Juist mijn wissel klimmers Woods , Jorgenson en Lutsenko hebben laatste 2 etappes punten opgeleverd
Roglic , O Conner en Kamna stonden in de basis .
al valt Mollema ook tegen en had 1 van de wissels wel Mollema vervangen , maar heb nu weinig over , dus dit wordt de basis voor vandaag
Pogacar (C)
Vinnegaard
Vlasov
V Aert
Lutsenko
Mollema
Woods
Caruso
Jorgenson
Caruso en Woods hebben gister duidelijk gespaard gister dus die verwacht ik vandaag wel. Caruso presteert slecht deze Tour maar ik kan dat niet los zien van het hele gedoe rondom Bahrein.
Iedereen wist dat je met dat gedoe een risico liep met het kiezen van renners van Bahrein. Dit is blijkbaar het normale niveau van Caruso en Mohoric zonder toverdrank...
Edit: Caruso DNS vandaag...
Ik ga voor vandaag voor:
Pogacar
Van Aert
Vingegaard
Thomas
Quintana
Vlasov
Pidcock
Ciccone
Pinot
Caruso en Mollema mogen banken, die hebben mij al veel te vaak teleurgesteld. Ciccone kwam gisteren top 20 binnen dus die is duidelijk aan de betere hand, vandaar de voorkeur boven eerder 2 genoemde renners.
Gadverdamme. Met het uitvallen van Caruso word ik verplicht Mohoric alsnog op te stellen. Als er in Scorito minpunten te verdienen waren, zou hij zich daar nog voor inzetten. Bahrein staat voortaan op de blacklist hier. Ik had toch beter moeten anticiperen op de gevolgen van de politie-inval. Dan was een gouden bekertje een reële mogelijkheid geweest.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.