Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 177 ... 196 197
Valvuillerdemoz

'@ Bonorrie: dus jij capt Thomas vandaag? Of Barguil? Of Bardet? Fransen winnen trouwens helemaal niet zo vaak op 14 juli. Vaker andere nationaliteiten de laatste decennia.

mas22

Vandaag mogen de volgende 9:

Vingegaard
Pogacar
Roglic
WVA
Thomas
Barguil
Vlasov
Lutsenko
Caruso, Woods of Fuglsang

Momenteel heb ik voor de laatste plek Caruso staan, maar daar twijfel ik nog over. Het is sowieso niet echt een goede Tour, veel bankpunten al gehad, gisteren had ik ook weer Fuglsang ipv Barguil. Blijft lastig te voorspellen wie wat waar wanneer gaat doen.

LuukGoverde

'@Christian Dat de meeste sprinters het geld niet waard waren vind ik nog wel een beetje een voorbarige conclusie. Er kan ook zomaar nog 3 of 4 keer (gereduceerd) gesprint worden.

KissMyAce2.0

Ik had 5 minuten voor de deadline nog een geweldig team staan, maar toen moest mijn hond blaffen en schrok ik zo dat mijn hele team anders was na die 5 minuten. Echt een drama, anders had ik nu in de top 10 gestaan...

Arne Riis

Hier Pogi (C), Roglic, Vingegaard, Van Aert, Vlasov, Thomas, Gaudu, Quintana. Laatste plekje gaat na het opgooien van een muntje naar Jorgenson.

Het zal wel een vlucht worden, maar ik moet de achade beperkt houden en hopen dat de groep ontsnapten bij de eindstreep niet al te groot meer is.

yoeri

Twijfel nog heel erg voor laatste 2 plekken tussen Roglic, Caruso en Woods. Kom er echt niet uit. Woods niet pakken waarvoor heb je hem dan, maarja zo vaak al 0 punten...

kratjes123

Fuglsang of Caruso.. hoofdpijn maar wil die 95% binnenwandelen

kratjes123

excuus computer is lekker moeilijk aan het doen

Laatst gewijzigd
Scoritop

Michael Woods voorin. We gaan het meemaken!

daandej

Mollema op de eerste rij

Simcha

Hier ook selectieproblemen. Ik sta op 99,8 procent, dus mag in die zin niet klagen, maar ik vrees de komende dagen. Veel klimmers laten het afweten (O’Connor, Martin, Uran, Guirreiro). Ik had McNulty en Majka met het idee dat die veel teampunten konden scoren met Pogacar in het geel, maar dat bleek dus ook niet te werken.

Vandaag Uran maar mee als negende man, maar dat is echt bij gebrek aan beter (ook geen sprinters die in aanmerking komen voor teampunten). Hopelijk kan ik nog een paar keer goed scoren bij een sprintetappe, maar voor nu is het billenknijpen.

Bonorrie

'@Valvuillerdemoz, mijn cap vandaag is Bardet.
Ik weet dat de fransen niet vaak op 14/7 winnen, maar vandaag zou dat zomaar wel kunnen zijn. Het is wel een gokje zoals ik al zei :)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Sorry Kruijswijk. Ik had nooit mogen zeggen dat je zou winnen. Dan val je.

Thomberg

'@Arjen, koning Jinx

Behalve natuurlijk Kamna op de Etna.

Froome lekker actief! De kopgroep die nu rijdt, redt het nooit

Zadelpen

We staan op 98.5% nu. Gisteren wel iets gestegen maar niet genoeg naar mijn zin. Die Jumbo coupe kost me zelf niet veel, alleen de concurrenten met 4 jumbo’s komen ineens keihard opzetten. Na gisteren heb ik veelal andere tegenstanders (er bij).

Scoritotechnisch ben ik beter af met een winnende Pogacar. Maar wil ik dat eigenlijk wel? Daar ben ik nog niet uit eerlijk gezegd. Goud voor team Zadelpen is echter voor de eeuwigheid. Een Deense tourwinnaar, weliswaar in “Nederlandse dienst”, die opwinding ben ik na twee dagen kwijt. Net als Pogacar zou winnen.

Aan de andere kant... wat een lulverhaal, ga toch gewoon kijken man, we zien wel.

Ok....

Stijn Lemmens

Ik ben pissed, Meintjes opgesteld maar Pidcock niet!

rbc1912

Bij mij zit Ciccone lekker op het bankje. Die had ik geenszins meer verwacht

Thomberg

Haha de Scorito stagiair weet het verschil tussen G en B Thomas niet. Wel knap dat Benjamin hier 7de wordt

vevie

Kunnen we al constateren dat Vlasov en Caruso grote missers zijn? Uiteraard niet vooraf, maar ze vallen behoorlijk tegen. Jammer dat ik wel aangaf dat Vlasov altijd (tot nu toe) wat tegenkomt in GT’s en altijd zwakke dagen, maar hem vervolgens toch selecteer.

Caruso is echt ook een forse tegenvaller… wow.

Ik blijf hangen op de 80%. Gaat geen duimpje meer worden. Kan me alvast richten op de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Vandaag 1,2 procent gestegen naar 98,8 procent met Pidcock op de bank! Ik baal want ik had echt een grote slag kunnen had ik hem opgesteld!

ditisdavid

Vlasov rijdt hier wel echt ver onder zijn kunnen, ook voor in een grote ronde - in de Giro was hij vorig jaar wisselvallig, nu is hij consistent matig, terwijl hij een veel beter seizoen rijdt. Weet niet of het zijn coronabesmetting of zijn val is maar hij mist duidelijk wat vorm.

Caruso zit in dezelfde malaise als de rest van Bahrein lijkt het. De scepticus in me zegt dat de ploeg inderdaad aan de doping zat en sinds de invallen niet of minder gebruikt, wat het probleem ook is, het lijkt me geen Caruso-specifiek probleem. Zit zoals velen met zowel hem als Mohoric, de enige twee van de ploeg die ook telkens niet in de vlucht zitten.

De Arkéas gisteren en Meintjes vandaag houden me nog boven de 90%. Hopen op een sprint morgen (en zondag), Meintjes en Barguil die hoog eindigen in het bergklassement en een Quintana die genoeg betere dagen kan vinden want het perspectief is gewoon niet goed met de verkeerde Ineos-en en ook geen Bardet, Gaudu of Mas.

Stijn Lemmens

Ja, ik vind Teuns nog enigzins op zijn niveau, dus volgens mij is die clean

Stijn Lemmens

En @Zomaareens
Pidcock opgesteld?

Thomberg

Ik denk dat Alpecin, Bex en wellicht Total morgen controleren voor een sprint

De Tourminator

En alweer een ai ai ai, blijkt Pidcock vandaag op de bank te zitten terwijl Martinez er wel in stond..... Vergeten aan te passen gisteren. Niet dat het veel uitmaakt, want de dalende lijn was al ingezet. Inmiddels nog maar op 90%.

1 2 ... 177 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.