Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 184 ... 196 197
kevinraar

yes meintjes me kopman zit mee hopen dat hij gaat winnen of mollema die ik niet heb maar het wel gun

Eddix

Het is wel echt de tour van weggezakte klassementsmannen (Martinez, Woods, Caruso, Meintjes, Powless) die dan vervolgens in de vlucht mee gaan, nét op de dag dat je ze niet hebt opgesteld, omdat je inzet op de daarvoor gekozen vluchters (Kämna, Mollema, Bettiol, Fuglsang, Ciccone, Kron, Konrad, Geschke, Pinot, Küng, Cort, etc, etc) die er dan natuurlijk net weer niet bijzitten die dag.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

'@kevinraar Dappere keuze, hopelijk houdt hij stand.

P. Krul

Gister Ganna en Pedersen bank, was het zo duidelijk dat zij mee zouden gaan?
Toen had ik niemand van de vluchters opgesteld.
vandaag met Fugl en Woods WEL de goede mannen gekozen.

Laatst gewijzigd
J. Bernal

Au au au, Meintjes, Grossschartner en Matthews gebankt. Meintjes gaat wel een mooi sprongetje maken in het klassement daar kan ik in the end nog wel wat punten mee pakken.

MarvinG

Kamna kopman. Matthews op de bank helaas...

Fiepke

Bettiol hier op de bank ten faveure van Caruso. Pff...

Simcha

Mollema was de enige man die ik puur voor de ontsnappingen mee nam (en oké, de tijdrit). Na vier keer opstellen betaalt zich dat toch uit met een mooie 19e plaats.

vevie

'@ditwashet: het is tot nu toe idd een prima Tour. De beste sinds jaren, eigenlijk. Uit mijn hoofd denk ik zeker al de beste van de laatste 10 jaar. De Tours van Froome waren niet heel denderend. Laat staan de verschrikkelijke Tour van Wiggins. De Tours van Bernal en Thomas waren ook niet heel verheffend en de pak slaag die Nibali uitdeelde in 2014 was ook geen ‘leuk’ schouwspel. Zaten in al die Tours zeker wel mooie etappes, maar overall deden ze eigenlijk continu onder voor de Giro en zeker de Vuelta.

De Vuelta’s van 2012 en 2014 waren uitmuntend. Die van 2015 en 2016 heel goed. De Giro’s van 2015, maar vooral 2017 en 2018 waren ook uitstekend. Ik kijk nu al uit naar de Vuelta, wat weer een monsterlijk AK-veld gaat hebben.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Ook hier Matthews eruit gehaald, niet verwacht dat hij deze klim aan kom 🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣

Wielertje12

Vanochtend gelukkig Matthews er wél ingefietst, samen met fuglsang mooie puntjes gescoord, gestegen met 2,8% naar 93,2%.

minironald

Super voor Matthews dat hij het op deze manier afmaakt, alleen wel een beetje jammer dat ik hem samen met fuglsang 10 minuten voor de start heb geswitcht.

80 bankpunten erbij vandaag =(

daandej

Gestegen naar 96% met kamna ald kopman op naar morgen naar de zilveren beker

jenzrscl

Ewan morgen kan toch niet? Na dagen achtervolgen . Zijn sprint zal toch ook niet 100% zijn

Zadelpen

Ah..... toch even een stapje terug moeten doen. Totaal niet nodig bleek achteraf, want wij hadden Matthews op de bank. Een dure misser. Morgen weer een gevaarlijke dag voor team Zadelpen. Hoop stand te houden.

En dan afmaken in de Pyreneeën.

Berend

Vandaag Matthews zowaar opgesteld, lekkere overwinning. Jammer dat Woods én Mollema die ik ook mee had slechts 18 en 19e werden... Maar ach, iig geen bankpunten :)

Wie o wie cappen morgen?

Van Aert of Philipsen als de kans op een sprint groot is, maar misschien Pedersen verstandiger want die zit vaker mee in de vlucht? :)

Mindless

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Ganna
Van Aert (C)
Philipsen
Kristoff
Pedersen
Dainese

Zo maar doen morgen. Klinkt verstandig. Gaat Ganna zijn punten toch nog waard zijn aan het einde? Toch baal ik dat ik niet voor Pidcock gekozen heb, was echt stuivertje wisselen op die vrijdagochtend. En Ganna was eigenlijk bij niet-winst altijd een slechte keus...

Missers tot op heden: Mathieu (maar goed, die heeft iedereen), Vlasov, O'Connor. En een paar opstelfoutjes, een keer dom gecapt. Maar als het goed valt, zit een gouden bekertje er nog wel in.

jenzrscl

Kung opstellen ofniet? Zal wel geen 3de dag op rij kopgroep zitten zeker?

Fietsbel

'@Jens claeys lijkt me niet eerlijk gezegd.

WvA lijkt logisch vandaag in de meeste scenario's, maar hij hoeft niet. Alpecin laat het nou ook nog niet echt zien. Jakobsen mee sprinten reken ik eigenlijk gewoon als 'bonuspunten'. Dan maar Pedersen kopman? Twijfel nog.

zomaareens

Mag van aert nog mee?

Papa Bart

Ik doe mee met de diverse Wielerflits sub leagues waaruit blijkt hoe goed die deelnemers zijn. Terwijl ik het bekertjes terrein nader, is de vooruitgang bij die clubjes veel en veel minder zichtbaar, krap 94% algemeen nu.

Voor vandaag
Van Aert (c)
Roglic
Vingegaard
Thomas (die ene ja)
Philipsen
Sagan
Pedersen
Jakobsen
Pogacar.

Als ik elke dag een procentje pak, wordt het vanzelf goud!

Papa Bart

Edit: bovenstaand was een verdekt compliment aan de flitsers..😬😬

Liefkuss

Durft iemand Jasper te captain vandaag?

Fietsbel

Roglic DNS.

“I’m proud of my contribution to the current standings and I trust that the team will realise our yellow and green ambitions. Thanks to everybody for your great support.”

Barrygoal

Is van poppel al wat aan de betere hand?

1 2 ... 184 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.