Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 16 ... 196 197
Thomberg

Vergeet nr 13 niet vandaag…

Vlasov wordt trouwens echt ook 80%+ pickrate zo

Benieuwd naar Ala. Als ze die zo duur als andere jaren maken wordt hij met VDP mijn grote kans om het verschil te maken aangezien ik ze allebei niet neem

ZK

Flip zal wel even duur worden als matje. Kans op teampunten, maar minder zeker vormpeil.

danusz1986

Veel minder en boven de 3 miljoen ga ik hem sowieso niet meenemen.

Laatst gewijzigd
KV

Denk dat je met Flip voor die prijs alleen een verschil zal kunnen maken door hem toch te kiezen en dat hij dan overperformed.

Maar niet andersom doordat hij een lage PR zal hebben. 2 of 2,5M ging een leuke prijs geweest zijn.

ZK

Onder de 3 heeft flip 85-90% dus lijkt mij sterk dat ze hem 2 of 2,5 maken...

Laatst gewijzigd
KV

Zullen ze idd niet doen maar boven de 3 verwacht ik toch een lage PR gezien zijn zwakke voorjaar/blessure.

Phoenix0000

Komt bij dat Flip voor zijn blessure en val al niet meer de dominantie had van weleer.

ZK

Zoals je zegt is daardoor 3,5 wel mooie prijsstelling, doordat pickrate hard daalt

Laatst gewijzigd
Ludi

Flip heeft als opties 3.5-4-4.5-5 bij de poll :)

danusz1986

4.5 en 5 zou belachelijk zijn.

Ludi

*stagiair logt snel in database om het bedrag aan te passen en stuurt Zoer een berichtje: dus*

Bokstok

Manman wat lees ik hier allemaal. Prijzen speculeren dan ben je toch echt diep gezonken…

Ketjap Manis

De prijsbepaler is een ervaren scorito speler. Dus we krijgen niks cadeau mannen!

KV

Leuke eerste post, @jb !

Als je gewoon een trieste meelezer bent, doe dit dan gewoon vanaf donderdag.

Ludi

Nou, dat "geen cadeautjes" is vandaag toch alweer bewezen van niet :p

Maar inderdaad, hij zal wel weer in de top10 staan qua eerste ingeschreven wanneer het spel online komt, zoals altijd!

Hij heeft/zij hebben immers ook al een score bij bondscoach en/of champcoach :p

Laatst gewijzigd
Tijmen 257

Froome doet het oke in de dauphine die wordt overpriced dus 2 mil want froome

nasibal

'@Pietje Precies

Ik vond het een mooie uiteenzetting tot aan de laatste alinea. Van der Poel heeft toch (bij lange na) niet zijn max gehaald in de Giro?

Dat klopt, hij had ook makkelijk nog een paar HC aankomsten kunnen winnen. Oh, en 4 massasprints. Stom van mij ;)
Vertel eens, wat had hij realistischerwijs(!) nog méér kunnen doen behalve die ene 20e plek uit de ontsnapping. En hoeveel scoritopunten had dat gescheeld? En kom niet met 'puntentrui', want dan had je moeten verwachten dat hij mee zou doen in massasprints. Daarnaast heeft hij nu al gewoon heel veel puntentruipunten meegepakt.

Leuk dat het 'verwacht' is, daar ga ik ook echt wel in mee. Niemand claimed dat hij 'overperformed' heeft. Maar verwacht en tegen z'n max aan kan echt meer dan prima hetzelfde zijn. Dat was ook vooraf mijn hele punt tégen VDP: Als hij doet wat je verwacht, zit hij gelijk redelijk tegen z'n plafond.

Laatst gewijzigd
ZK

Flip is inderdaad 3,5 mil. Mooie prijsstelling.

Thomberg

3.5 hebben ze Flip interessant geprijsd moet ik zeggen. Zeker gezien zijn klassementsambities

Ragnar Lolbroek

3,5 miljoen voor Alaphilippe/Mathieu. Daar heb je al een leuke sprinter/AK man voor. Het gaat uiteindelijk van het totale budget afhangen. Momenteel verwacht ik echter dat beide renners thuis blijven.

Odin

We gaan er zo achter komen wat Jakobsen gaat kosten. Ik denk dat het budget om en nabij 56 miljoen zal zijn.

KV

Bennett hoog van de toren blazen in zijn interview maar daarnet niet over zijn leadout man raken is wel vrij triest.

pirazzi

56 miljoen voor 20 renners is gemiddeld 2,8 miljoen per renner.
Dat is redelijk ruim.

ZK

Benniet inderdaad... De Lie zouden ze toch ook wel kunnen sturen naar Tour voor eerste week. Hoewel ik hem dan eerder aan de start zie verschijnen van Vuelta, daar echt flink aantal sprint kansen in eerste 1,5 week. Dan mooi uitstappen.

nasibal

Het interessante van deze Tour vind ik de Planche na de kasseienetappe (met 1 etappe er tussen), terwijl daarvoor alleen de tijdrit zit die voor tijdsverschil zorgt (waaiers even daargelaten).

Die Planche is echt een kloteding (zelden zo hard gehuild op een klimmetje), maar zolang je een beetje kan klimmen zul je in die etappe niet direct op minuten gereden worden tenzij je daar zelf voor kiest. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld Dylan Teuns heet en goed de keitjes over komt, je twee dagen daarna zomaar bovenin het AK kan staan omdat de pure kasseienjongens en tijdrijders wegvallen én je een voorsprong hebt op de betere klimmers die slechter de keien over gekomen zijn. Vervolgens is de vraag: Hoe lang blijft zo iemand daar staan én is het het waard om ze op te blijven stellen in de daaropvolgende etappes?

Het lullige is nu, een goede Alaphilippe past meer dan prima in dat rijtje.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 16 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.