Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 183 ... 196 197
zomaareens

Nog mensen die lutsenko en vlasov in de vlucht zien gaan?

daandej

'@zomaareens nee beide op het bankje caruso en uran voor hun in de vlucht

stinopacino

Vandaag Mollema en Pogi kopman... Ik vermoed dat meerdere mensen met dit dilemma zitten. Mollema komt er wel doorheen laatste dagen, volgens mij heeft die goeie benen. En als het vandaag niet lukt, wanneer dan wel? Hij gaf toch aan hier voor de 2e week te komen.

Anderzijds is Pogi een zekerheid voor de eerste plek in het peloton. Met een kopgroep van 10 man is hij een prima keuze. Wie heeft de verlossing?

tunix

Vlasov, Caruso of McNulty. 1tje valt af

stinopacino

Vlasov mee

kevinraar

ik ga een gokje wagen maak meintjes kopman

daandej

Sta op 94,2%
Vandaag deze namen

Caruso
Uran
Pogi
Wva
Rogi
Vini
Kamna (C)
Mollema
Thomas

tunix

Twijfel sterk over Matthews. 3km a 10%..

De gele bliksem

Vlasov, Cattaneo of Küng? Help? :D

Bzuidema

Pogacar kopman en Mollema en Matthews neem ik ook mee. Verder veel klassementsmannen die nog kort kunnen eindigen. Maar zal wel een kopgroep worden met sterke aanvallers. aangezien het in het begin erg heuvelachtig is.
We gaan er maar eens weer goed voor zitten.

daandej

'@Bzuidema waarom kies je dan niet voor mollema als je denkt dat een sterke kopgroep wint

Bzuidema

omdat ik niet zeker ben van Mollema heeft nog weinig laten zien natuurlijk. zou wel een gok zijn maar pogacar heb je meer zekere punten denk ik in beide gevallen

Thomberg

'@Ditwashet ja ik cap ook niet graag vluchters. Voor van Aert zie ik niet veel mogelijkheden . Pogi voor mij

Chef83

Pinot hier cap💪

Sloddies

Gisteren goed weggekomen. Last minute toch maar WvA (c) gemaakt ipv Cort. Niet teveel risico met vluchters nemen, zoals hierboven gesteld. Verder had ik Caruso en Konrad niet opgesteld, die aanvankelijk mee zaten in de vlucht. Jammer genoeg ook Kung niet. Toch bovengemiddeld resultaat dankzij Pedersen, Jumbo (3x) en Dainese.

Vandaag denk ik weer een grote kopgroep, waarvan er minstens 10 vooruit blijven. Stel de vaste punten van Jumbo en Pogacar (c) op. Voor de laatste 3 plekjes gaat het tussen Cort, Caruso, Konrad en Vlasov.

Sjas Patatje

Ook vandaag gaan we weer lekker in de aanval! Op safe met Pogacar als Capitano, maar voor de rest veel aanvallers..

Caruso
Uran
Woods
Bagioli
Matthews
Vingegaard
Roglic
Van Aert
🔥

Sloddies

Spectaculaire snelle etappe alweer. Caruso is van de 4 op het bankje beland en rijdt dus de tegels uit de stoep.....
Duurt lang voor er een vlucht is.

jenzrscl

Dat word een hopeloos dagje voor ewan achteraan vrees ik

ditisdavid

Martinez en Meintjes gebankt... dit wordt geen goede dag met alleen Mollema van voren.

Ted de la course

Bij mij gaan Uran en Mollema voor de bankpunten zorgen vandaag. Was te laat om nog ff naar m'n team te kijken al had ik uran waarschijnlijk sowieso niet opgesteld.

Rob94

Neem je ze mee, dan doen ze niks. Laat je ze banken, dan gaan ze rijden. Uran en Küng dames en heren!

Zadelpen

Alleen Mollema en Bonuspuntjes vandaag. Oef..... hoop geen al te grote dreun te krijgen, dat zou zonde zijn.

danusz1986

Pff Martinez eruit gehaald voor Vlasov. Kung natuurlijk ook niet opgesteld was niet logisch.

Sloddies

Kung inderdaad verbazingwekkend na zijn inspanning van gisteren. Zit hier op de bank. Zag er even heel slecht uit, maar ik heb iig een man mee, Konrad. Cort helaas in geen velden of wegen te bespeuren. Weinig punten voor captain Pogi.

Jasperdewaal11

Alleen woods hier mee en kung op be bank uiteraard

1 2 ... 183 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.