Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 185 ... 196 197
Bzuidema

'@Liefkuss ik ga jasper cappen vandaag

ZK

Uitstappen van roglic biedt wel meer mogelijkheden om verschil te maken, althans wat mijn team betreft

Fietsbel

Daarentegen komt een extra TJV man nu nog beter van pas.

albert n

Prachtige Tour tot nu toe. Gisteren alleen AK punten. Vandaag de sprinters allemaal erin met AK

Fiepke

Roglic niet meer van start. Mijn eerste uitvaller en mis daarmee ook dagelijkse punten die m'n andere renners niet pakken. Gelukkig heeft bijna iedereen Roglic in z'n team.

De gele bliksem

Voor vandaag:

Vingegaard
Pogacar
Van Aert
Jakobsen
Philipsen (C)
Kristoff
Pedersen
Van Poppel
Mozatto

Bank: Mohoric en Küng, of 1 van deze er toch nog in?

zomaareens

Bettiol weer mee vandaag?

JellevanderLinden

Magnus Cort ook uit koers

Jasperdewaal11

Fabio gaat hier toch nooit sprinten die wappert er met Ewan af op de klimmetjes en zien het peloton niet meer terug.

Sloddies

Nou, dat wordt makkelijkl selecteren zo. Roglic en Cort eruit, dat wordt hopen op een 90% score. Kansloos voor de bekertjes.

Noppie

Wat een dag nu al 3 renners 'kwijt' voordat de start begint..

Arne Riis

'@jasperdewaal: Maar dan heb je in ieder geval de truipunten nog. En volgens mij redde hij zich gisteren redelijk goed, op plek 129, nog (een paar seconden) voor Philipsen en Pedersen. Bij mij gaat hij mee.

Gladiool

Bweh. Gouden bekertje had best gekund, want MvdP niet meegenomen.

Maar dan lekker Pinot uncappen op het laatste moment, Ganna en Küng op de bank als ze meezitten, en gisteren Matthews van cap naar bank gezet :).

Jasperdewaal11

'@Arne
Ja maar het peloton deed niks voor de overwinning dat zal vandaag anders zijn als de kans er is. En ik heb G Thomas met truipunten op die plek ;)

SvenVDB

Iemand van cap naar bank zetten is natuurlijk ook gewoon een vreemd zet 😏

dadeliva

Wilde net het forum raadplegen of ok Cort moest opstellen ten koste van een en welke sprinter maar het probleem is opgelost

Valvuillerdemoz

Neee!! Magnus Cort er ook nog uit. Blijft geen enkele troef meer over zo in mijn team! Awel, vandaag maar met 8 man verder dan...
Alhoewel: Scorito geeft Cort nog gewoon in koers. Misschien was het een van zijn grappen en grollen.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Alvast iedereen die Philipsen of Groenewegen gecapt heeft mijn felicitaties.....
Of zou Wout zo slim zijn zich terug te laten zakken?

kevinraar

Dat is uitvaller nummer 6 voor mij
Had gisteren me tesm gedaan vanochtend niet meer geken nu heb ik voor vandaag maar 8 renners is niet heel erg de rest verwachte ik toch niks van dat zijn
Ewan
Vlasov
Mas
Paret paintre
Meintjes
Cattaneo

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dit is zowat het enige scenario waarin Van Aert niet de juiste kopman is en het is ook het meest onbegrijpelijke. Bizar.

Bzuidema

Lijkt er een beetje op dat van Aert zijn energie niet kwijt kan. Na 2 weken tour de france. Gele trui ,groene trui. 200km op kop 2 etappezeges en nu dit weer.

Fins Els Collons

Nu op 98+%, maar nu nog maar 15 over. Wordt een lange 3e week… Fijn dat Wout iig meedenkt en zich terug liet zakken

Jasperdewaal11

Met vandaag (336 points) het verlies in posities van gisteren weer goed gemaakt dus dat is fijn.

Maar ligt het aan mij of is Sagan's manouvre voor de neus van Danny van Poppel en DSQ waard ? Scheert van links naar rechts op het laatst ?? Daar zit weinig "je lijn houden in een sprint" bij

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Team Zadelpen krijgt weer een ferme tik te verduren. Het blijkt toch lastig dat goud te behouden. Komende drie dagen vlammen anders ga ik het weer net niet halen vrees ik.

Het is afschuwelijk, die tussenetappes.

Bzuidema

Vandaag weer een mooie uitslag met Philipsen als winnaar die hebben we nog niet gehad. Bijna 300 punten wel weer iets ingehaald op de rest maar nog niet heel super waar ik nu sta. En dan jumbo met 2 uit vallers vandaag dat zit dus niet mee. Dat gaat nog een moeilijke 3e week worden in de Pyreneeën. We gaan het zien. Blij met vandaag in ieder geval.

1 2 ... 185 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.