Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 181 ... 196 197
Scoritop

Dit komt door @Delric dat Kung op mijn bankie zit

yoeri

'@Dkrikk; Oh, sorry kon er op Google en hier niets op vinden dus dacht dat er weer een grappenmaker was. Vreemd dat hij wel ging aanvallen dan, ook wel weer snel op de limiet zag je. Normaal kan hij op zulk terrein wel mee met een Küng en Ganna.

yoeri

Overigens, toen men Froome zag lossen (ultiem domme commentaar van Eurosport steeds, overigens bij de andere kanalen net zo erg) toen reed hij bij Roglic in het wiel. Die dus ook daar al moest lossen.

Maestro Mello

'@Tim zijn ze al over de streep dan? Ik heb ze namelijk nog geen punten zien scoren..

ditisdavid

Zit er echt niet bovenop deze ronde en zodoende niet de interviews voor de start gecheckt, anders had ik Jakobsen er nog uitgehaald voor of Mohoric of Ganna. Iig zit Pedersen ook mee dus het zal ook als de vlucht het haalt geen al te slechte dag zijn.

Kanarie

Cap Pedersen veranderd in Philipsen, jammer weer.

danusz1986

Pfff Kung gebankt voor Mozzato haha, omdat ik las dat iemand zei dat Kung zich niet zo goed voelde. Blijf er gewoon vanaf.

Edd1e

Want over 5 km is de finish?

Guido Maltempi

Rustig jongens. Ze hebben krap 2 minuten en moeten nog 120km. De enige sprintersploeg die hier niet achteraan wil rijden is Trek. De aanwezigheid van Ganna en Küng maakt het nog een beetje tricky, verder is dit gewoon het ideale scenario voor een sprint.

Punchen of verzuipen

Iedereen in blinde paniek omdat bankrenners in de vlucht zitten, terwijl meerdere sprintersploegen proberen te controleren. Niet te snel oordelen mensen.

Zadelpen

Ik geraak juist in paniek inclusief Kung en Pedersen in de kopgroep omdat ik bang ben voor een sprint.

ditisdavid

Wat een manier om de kansen op een sprint (waarschijnlijk) in rook op te zien gaan...

Edit: maar misschien niet als QS overneemt (want Jakobsen gaat geen derde keer gelost worden?)

Laatst gewijzigd
RiesKos

Caleb Ewan being Caleb Ewan.

Thomberg

Waarom rijden Alpecin en Bex niet. Ik snap er niks van

floda

Past in plaatje van deze tour maar op het laatste moment Kung gebankt voor jakobsen…. Lijkt wederom een slechte keus

ditisdavid

Jakobsen mag iig nog voor een zevende plek sprinten ervan uitgaande dat de vlucht het haalt en hij aansluit, de grote vraag is wie zich daar allemaal mee gaan bemoeien. Kan me nog een Giro-etappe herinneren waar het alleen de sprinters waren die niet om de groene trui streden, zit altijd wat geluk bij.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Top 10 voor Wout van Aert is nog altijd mogelijk (kopman).
Mogelijk bankpunten met Ganna en Küng. Wel Fred Wright opgesteld.

Laatst gewijzigd
Rob94

Lekker Madsie! Jammer van de bankpunten van Küng.

ditisdavid

Ganna op de bank en captain Philipsen sprint niet eens mee na al het werk van de ploeg, geen goede dag zo. Op Pedersen na.

Edit: toch iets gestegen, veel mensen met de sprinters die wel meededen op de bank.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Kung en Kristoff bankje! Toch 7.5% gestegen!

Laatst gewijzigd
Fietsbel

248 vandaag. Mozzato levert. 4 puntjes voor Jakobsen, wat anders Woods of Cattaneo zou zijn geworden. Voorlopig nog op 98 %.

Jasperdewaal11

Zal je altijd zien. Mads en Kung wel opgesteld maar mozzato en kristoff niet. Desondanks toch iets verder gestegen.

Zadelpen

We staan op goud! We staan op goud!!!

Hahahahaha! Yes!!!!!!

Ketjap Manis

Klasse Zadelpen! Vanaf welke plek heb je goud? Hoe zat het ook alweer met die berekening?

Edit: Al gevonden, vanaf plek 522.

Laatst gewijzigd
Wicked Wout

Tis je gegund Team Zadelpen!

1 2 ... 181 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.