Morgen kiezen tussen Caruso en Mollema. Beide hebben het vandaag al geprobeerd en ik voel dat de top 250 binnen bereik is als ik de goede kies. Nu op 99,4%. Voor de rest toch vooral klassementskleppers, dat puistje van 3km aan 10% is misschien wel een mooie plek voor pogi om wat te proberen
Eigenlijk moet ik gewoon durven om Pedersen kopman te maken. Ga dan toch voor veilige van Aert. Stijg wel lekker door naar dik zilver nu.
Voor morgen maar eens mijn hoofd breken.
Ik sta in dag Ploegleider van Wielerflits 7de haha. Ben dat nu ook maar serieus aan het nemen. Had in 10 minuten team gemaakt, maar is best leuk spel. Elke dag maar 1 wissel wat het moeilijk maakt. Mozzato daar op de bank omdat je hem ook niet in je bergteam wil
Het zat uiteindelijk een beetje tussen de dood en de gladiolen in. Fun fact: mijn plan B was kansen spreiden door Küng (36 pnt) en Louvel (0 pnt) wél op te stellen, en dan Mozzato (24 pnt) en Kristoff (14 pnt) te banken. Per saldo dus twee puntjes winst :)
Ik geloof wel in een klassementsgevecht in deze etappe, alleen niet om de winst. Dit is een heerlijke aankomst voor Pogačar, maar die zal alleen gefocust zijn op tijd winnen en niet op de etappe.
Zit nu op 94,7%, morgen ga ik voor een aardige gok met het cappen van Teuns. Die is normaliter sterk in dit soort etappes en aankomsten. Verder lekker veel aanvallers plus klimmers en duimen op een mooie score zodat we richting de bekertjes kunnen!
'@Ditwashet ik zie geen reden om vanAert te cappen? Echt geen scenario dat hij hoog eindigt. Maar mss zie ik het verkeerd. Ik verwacht zeker een aanval van Pogacar maar gaat niet voor etappe zijn. Want UAE gaat niet controleren en Jumbo heeft er niks aan om bonis op de streep te hebben liggen voor Pogacar. Dus wordt het 2 gevechten vandaag.
Konrad wint
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.