Ik speel al enkele jaren ja. Jammere van dit spel is helaas dat als je eenmaal op achterstand staat, je kansloos bent voor de eindwinst.
Je moet echt geluk hebben dat je de eerste race al meteen hoog scoort. Ze hebben sinds enkele jaren de prijzen van de topcoureurs omhoog gegooid helaas, waardoor je de eerste races nog met de middenmoot coureurs en teams moet spelen. Voor dit jaar scheelt het wel dat het verkopen van een onderdeel uit je team je verder geen geld meer kost. Voorheen leverde het 90% van de waarde van je verkochte onderdeel op, nu niet meer.
Ik zou in ieder geval al inzetten op 1 topcoureur van de middenmoot teams. Helaas moet je sowieso de eerste race wel settlen met iets van Sauber, het langzaamste team. En wachten met je team definitief maken tot voor de start va de kwalificatie. De vrije training geven vaak al een indicatie.
Overigens voor Scorito spelers van het F1 spel. Via de site van Motorsport speel je gratis mee dit jaar zag ik.
Doen zeker weer mee. Grootste verschil kun je wel in die 1e periode maken omdat dan nog niet echt bekend is welke teams er goed zijn en welke niet.
Vorig jaar op 96,9% geëindigd op een paar plekken van zilver.
In een eerste oogopslag zie ik enorme prijsverschillen binnen de verschillende teams. Daar gaan ongetwijfeld enkele musthaves bij zitten.
Het belangrijkste van de hogere factors is toch wel het finishen, bij de routiniers ligt dit percentage hoger dan bij de newbie's. Pech kun je altijd hebben maar bij sommige coureurs is de kans op uitval hoger dan bij andere. Alonso,Sainz zijn bv hele fijne coureurs om x8/x7 te geven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.