Ik zit met exact hetzelfde dilemma. En daarbovenop een soortgelijk verhaal met Mohirič of Rolland (allebei niet veel soeps tot nu toe) en Jakobsen.
Mohorič komt sowieso bij mij op de zwarte lijst na deze Tour. En Mollema misschien ook wel.
Uran, Kamna, Storer, Kung, Bagioli, Catteneo, O Connor, Guirero, vd Poel, allemaal niks aan gehad
Het valt als een kaartenhuis
Wat een drama keuzes gemaakt zeg
Aan Bagioli en Catteneo ( must have volgens Scorito) heb je dan ok echt helemaal niks gehad. Leermoment iig Scorito tips heb je echt helemaal niks aan, komt ook op de zwarte lijst 🫣🫣😂😂😂🫣🫣🫣
De 3de week gaat voor De Duracelli's als het bekende spreekwoord " Als de legbatterij leeg is, gaan De Duracelli's nog even door"
Vandaag weer een 1%tje gestegen naar 89,1%,het duimpje/bekertje komt steeds dichterbij.
Morgen word moeilijk om kopman te maken, kunnen MC Nu en Bjerg weer dit brengen wat ze vandaag deden?
Ik ben bang van niet.
'@ditwashet ik zit het hetzelfde probleem. Van 97.8% naar 96.8%. Naast Thomas had ik Vlasov en Oconnor het dichtst achter Pogi, Vini en Rogli verwacht. Vind ik overigens nog steeds een logische keuze. Uran en Caruso als verassingen vallen tegen. Joker Meintjes houdt me nog enigzins op de been. Morgen nog een dagje incasseren waarschijnlijk en dan hopen dat ik met m'n relatief brede sprintteam nog wat kan goedmaken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.