De beide Alpines kunnen je wel is een smak punten gaan opleveren komende races. Ik durfde het niet aan om ze allebei te nemen. Wel gestegen naar 97,4% dus prima score zo bijna halverwege het seizoen
Hallootjes, iemand nog op zoek naar een subleauge voor o.a. Scorito GP en de overige spellen? Sinds begin deze week is The Unknowns subleauge opgericht met fanatieke Scorito spelers. We zoeken nog mensen voor ScoritoGP en de BE voetbalspellen.. als iemand interesse heeft kun je mij een PB sturen. Dan wordt je toevoegd aan The Unknowns Community :)
Ik heb hetzelfde gedaan in ABC, snap eerlijk gezegd niet waarom er een Mercedes in de C categorie staat, dat is samen met McLaren op dit moment de snelste auto naar mijn mening. Hulkenberg in E is intressant, maar hij heeft wel een vormdipje nu, wat denken jullie daarvan?
Als D coureur pakt Alonso snel genoeg punten. Plek 15 is 120 punten. Hij is pas 2x niet in de top 15 gefinished. Dus bijna garantie op meer punten dan een Norris Piastri of Verstappen maximaal pakken.
Albon heeft al 3x DNF achter zn naam
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.