Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 187 ... 196 197
De gele bliksem

Küng of Cattaneo?

MarvinG

Fuck, daar gaat mijn vriend Lenny...

jenzrscl

Mikaël Cherel en Aurélien Paret-Peintre zijn de corona gevallen

BarryE1

'@Zadelpen goed blijven hydrateren en foerageren. Vergeet ook vooral de zonnebrand niet. Overigens lijkt het er op dat er al sprake is van een zonnesteek bij team Zadelpen. Een tot de tanden gewapend team Zadelpen voor morgen is leuk maar je vraagt je af: wat doen ze vandaag? In de jacht naar goud mag je geen dag verslappen! Team Zadelpen mag vandaag geen Yatesy doen!

Scoritop

Max Walscheid ook naar huis

Lars#1

Oef weer een lastige etappe om te voorspellen, sta nu op 97,5% dus nog alles om voor te rijden/strijden.

Voor vandaag mijn team samengesteld bestaande uit:
Pogi (C), Vingegaard, Vlasov, Thomas, Quintana, Caruso, Pinot, Van Aert en Pidcock.
Van Aert zal vandaag niet winnen, maar levert wel de nodige trui punten op. Wel lastig vertrouwen op Caruso en Vlasov, omdat zij vaak niet thuis geven.

Hierdoor wel Matthews, Ciccone en Mollema op het bankie zitten. Tja keuzes.. Iemand nog tips

MarvinG

'@klaasd

Hier Mollema erin. En net maar Cattaneo erin gezet in plaats van Kamna (wat mijn beoogde cap was). Matthews zou kunnen ipv Cattaneo inderdaad.

RvhC74

Verdomme hadden ze niet eerder kunnen melden dat Kamna er niet bij is meer

Ted de la course

Met nu 5 uitvallers wordt het steeds makkelijker kiezen. Nog op 98% ondanks ook de nodige miskleunen in mijn selectie zoals Caruso, Mollema, Vlasov, Uran, VDP en Kristoff. Grootste parel tot nu toe: Meintjes!
Ik denk dat iedereen een beetje in hetzelfde schuitje zit. Er zijn 3 renners die sloten punten binnen harken, dan nog een paar Jumbos en dan een bont gezelschap renners waar iedereen er wel een aantal van heeft. Zoals ook iedereen wel een aantal miskopen zal hebben. Ik heb daarom ook het idee dat het in de scorito stand veel dichter bij elkaar staat dan in andere rondes.

Valt me wel op dat ondanks de loodzware tour er tot op heden nauwelijks sprinters zijn uitgevallen trouwens.

danusz1986

Alleen McNulty niet opgenomen in mijn dagopstelling. Wel Caruso, Martinez en Vlasov.

RvhC74

Tuurlijk Uran, Bagioli, Catteneo niet mee en wel Storer ( hoeft hij een keer niet op te passen, zit hij op de bank))

Echt moedeloos om van te worden

Echt veel tegenvallers en uitvallers in deze onberekenbare Tour

Scoritop

Ai Storer in de kopgroep. Hoeft vandaag dus niet te babysitten bij Gaudu. Of misschien een geniaal plan in petto

Ah, jij hebt hetzelfde probleem Reneetje

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

McNulty, Caruso, Vlasov, Woods en WvA mee voorin, niet ontevreden zo.

wielergekkie

5 man in de kopgroep, gezien hun huidige vorm zullen ze netjes de plekken 20 tm 25 gaan vullen tenzijn de AK mannen er nog zin in hebben :)

arjenzvob

6 uitvallers inmiddels. Met m'n stomme kop Mohoric kopman gemaakt, waar ik tot 2 min. voor tijd Martinez had staan. Het is wel eens beter gegaan haha.

kevinraar

Mij dark horse paret paintre is er uit dat is uitvaller nummer 8 iemand hier die meer uitvallers heeft?

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

5 man inclusief kopman Caruso in de kopgroep.
Vlasov is 1 van die 5, maar die had ik er liever toch niet bij gezien.
Heb er nu een hard hoofd in dat ze het gaan halen als ze het rond 6 minuten houden.

Valvuillerdemoz

'@kevin: 8 uitvallers, dat is op zich wel knap! Ik doe het met 5 tot nu toe.

ZK

Kopgroep zal naar klim toe nog wel even extra gas geven lijkt mij. Als INEOS niet gaat helpen moeten ze bij start klim toch zo'n 8-10 min hebben

Ragnar Lolbroek

Woods, Wout , Vlasov & Caruso mee.

Laatst gewijzigd
JohnMcBennett

Woods, Caruso, WvA, Teuns en Vlasov mee. Helaas NultyBoy nog op de bank gelaten. Conclusie: Het gaat voor de AKs worden vandaag!

ZK

'@john weet niet welke etappe jij kijkt? Maar hoe kun je op dit moment tot de conclusie komen dat het voor AK's gaat worden vandaag? Dat lijkt totaal geen voor de hand liggend scenario. Of gevalletje wens, vader, gedachte?

Valvuillerdemoz

DFM ,WVA, Jorgenson en Vlasov mee. Samen met Jungles ((c) dat lijkt niet echt de beste keus) Pogacar, Vingegaard, Pinot en Mohoric. Laatste twee blijven teleurstellen. Wanneer gaat Pinot nou eindelijk eens beginnen met zijn jacht op de bergtrui?

arjenzvob

'@ZK Gevalletje ironie. Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij blij is met zoveel vluchters mee, en het dus wel voor AK's gaat worden.

ZK

'@arjenzvob check, dat zal het wel zijn inderdaad. Thanks

1 2 ... 187 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.