is gaat er wel een streep door Steijn. Net als door Ueda en Parrott..
Ze zijn gezakt op m'n shortlist, maar zeker nog niet afgeschreven. Gelukkig hebben we nog 2 weken de tijd (ga ik ook wel nodig hebben met alle overwegingen die door m'n hoofd gaan haha).
Ik had trouwens dit weekend hetzelfde drietal op m'n middenveld als jij, totaal behaalde punten van de 3 heren: minus 6. Ongekend 😑
dramaweekend, 706 punten.
Steijn valt nu wel af hoor. Tenzij RVP eruit gaat voor 6 feb, wat ik niet meer zie gebeuren, is het duidelijk dat hij gewoon niet bij z'n favoriete 3 middenvelders zit. En dan komt moder er zo nog bij. Ik weet genoeg.
Bij Ajax zou je zelfs eerder klaassen die sinds grim alles speelt nog overwegen inmiddels ipv gloukh, die duidelijk geen favoriet is van grim. En Grim zie ik berghuis zometeen ook wel regelmatig opstellen omdat z'n schoonvader nu de baas is daar van de Rvc, wat nog minder gloukh betekent.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.