Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 186 ... 196 197
BasHW84

330 puntjes vandaag, toch juist geweest om de pure sprinters niet te nemen...beetje geluk vandaag dat ik.noodgedwongen vlasov moest opstellen en dat hij nog 16e word ook, toppertje haha...nu de corona testen maar weer afwachten

daandej

Vandaag 309 punten gehaald jammer vlasov op de bank en dainese 0 punten maar toch gestegen naar 96,8%

Papa Bart

Jawel, ook vandaag weer een procentje er bij, dus krap 95%. Ondanks het verlies van vier man waaronder MvdP en Roglic heb ik nog steeds een redelijk uitgebalanceerd team, en kan een redelijk punten potentieel opstellen voor elke verdere etappe. Leuk hoor.

Maarrrrr, ik vind al die uitvallers toch vooral jammer voor de koers. Het gebeurt natuurlijk elk jaar weer, en op de fiets blijven zitten is onderdeel van een eventueel succes, maar aan botte pech zoals bij Roglic doe je niet veel. Ben benieuwd naar de plannen van de ploegen voor de laatste week.

rbc1912

Hier op 87,5%. Een beker zit er niet meer in. Heb nog te weinig mannen om echt het verschil mee te gaan maken. Denk dat velen in hetzelfde schuitje zullen zitten en toch een verkeerde balans hebben. Teveel in zogenaamde aanvallers geinvesteerd. Nu valt Van der Poel ook nog vies tegen en dan blijkt dat je met 1 of 2 klassementsmannen extra echt het verschil zou kunnen maken. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

ZK

Tour blijkt zoals zovaak met uitstek de ronde waar je je geld in sprinters en ak moet investeren en niet in aanvallers.

zomaareens

Lutsenko en vlasov laten ze niet in de vlucht zeker?

ZK

Bij Quickstep, Wanty en UAE geen corona

Laatst gewijzigd
albert n

Tot nu toe 5 in de ziekenboeg! Wordt makkelijk kiezen tussen AK en sprinters.Laatste Bergje is best pittig! Dus zoveel vluchters komen er hopelijk niet en ik kijk meer uit naar duel van de 2 toppers.

Reus

'@ZK,

Das precies de reden waarom ik 100 pagina’s geleden vlak voor de start in frustratie alle vluchters m’n selectie uit gekieperd heb.
Vanwege de FOMO toch zo “dom” geweest om MvdP mee te nemen en een extra tijdrijder(domme keus, maar had de hoop daar eerste week een paar punten extra te kunnen scoren)

Uiteindelijk bleek m’n voorgevoel terecht, scoor als een tierelier met m’n uitgebreide AK team. Helaas net een sprinter te weinig (dus wat scheve balans door MvdP en een nutteloze tijdrijder) waardoor goud nog uit t zicht is. Maar met een beetje geluk (kleine vlucht groepen) en de eindafrekening gaat dat nog lukken.

Derkus

Zit nog op 95 % en had niet overdreven veel AK. Maar je moet geluk hebben met de ploegen die lang de truien dragen en dan zie je op basis van scorito punten de TJV mannen allemaal vrij hoog staan. Dus: voor de Vuelta neem ik 11 AK, 6 sprinters en rest aanvallers-puncheurs.

MichielH

'@Reus: achteraf een "domme" keus, maar vooraf een prima overweging lijkt me.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

15 etappes in en 128 bankpuntjes gescoord dus dat valt op zich mee. Ik denk dat er vele zijn die meer kunnen bieden

zjoop

Is morgen de laatste kans voor Mollema, heeft nog niks geleverd. Twijfel tussen hem en quintana voor wat puntjes.

Benzardi

Na een lange radio stilte, laten De Duracelli's weer wat los op de rustdag.
Namelijk de ploeg voor morgen en dat we 3 uitvallers hebben en we staan op 85%

Je heb er niets aan en daarom gaan we snel naar de ploeg voor morgen.

Pogi
Vin
Vlasov
Goudu
Woods
MC Nu
Blauwe vogel (Pinot)
van Aert
Pidcock

Cappie word denk ik Pogi.

joss_the_boss

99,9% met 5 uitvallers.
Morgen helpt Mohoric zijn landgenoot aan het geel.
Pogi Cap dus.

Berend

Heb morgen 8 goede klimmers (alhoewel ik dan voor de vorm Woods en Mollema even meetel, hopelijk hebben ze wat vorm teruggevonden), enige twijfel is mijn 9e man:
- V. Aert (mijn huidige pick, 16 teampunten is niet verkeerd en misschien wint Ving wel de rit?)
- Bagioli (zul je zien dat die in de breakaway zit, maar verwacht dat het te zwaar is voor hem)
- Matthews (beetje zelfde als Bagioli, echter is hij wel in vorm natuurlijk, maar denk dat die 1e cat klim hem wel nekt)

Pogacar kopman en V. Aert maar mee dus!

Zadelpen

Het is eigenlijk veels te warm om te poolen he. Dat de UCI niet wat meer rekening met ons houdt, niet te geloven. Maar goed, we hebben het toch voor elkaar. Morgen staat er een tot de tanden gewapend team Zadelpen klaar.

Alles of niks! We gaan all in! Goud of de dood!

snoek1974

Denk dat Pogacar vandaag al gaat aanvallen , al zal dit gebeuren als 2 de wedstrijd in een wedstrijd en verwacht ik een grote groep in de aanval

Pogacar (C)
Vlasov
Vinnegaard
Mollema
Woods
Kamna
V Aert
Caruso
Jorgenson

Aanklampen

Berend, ik zou wel weten wat ik zou kiezen.. Bagioli en Matthews zou ik niet opschrijven...

jenzrscl

Vlasov verwacht ik vandaag.
Bora heeft sterke ploeg , mss een coup plegen.

MarvinG

Matthews cap met 2x een col van de 1e categorie? Ik vind het gedurfd :) Al moet ik zeggen dat hij me in de etappe die hij won zeer positief heeft verrast.

Fietsbel

Zit ook met Cattaneo. Wat een miskoop, maar.. opstellen?

Sloddies

Kamna niet meer opstellen. Gaat niet meer van start (bron Sporza). Dat is overigens goed nieuws voor de Sloddies, geen Kamna in de ploeg, wel Konrad.

arjenzvob

Kämna! Vriend! Zonde zeg!

oli4g

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 186 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.