Scorito F1

1 2 ... 14 15 16 17 »
Benzardi

Deze Autorenners zijn opgestelt in team De Duracelli's

Verstappen

Norris 

Russell

Sainz 

Ricciardo

Alonso

Albon

Sargeant

 

Succes πŸ‘

Keshi
vevie
#398
Doordat je alleen de spellen speelt waarmee je punten binnenhaalt. Nu ging mijn index naar beneden d...

Misschien dat je bij de spellen kijkt die dit jaar nog niet zijn gespeeld en dat daardoor zo lijkt. Maar je krijgt toch echt voor elk spel punten. Anders zou de winnaar van 1 spel bovenaan de index staan. Dat is niet het idee van de index, het is een soort algemeen klassement over het geheel van de spellen. Voor ieder spel of spelcategorie zoals matchking en topcoach krijg je punten. En zolang het spel voor dit jaar nog niet is gestart telt de score van vorig jaar. 

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

Merkwaardig besluit Scorito inzake Albon/Sargeant.

Je kiest een stoeltje zeggen ze. Ik heb het stoeltje van Sargeant gekozen. Toevallig gaat Albon op dat stoeltje zitten. Mij best.

 

Logica ontgaat me echter dat ik nu 0 punten scoor met Sargeant. Weliswaar is er sprake van een wisseling binnen het team, maar Sargeant krijgt helemaal geen nieuw stoeltje. Hij krijgt niets.

 

Unieke situatie. M.i. dan maar geen punten toekennen voor beide.Het is toch onverkoopbaar om mensen met Sargeant te straffen voor een crash van Albon?

Ik vind F1 al een rukspel, te veel afhankelijk van crashes en pech, maar dit is er wel over.

Voor de rest gaat het goed met me. Heerlijk om mij druk te maken om futiliteiten als Scorito. πŸ˜‰

 

HZ57

3x een nul. Zak gelijk 24%

Nopper

Ik heb echt te weinig verstand van F1 om hier een goede score te behalen. Welk team zou volgens jullie sowieso wel en welke niet in je team moeten? Mij lijkt Max een must want die wint alles

dawizz

Heb ook niet veel verstand van F1, maar zou bij samenstellen van mijn team niet beginnen bij Max. Begin met kijken welke coureurs je wilt van de lagere categorieën. Een E coureur die 11e wordt haalt namelijk meer punten dan Max die wint. Dus als je die op plek 1 hebt staan in je opstelling kan het nog best lucratief zijn. Zo had ik in de eerste fase beide coureurs van Haas en die hebben beide goed geleverd. 

Ik maak voor fase 2 mijn team op deze manier en dan kan ik Max niet betalen. Hoeft geen probleem te zijn om toch hoog te scoren . Sta na fase 1 op 92,7%...

Je moet kijken naar wie er hoger eindigt dan de plaatsen behorende bij de categorie. Als er 4 A coureurs zijn en 4 B coureurs zou de B coureur dus normaal gesproken moeten eindigen tussen plek 5 en 8. Alles wat hij hoger eindigt levert goede punten op, daarom was niet Max, maar Sainz en Alonso mijn best scorende coureur in fase 1. Zelf kijk ik ook naar percentage gefinishte races. Liever iemand die iets lager eindigt maar wel 90% van zijn races de finish haalt dan bijvoorbeeld iemand die regelmatig top 8 rijdt, maar ook 20% van de races de finish niet haalt...

Ben zelf eerstejaars deelnemer, doe het puur voor de index en heb nogmaals weinig verstand van F1, maar met kansberekening kan je een heel eind komen.

Wielrenfan3

Ik speel m ook voor het eerst maar sta nog wel op 99,9. Blijkbaar de juiste keuzes gemaakt in de eerste ronde. Kies gewoon de teams uit die presteren en kies de rijder die het beter doet dan zn maatje. En begin idd onderaan bij E.

 

Nopper

Nu ik onderaan begin ipv bij Max, kom ik ook uit op een team zonder Max want heb dan geen budget meer. Zou mooi zijn als dit dan werkt.

dawizz

Succes gewenst NoppertπŸ‘

En mocht het niet werken: over 5 races kan je opnieuw puzzelen 😁

danusz1986

Leclerc, Magnussen, Albon of Perez, Magnussen/Albon, Bottas gaat het worden. Een van de twee. Ben er nog niet uit.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 15 16 17 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.