Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 118 ... 196 197
Hork282

Hoe wil je renners van 1.5 en 3 miljoen met elkaar vergelijken Frank? Caruso zal door constant te zijn waarschijnlijk boven komen drijven in het klassement, maar Haig kan zelf betere uitslagen rijden en heeft een hoger plafond. Vandaar de hogere prijs. Je kan beter Caruso met Uran en Quintana vergelijken en Haig met Thomas en Yates.

FrankSteenbergen

Terecht punt Hork, stond even los van de prijs, ging me meer om het type renner en de punten die ik verwacht dat ze gaan halen.

Antonini

Ik verwacht eigenlijk meer van Caruso dan van Haig, maar ik verwacht weer meer van Haig dan een aantal andere vergelijkbare types

Alucard

Als Caruso zich goed heeft geprepareerd, verwacht ik zeker veel van hem. Als de Franse politie het verder rustig aan doet met hun onderzoek, tenminste.

Papa Bart

Ik heb zojuist mijn Bahrain volk er uit gehaald. Ja er is een willekeurige kans dat renners naar huis moeten ivm. Corona, maar bij Bahrain is de kans dus dubbelop. De Deense pers meld iig dat er medicamenten zijn gevonden..

yoeri

Ik merk een punt waar ik verschil kan gaan maken. Ik heb zojuist 4 man van Bahrein mijn team ingefietst. Ik ga ervan uit dat zij de eerste 15 etappe's winnen en dan de tour worden uitgezet. Dan heb ik al voldoende voorsprong opgebouwd op de rest.

Bzuidema

nee in een tijdrit tellen teampunten niet mee

Kip

Same!

Bzuidema

nu twijfel ik wel om caruso mee te nemen. was een vaste waarde voor mijn team maar die huiszoekingen zitten mij niet lekker.

Boasson en Hagen

Misschien pakt Bissegger wel de witte trui.

Poule d'Or

In een tijdrit zijn er geen teampunten voor de winst, er zijn wel teampunten voor de truien. Overigens verwacht ik Bisegger in het wit, dus zal een McNulty geen teampunten voor wit krijgen. Mogelijk krijgt hij nog wel enkele punten voor zijn eigen positie in het jongerenklassement. Al heb je daar natuurlijk ook Bjerg en Pogi.

yoeri

Truipunten tellen ook tijdens een tijdrit gewoon mee.

Poule d'Or

'@Srens waarom je neem je Cattaneo mee als je hem niet opstelt in de tijdrit? Anders kan je het miljoen mogelijk ergens beter besteden.

Baske

Denk inderdaad dat de kans vele malen groter is dat Bissegger de witte trui pakt. Ik twijfel nu ook om Caruso een op een te vervangen voor Uran met de huisbezoekingen...

ben_pronk

Waarom laat iedereen z’n team al zien? Zo jammer is dat. T interesseert toch niemand iets?

De Tour wacht op niemand

16.00 is nog ver!

Laatst gewijzigd
De Tour wacht op niemand

Maar deze helden moeten het gaan doen voor me:

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
Bardet
O'Connor
Caruso

v. Aert
Jakobsen
Philipsen
Pedersen
Cort
v. Poppel

v. Poel
Kamna
Kung
Guerreiro
Lafay
Leknessund

michelkuiper111_429990

Mvdp start een uur eerder dan Ganna/WVA/Pogi, wellicht interessant ivm kopmankeuze en de verwachte regen. Ook Bissegger start vlak na 16:00. Kung zit er wat tussenin.

RobieRoglic

Ha, nieuw hier. Ik vind het moeilijk om te bepalen wat de juiste mix van een Scoritoploeg is. Hoeveel klassementsrenners, hoeveel sprinters, hoeveel avonturiers... Ik heb er nu dit van gemaakt, maar ben heel benieuwd hoe jullie hier naar kijken:

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Martinez
Haig
Yates

Martin
Pinot
Storer
Latour

Van Aert
Jakobsen
Philipsen
Matthews
Pedersen
Hofstetter

Kung
Teuns
Mohoric
Leknessund

yoeri

Ik zit even vast. Was vrij tevreden met mijn team, maar had 2,5 miljoen over. Waarmee ik echt wel renners met een groter puntenbereik kon binnenhalen, maar ik vind sommige koopjes ook gewoon leuk om te hebben. Nu ben ik aan het puzzelen om mijn puntenpotentieel op te vijzelen door (een deel van) die 2,5 miljoen toch te investeren. Kan iemand mij voorzien van wat inzicht, want denk dat ik anders blijf dubben tot 15.55 uur vandaag.

Eerst mijn team indeling met het huidige team:

4 klassementstoppers
2 klassements subtoppers
1 Ineos klassementsrenner (???)
2 Klimmers met aanvalsdrang en mogelijke klassementsambities
1 aanvallende klim/puncheur
1 jongere allround klimmer (Jorgenson)

1 tijdrijder

2 Heuvelsprinters/puncheurs
1 Van Aert
1 (top)sprinter
1 Subtopsprinter
3 goedkope sprinters (Walscheid)

Ik merk op dat ik op dit moment (zonder uitvallen of tegenvallen renners) weinig tot geen plaats heb in de dagopstellingen voor Jorgenson. Dat kan uiteraard veranderen door externe factoren of door goed presteren. Walscheid gebruik ik in iedere vlakke sprint etappe tot nu toe (eventuele teampunten en onderpresteren kunnen daar verandering in brengen).

Out: Walscheid en Jorgenson
In: Ewan en Fuglsang/Guerreiro
Of: Dainese en McNulty

2,5 miljoen om toe te voegen aan de selectie, maar toch lastig omdat de 1,5 en 2 miljoen renners (die ik dan beide zou kunnen krijgen) weinig leuke renners bevatten qua sprinteropties voornamelijk.

Boasson en Hagen

Leknessund wordt wel echt de Skjelmose van de Tour.

BlingSagan

Paar rondes geleden was Bagioli een populaire renner op dit forum. Hij gaat mijn team net niet halen. Maar lijkt me wel een interessante renner voor 750k.

yoeri

'@BlingSagan veel te veel hevige concurrentie. Het gehele toppuncheursleven doet mee aan deze tour behalve Alaphillipe. En dan daarbij optellend dat de punchaankomsten ook nog dusdanig zwaar zijn dat de klassementsrenners hier ook op komen bovendrijven dat geeft hem helemaal geen kans meer op meerdere top 5 klasseringen. Wel kan hij natuurlijk mee in de break-away, maarja ook daar veel concurrentie en niet de minste. Tour is gewoon (nu nog..) extreem goed bezet.

ploep

Hoe is het met de Sagan fomo jongens?

koenvanhelvoirt

Leuk dat er veel hun team droppen met de vraag wat wij hier van vinden. Nog leuker dat er niemand op reageert zo vlak voor de deadline. Probeer je eigen keuzes te maken op basis van je gevoel. In deze tour moet je een scheutje geluk hebben en zijn er simpelweg teveel leuke opties voor de 20 plekken die je hebt.

1 2 ... 118 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.