Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 188 ... 196 197
Rob94

Caruso en Woods vooruit, zou het dan toch eindelijk zo zijn dat team 0 punten de volle mep gaat pakken! :D

AllezzPogie

Het is ook telkens hetzelfde als ik caruso en jorgensen mee neem voor een aanval gaan ze niet, zitten ze bankie gaan ze wel

De Tourminator

DFM, WVA, Vlasov, Storer, Caruso en Woods in de kopgroep. Vandaag moet het dus gebeuren....
Benieuwd hoeveel er punten gaan pakken.

ronvisser

Ja, vochtige oogjes hier hoor. Prachtig zeg...

rbc1912

Maat van mij had captain Vlasov, Woods, Jorgenson, Storer, Caruso, Van Aert, Pogačar, Vingegaard en G. 2e in de daguitslag. Ik verre van trouwens ;)

Jasperdewaal11

Met 237 puntjes doorgestegen naar 99,3%, wauw beetje onwerkelijk......

jenzrscl

Morgen gaat mas voor kopgroep om top 10 in te komen 😂

arjenzvob

Houle is belangrijker dan poule.

Jasperdewaal11

Dat zeker Arjen excuus

Fiepke

Ik durfde het niet aan om 5 potentiële vluchters mee te nemen. Cattaneo, Storer, Martinez en Caruso mee. Woods op de bank... Achja shit happens. Wel weer bijna op zilveren beker.

Benzardi

Lekker dagje voor De Duracelli's, we schieten omhoog als een thermometer die in de schaduw ligt.
Het " Jammer Joh prijsje " (Duimpje) komt in zicht met 88,5%.

Morgen gaan we weer voor Pogi.

Arne Riis

Wauw, de Wielerflitsers hebben echt verstand van zaken zeg! Vandaag voor het eerst op een gouden bekertje (ik weet het, Parijs is nog ver, maar toch: nu al trots en ontroering) met 99 procent. In de Wielerflitssubleague een 16e plek, omgerekend nog niet eens goed genoeg voor brons. Het is maar goed dat niet iedereen hier komt, anders komt die prijzenkast van mij natuurlijk nooit vol…

Gladiool

Hier komt het gouden bekertje plots toch in zicht... mede dankzij Woods. Nog maar een paar tienden.

Thomberg

Wat is er met Cattaneo aan de hand? Iemand daar iets over gelezen?

Fiepke

Cattaneo is bij Jakobsen gebleven met Senechal en Lampaert. Z'n sprinttreintje. Honore was natuurlijk vooruit. Vrees daarom wel dat hij ook de komende dagen gaat babysitten zodat Fabio vrijdag en zo dag nog kan knallen.

Franky122

Hoi gaat Bagioli morgen in de kopgroep zitten? Bedankt

zomaareens

Is morgen te zwaar voor jungels en bettiol?

leonstar

Ehm nee, bagioli doet de hele tour al geen reet dus morgen ook niet. Helaas heb ik verder alleen uitvallers en sprinters dus ik moet hem
Wel opstellen…
Hup bagioli!! Dit lijkt me ook te zwaar voor hem!

Verder sta ik op 94% wat dik naar tevredenheid is.
Had wat betere kopmankeuzes moeten maken dan was meer mogelijk geweest!

Met pogi, thomas, pedersen, philipsen en 3 jumbo”s wel vrijwel maximaal top 10 renners maar die heeft iedereen waardoor de verschillen klein zijn.

De verschillen dit keer kunnen gemaakt worden met goed opstellen en juiste kopmannen.

Verder met pareltjes als pidcock, laporte, quintana, powless, mathews, mozzato die ik allen niet heb en daarom verwacht ik niet verder te stijgen!

Wel heb ik sagan, poppel, die weinig gekozen zijn en t goed doen. Vooral vanwege voorspelbaarheid!

Succes nog allen

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Morgen gelijkaardig koersverloop als vandaag lijkt me.
Never change a winning formula zullen ze bij Jumbo denken.
UAE controleren met 4,5 renner lijkt me ook lastig.

Weer een vluchter rappen dus. Lees dat Woods er nog wel zin in heeft na vandaag.

leonstar

Waar lees je dat?

Jelle1982

Heeft het nog zin om Bardet te selecteren voor vandaag? Gisteren geen beste dag en ziek op de fiets.

Hangtieniedanstaatie

Je geeft toch al antwoord op je eigen vraag?

Jelle1982

Ik heb enkel Cattaneo en Ciccione nog als alternatief maar die doen het ook niet echt lekker

Scoritop

Ik zou Bardet wel opstellen

albert n

Caruso, Lusenko en Bardet maar weer mee vandaag. Echte vluchters zitten in de ziekenboeg. 97,9% is nog redelijk.

1 2 ... 188 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.