Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 189 ... 196 197
Lars#1

Iemand vandaag vertrouwen in Mollema en/of Ciccone?
Of toch maar kiezen voor Van Aert (teampunten/truipunten), Caruso en Pidcock?

MarvinG

Van Aert sowieso opstellen :)

Ted de la course

'@Lars weinig vertrouwen in Mollema maar ik stel m toch maar op aangezien m'n beste alternatief Philipsen voor 4 truipunten is

RiesKos

@Lars weinig vertrouwen in Mollema maar ik stel m toch maar op aangezien m’n beste alternatief Philipsen voor 4 truipunten is

Ik zit met exact hetzelfde dilemma. En daarbovenop een soortgelijk verhaal met Mohirič of Rolland (allebei niet veel soeps tot nu toe) en Jakobsen.

Mohorič komt sowieso bij mij op de zwarte lijst na deze Tour. En Mollema misschien ook wel.

arjenzvob

Pidcock en Carusa lijkt me logisch. Zeker Pidcock zie ik wel voorin eindigen met de vlucht.

Chef83

Waarom staat deze topic scorito tour de france niet meer op de hoofdpagina????

VTI

Twijfel over de volgende vier renners voor drie plekjes, een van de profs hier advies? Vlasov, Martinez, Bardet en McNulty (vooruit en evt Leknessund). Jullie ideeën?

Hay

'@ chef83, bedoel je waarom de topic niet meer bovenaan/vooraan in het overzicht staat? Die staan volgens mij op volgorde van het laatste antwoord en Scorito Topcoach begint ook weer te leven nu over ruim 2 weken de eredivisie weer start.

Eddix

Zowel Soler als Majka uit de tour...

danusz1986

3 helpers nog maar over Bjerg, Hirshi en McNulty.

Zadelpen

Sta weer met 8 man in de basis omdat Majka er nog in stond. Heb goffer om 12 uur nog gecheckt.

Het mag gewoon niet he. Sinds ik op 99.4% sta, stort alles in door pech en bull shit. Klaar mee.

Jeffrey81

Felline eruit....dat zal veel WF forumvolgers hard treffen. Hoe was het ook alweer? Waarschijnlijk 40% pickrate hier? ;-)

rbc1912

Haha. Ik wilde er ook al melding van maken. Welgeteld 0 punten gesprokkeld. Maar hij is overall maar 362x gekozen las ik

Valvuillerdemoz

Met 1000 (?) forumvolgers zit je dan aardig aan de 40%. Wil iedereen die Felline heeft gekozen zich nu hier melden?

JohnMcBennett

Pijnlijke dag qua bankpunten. McNulty op de bank en Vingegaard als cappie

Mindless

8 uitvallers, vooral Majka en Kämna zijn nu pijnlijk, O'Connor en Guerreiro ook jammer natuurlijk... maar met die 1e 2 sloeg ik echt een slag. Ik kan het gouden bekertje wel vergeten. Jammer :( Wordt een zilveren denk ik na afrekening.

Mindless

'@Zadelpen, ik voel je, ook een keer met Roglic en Kämna in m'n dagopstelling gezeten toen ze al uit koers waren...

RvhC74

Uran, Kamna, Storer, Kung, Bagioli, Catteneo, O Connor, Guirero, vd Poel, allemaal niks aan gehad

Het valt als een kaartenhuis

Wat een drama keuzes gemaakt zeg

Aan Bagioli en Catteneo ( must have volgens Scorito) heb je dan ok echt helemaal niks gehad. Leermoment iig Scorito tips heb je echt helemaal niks aan, komt ook op de zwarte lijst 🫣🫣😂😂😂🫣🫣🫣

Jasperdewaal11

Als ik het zo lees hier mag ik nog steeds in mijn handjes knijpen met de positie en dagscores. Hopen dat dit vast te houden is.

Benzardi

De 3de week gaat voor De Duracelli's als het bekende spreekwoord " Als de legbatterij leeg is, gaan De Duracelli's nog even door"
Vandaag weer een 1%tje gestegen naar 89,1%,het duimpje/bekertje komt steeds dichterbij.

Morgen word moeilijk om kopman te maken, kunnen MC Nu en Bjerg weer dit brengen wat ze vandaag deden?
Ik ben bang van niet.

Ted de la course

'@ditwashet ik zit het hetzelfde probleem. Van 97.8% naar 96.8%. Naast Thomas had ik Vlasov en Oconnor het dichtst achter Pogi, Vini en Rogli verwacht. Vind ik overigens nog steeds een logische keuze. Uran en Caruso als verassingen vallen tegen. Joker Meintjes houdt me nog enigzins op de been. Morgen nog een dagje incasseren waarschijnlijk en dan hopen dat ik met m'n relatief brede sprintteam nog wat kan goedmaken.

JohnMcBennett

Caruso, Woods, Teuns, Leknessund. 2 plekken over, wat denken jullie?

Fietsbel

Goede dag met de AK top 3, Vlasov, Meintjes en McNulty. Voor het eerst deze tour op een goud bekertje, 99,1. Geen flauw idee of dit vol te houden is. Morgen moet eigenlijk een kopie van vandaag worden.

RiesKos

[B]@fietsbel[/B] Dat hoop ik ook. Ben 3,4% gestegen. Bekertjes zitten er niet meer in, maar als het morgen ook zo goed gaat als vandaag dan komt de 90% langzaam in zicht na een dramatische tweede week. Zou een leuk persoonlijk record zijn. Nog nooit boven de 80% geëindigd.

rbc1912

Ik sta ook ineens op 92,9%. Toch nog hoop op een bronzen bekertje. Had ik nu maar een 'G' ipv MvdP. Maar ik zal niet de enige zijn met die gedachten denk

1 2 ... 189 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.