Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 178 ... 196 197
Vuel Gi Tour

Te zwaar voor Dainese morgen? Wat denken we....

kevinraar

mij team voor morgen
van aert
jakobsen
groenewegen
kristoff
dainesse
ewan
van poppel
viningaard
roglic

bank
pogacar
cattaneo
mas
vlasov
paret paintre
meintjes
barguil

Jv1997

Dainese liet vandaag een man of 60 achter zich en kwam volgensmij na van Poppel als eerste sprinter binnen. Van Aert niet meegerekend natuurlijk 😄

Thomberg

Ik moet er 1 op de bank van Kristoff, Ewan, van Poppel en Dainese. Neig naar Kristoff… terwijl we allemaal weten dat het Ewan moet zijn.

@kevinraar. Pogi heeft 18 zekere en mss 20 punten. Altijd opstellen. Staat gelijk aan plek 11-12 morgen

Nul verstand

Kijken jullie naar een ander parcours dan ik? Die Brie is een ideale springplank voor vluchters en daarna komt een klim van 5 km a 7%. Ideaal voor vluchters? Hoe zien jullie Jakobsen hier winnen? Phillipsen heeft wel een kans als het lang duurt totdat er een vlucht ontstaat, maar de andere sprinters zou ik echt banken;)

Of kunnen jullie mijn mening veranderen?

Hork282

Jakobsen stel ik ook niet op nee. Denk eigenlijk ook niet dat veel ploegen willen controleren, dan wordt je er waarschijnlijk door van Aert of anders Philipsen afgelegd in de sprint. Ga voor 3 Jumbo's en Pogacar voor de zekere punten, dan heb ik 6 renners voor 5 plekjes. Kung en Bagioli voor de vlucht, Pedersen, Philipsen, Mozzato en van Poppel voor een sprint. Waarbij ik de laatste 2 ook nog wel stiekem in een vlucht zie meeschuiven. In dat geval zou ik Pedersen thuis moeten laten maar als het wel sprinten wordt is hij gegarandeerd top 5, itt tot de andere. Lastig lastig, wordt op het laatste moment beslissen denk ik

zomaareens

Stijn lemmes yep!
Morgen jungels dan maar? Of zou die wachten tot za?

jenzrscl

Pedersen gaat ook gewoon de vlucht in hoor ;) hij of stuyven

Berend

Kan een mooi ritje worden voor mijn team, heb 6 sprinters die de heuvels aan kunnen:
- V. Aert, Matthews, Philipsen, Sagan, Pedersen, Kristoff (maar wie o wie kopman? Pedersen? V. Aert? Philipsen?)

Dan stel ik nog Vingegaard en Pogacar op (ieder 20 punten waarschijnlijk).

Heb ik mijn 9e plekje nog voor 1 renner uit:
- Roglic (14 teampunten)
- Bagioli
- Ganna

Neig naar Bagioli voor de vlucht, maar misschien heeft Ganna er ook wel zin in voor een INEOS back-to-back? :)
Woods en Mollema ook nog op het bankje, vallen uiteraard beiden al de hele Tour tegen en zijn meer voor de echte heuvels/bergen... Morgen zal wel niet toch?

Overall op 80% hoop dat ik nog wat kan stijgen in de 2e helft.

zomaareens

Matthews wordt 2e

daandej

Kung of mollema voor me laatste plekje?

Berend

'@zomaareens Dan moet ik hem maar cappen he, altijd 2e is beter dan soms de winnaar goed ;)

daandej

En is dit voor kristoff wat?

Berend

Die stel ik wel op ja, schijnt de bergen goed te "verteren" dus misschien wordt ie 4e ipv 10e :)

RiesKos

Nog een plekje in mijn team. Neig naar G. Thomas, want dat is gewoon gegarandeerd 6 punten. Of Jakobsen, maar gezien het etappeprofiel is er geen enkele garantie op meer dan 4 punten. Echter, als hij mee kan sprinten dan zijn het meteen wel ff veel meer punten dan 6.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ja. Dat is nu precies het dilemma met Jakobsen hè. Ik verwacht ook gewoon dat het te zwaar voor hem is, maar veel meer andere smaken heb ik ook niet. Dan kun je voor wat sprokkelpunten a la Quintana gaan, maar dan liever een Jakobsen die als het een massasprint wordt gewoon een dikke kans op winst heeft.

Ketjap Manis

Dan zou ik er een vluchter bij doen Brabander. A la Kung of Woods.

zomaareens

Jungels vandaag?

snoek1974

Ik ga ook voor een sprint , er zijn zo weinig kansen dat ik verwacht dat ze dit wel willen controleren, dus ook Jakobsen opgesteld , ook groene trui punten , , dus ga vol voor zekere punten en een sprint en verwacht zaterdag een vroege vlucht waar renners als Kamna en Jorgenson mee zullen zitten

Boasson en Hagen

Van Aert (C)
Roglic
Vingegaard
Pogacar
Mohoric
Politt
Jakobsen
Philipsen
Pedersen

En ik schat een mooie 63 bankpunten voor Küng, Kristoff en Mozzato.

Delric

Voor de Kung twijfelaars:

stefankueng
🏔🏔🏔 The Alps are behind us at this years @letourdefrance 😮‍💨
Enjoyed the massive crowds on the roadside 🤩

Still not on my usual level yet. But try to help my @equipegroupamafdj buddys as much as I can 💪🏼

madeinstars

100.000% een vlucht vandaag. Dat er überhaupt over sprinten gesproken wordt, snap ik helemaal niets van.

kevinraar

ik heb deze renners er moet er nog 1 eruit wie eruit doen?
viningaard
pogacar
roglic
van aert
jakobsen
groenewegen
ewan
kristoff
dainese
van poppel

BasHW84

Stuyven wordt mijn cap vandaag!

pantaniet

Walscheid?

1 2 ... 178 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.