Kijken jullie naar een ander parcours dan ik? Die Brie is een ideale springplank voor vluchters en daarna komt een klim van 5 km a 7%. Ideaal voor vluchters? Hoe zien jullie Jakobsen hier winnen? Phillipsen heeft wel een kans als het lang duurt totdat er een vlucht ontstaat, maar de andere sprinters zou ik echt banken;)
Of kunnen jullie mijn mening veranderen?
Jakobsen stel ik ook niet op nee. Denk eigenlijk ook niet dat veel ploegen willen controleren, dan wordt je er waarschijnlijk door van Aert of anders Philipsen afgelegd in de sprint. Ga voor 3 Jumbo's en Pogacar voor de zekere punten, dan heb ik 6 renners voor 5 plekjes. Kung en Bagioli voor de vlucht, Pedersen, Philipsen, Mozzato en van Poppel voor een sprint. Waarbij ik de laatste 2 ook nog wel stiekem in een vlucht zie meeschuiven. In dat geval zou ik Pedersen thuis moeten laten maar als het wel sprinten wordt is hij gegarandeerd top 5, itt tot de andere. Lastig lastig, wordt op het laatste moment beslissen denk ik
Kan een mooi ritje worden voor mijn team, heb 6 sprinters die de heuvels aan kunnen:
- V. Aert, Matthews, Philipsen, Sagan, Pedersen, Kristoff (maar wie o wie kopman? Pedersen? V. Aert? Philipsen?)
Dan stel ik nog Vingegaard en Pogacar op (ieder 20 punten waarschijnlijk).
Heb ik mijn 9e plekje nog voor 1 renner uit:
- Roglic (14 teampunten)
- Bagioli
- Ganna
Neig naar Bagioli voor de vlucht, maar misschien heeft Ganna er ook wel zin in voor een INEOS back-to-back? :)
Woods en Mollema ook nog op het bankje, vallen uiteraard beiden al de hele Tour tegen en zijn meer voor de echte heuvels/bergen... Morgen zal wel niet toch?
Overall op 80% hoop dat ik nog wat kan stijgen in de 2e helft.
Ja. Dat is nu precies het dilemma met Jakobsen hè. Ik verwacht ook gewoon dat het te zwaar voor hem is, maar veel meer andere smaken heb ik ook niet. Dan kun je voor wat sprokkelpunten a la Quintana gaan, maar dan liever een Jakobsen die als het een massasprint wordt gewoon een dikke kans op winst heeft.
Ik ga ook voor een sprint , er zijn zo weinig kansen dat ik verwacht dat ze dit wel willen controleren, dus ook Jakobsen opgesteld , ook groene trui punten , , dus ga vol voor zekere punten en een sprint en verwacht zaterdag een vroege vlucht waar renners als Kamna en Jorgenson mee zullen zitten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.