Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 179 ... 196 197
ronvisser

Normaal stel je Mohoric in dit soort etappes blind op natuurlijk, maar ben wel een beetje klaar met de nulpunters van onze toverdrankloze vrienden van Bahrein. Hij mag vandaag het bankje warmhouden. Presteert Matej vandaag wel, dan is er een plekje op de zwarte lijst voor hem gereserveerd.

Phoenix0000

Met Martinez, O'Conner, Guerreiro, vdP, Caruso, Vlasov en Woods. Zonder Jakobsen. En dan nog 95% staan met een shitload aan bankpunten 250+... Iedereen heeft het blijkbaar zwaar deze Tour.

Vandaag:

Pog, Rog, Vin, Philipsen, vPop, MOzzato, Pedersen, Sagan, van Aert.
Maar wie CAP? Wellicht Sagan vanuit vlucht of in sprint?

Thomas, Walscheid op de bank.

DKrikk

Hier hetzelfde idd: O’Conner, Guerreiro, MvdP, Caruso, en Vlasov. Daarnaast Mohoric, Küng, Dainese en Pinot die nog wel wat extra's moeten laten zien.

Toch goed voor 98.5%. Dat zal hem grotendeels zitten in G. Thomas en Pidcock.

Vandaag 60% kans op vlucht en 40% op reduceerde sprint gok ik. Lijkt me net te zwaar voor de pure sprinters met al deze hoogtemeters en de afgelopen twee dagen. In principe mooi profiel voor Mohoric, maar zekere punten opstellen zijn toch erg aanlokkelijk..Op dit moment Pidcock, Mohoric en Jakobsen op het bankje.

Edit: Bij de bookies staat Jakobsen erg hoog. Mohoric ook trouwens.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

haha Phoenix0000 bij mij kun je t zelfde rijtje noteren maar kung ipv woods. En maar 9.75 exclusief v aert in sprint team geinvesteerd en ook nog op 94 % . Dus iedereen heeft ermee te maken..

Alleen ik zie hierboven allemaal sprinters voorbij komen. Maar verwacht iedereen dat ze in een slakkentempo over de heuvels gaan en dat er geen vluchters vooruit zijn??? ik zie het niet gebeuren

ivo001

Mijn dalende lijn is toch ook wel flink ingezet met Martinez, Vlasov, O'Connor, Caruso, Woods, Pinot en Roglic.

Blijft eigenlijk alleen Vingegaard en Pogacar over voor de bergen zo.

minironald

allereerst, leuk forum dit!
Gelukkig ben ik niet de enige die met grote regelmaat bankpunten verzameld, vandaag wordt waarschijnlijk weer zo'n dag, aangezien je bijna het hele team kan opstellen.

Heeft iemand wat tips voor mij, dacht zelf aan:
Pogacar, Roglic, Vingegaard, van Aert en Pidcock, Mollema, Matthews, Philpsen en pedersen.

op de bank zitten dan nog:
Vlasov, caruso, woods, kung, jakobsen, ewan, Mohoric, fuglsang en van Poppel.

DKrikk

'@Niek, ik vraag me heel sterk af of Pidcock een dag naar zijn overwinning weer in de kopgroep wil komen. Toegeven: hij kan zowel uit de kopgroep als vanuit de sprint goed scoren, maar daar lijkt hij toch minder interesse in te hebben bij vorige overgangsetappes.

pirazzi

Meintjes ook opstellen want die staat tweede in het bergklassement.

RTankink

Ik snap niet zo goed waar alle haat richting Mohoric op dit moment vandaan komt. Ik heb hem juist mee voor etappes zoals die van vandaag. Tot nu zijn er weinig etappes geweest waarin hij goed had kunnen scoren, en in de etappes die hij had moeten kunnen (etappe 6 bijvoorbeeld) reed Bahrein -volledig logisch wat mij betreft- voor Teuns. Vind dat je pas kunt zeggen dat Mohoric een totale misser is geweest op het moment dat hij vandaag en zondag niets laat zien.

Phoenix0000

'@Dkrikk

Dan zit die 3.5% verschil tussen ons 'm nog in Pidcock. Want die heb ik ook niet :-)
O, en je hebt Jakobsen wel.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

'@Barrygoal

Wellicht niet. Ik zou Ewan en Jakosen en ook Groenewegen niet opstellen vandaag.
Als je jongens als vPoppel, Sagan, Pedersen, Philipsen hebt denk ik wel dat ze meer EV hebben dan een Thomas, Meintjes, Gaudu, Vlasov, Woods etc. Dus ondanks dat het wellicht 60/40 is in voordeel vluchters tegenover sterke sprinters stel ik ze toch op. Die gasten rijden anders nog een week voor jan met de korte achternaam rond. Die willen ook wel in een grote groep meespringen trouwens.

En wat als ploegen van Dainese, Matthews en Philipsen toch gaan controleren?

daandej

Laatste plekje kristoff of baukjee mollemaa

Chef83

Cap keuze ook moeilijk
Aert
Pedersen
Sagan
Philipsen

Dit word nog een raar ritje😀

Barrygoal

Poga
Vingegaard
Roglic
Thomas
V Aert
Jorgensen
Philipsen
Hofstetter
Pedersen

Maar ook al zit een van poppel mee, zie ik m niet de heuvels overkomen.
Daarom toch een Jorgensen mee, maar die zie ik eerder morgen mee gaan. Dus daarom nog een kleine twijfel

Bank
o.a v Poppel, Kung, Lutsenko, Caruso Kristof

(C) geen idee vandaag.
Vooraf had ik van Aert ingevuld, alleen met de gele trui in de ploeg en het werk wat hij gisteren heeft verzet heb ik daar niet veel vertrouwen meer in.

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@Delric zal Kung ook niet 1x mee mogen?

ditisdavid

Tot zover Barguil, juist op het moment dat de vorm daar was :/

daandej

'@scoritop kung gaf aan dat die zichzelf nog niet top voelde en zn team zou ondersteunen

Man fiets

Pogacar
Vingegaard
Van Aert
Philipsen
Pedersen
Matthews
Sagan

Nog 2 plekken over voor Roglic, Kristoff en Mozatto. Mozatto heeft al aangegeven dat 'ie er zin in heeft vandaag en hoopt dat de ploegen het controleren. Roglic natuurlijk 14 puntjes en evt 10 extra voor Wout. Kristoff tot nu toe nog een beetje tegenvallend voor zijn prijs. Wel kon hij in etappe 4 nog een sprintje eruit persen voor een 4e plek. Voor de leuk zou je zeggen Kris en Moz, maar dan ga je wel all in sprinters...

Sloddies

Gruwelijk hete zeer geaccidenteerde etappe naar midden van Frankrijk. Kan me niet anders voorstellen dan dat dit een grote vluchtgroep wordt. Die versplintert in de laatste 25k. Jumbo peddelt op 10 minuten op kop van het peloton.

Zet mijn Jumbo's en Pogi in. Cort (c). Sagan hopelijk mee in de vlucht. Philipsen en Pedersen durf ik er niet uit te laten.

Voor de laatste 2 plekjes muntjes gooien voor Dainese, Vlasov, Konrad en McNulty (6 zekere punten). Verwacht een saaie middag.

JesperRenrad

Moeilijk hoor vandaag. Kan zo veel scenarios bedenken en hoe je het ook wendt of keert, vanavond was het achteraf logisch en snap ik niet waarom ik niet Bissegger, Kueng of Groenenwegen heb opgesteld. Of juist de vaste punten van Thomas.... Leven van de Scorito-speler gaat niet altijd over rozen.

Jommelb

Heb nu het volgende staan:
V. Aert
Pog
Rog
Ving
Pedersen
Dainese
Philipsen
Cort
Mohoric
Mollema

Maar er moet er nog 1 uit. Wie zouden jullie er uitgooien?

daandej

'@jommelb roglic

Barrygoal

Jumbo altijd opstellen... zie dat zo vaak voorbij komen. snap niet dat je daaraan twijfelt

JohnMcBennett

Zouden een Vlasov of Lutsenko vandaag al aan kunnen/willen aangrijpen om wat tijd terug te pakken of is het daar niet zwaar genoeg voor?

madeinstars

Nee

1 2 ... 179 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.