Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 190 ... 196 197
Hangtieniedanstaatie

Als mijn tante wielen had, was ze een fiets.

Kriest

De afgelopen twee ritten gestegen van 90.6% naar 97.1%.
Vandaag de complete top 5. Zou mooi zijn dit vast te houden!

Papa Bart

336 punten vandaag, morgen nog een keer en dan zou Papa Bart zo maar in bekertjes territorium kunnen belanden. Dat zou de eerste keer zijn voor de Tour…
Net als anderen laat ik Mollema er in staan!

Jasperdewaal11

Ik hou vast aan de opstelling die de afgelopen 2 dagen goud opleveren:

Vingegaard (c)
Pogi
G Thomas
McNulty
Vlasov
Lutsenko
Woods
Caruso
WvA

Let's go!

Arne Riis

Morgen: Pogacar (C), Vingegaard, Thomas, Gaudu, Quintana, Vlasov, Van Aert, Jorgenson en Carlos Verona. Consolideren die gouden beker! 🤞🏼

Valvuillerdemoz

'@ hagtienie: Zit je daar zo vaak op dan?

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik kan dit nog aan de start krijgen:
Tadej Pogačar
Jonas Vingegaard
Nairo Quintana
David Gaudu
Alexandr Vlasov
Brandon McNulty
Michael Woods
Giulio Ciccone
Wout van Aert

Laatst gewijzigd
snoek1974

Juist mijn wissel klimmers Woods , Jorgenson en Lutsenko hebben laatste 2 etappes punten opgeleverd

Roglic , O Conner en Kamna stonden in de basis .

al valt Mollema ook tegen en had 1 van de wissels wel Mollema vervangen , maar heb nu weinig over , dus dit wordt de basis voor vandaag

Pogacar (C)
Vinnegaard
Vlasov
V Aert
Lutsenko
Mollema
Woods
Caruso
Jorgenson

RiesKos

Is er nog iemand die een goed gevoel heeft bij Caruso? Gisteren weer ver door de ondergrens gezakt. Komt zo ook langzaam op een zwarte lijst. Denk dat ik in plaats van hem Mollema er in zet vandaag.

En gaat Jakobsen het redden vandaag?

Ketjap Manis

Hier op 99,6%. Ik blijf de aanvallers gewoon opstellen, zo ook Caruso. Wie weet heeft hij gespaard voor vandaag.

Vingegaard (C)
Pogacar
Thomas
Vlasov
Meintjes
Woods
Caruso
McNulty
Van Aert

zomaareens

lutsenko mcnulty martinez jungels. 2 van de vier kan ik opstellen. de rest staat vast:)

wie?

Jasperdewaal11

Caruso blijf ik ook opstellen die kan zomaar weer in de vlucht zitten net zoals een Woods. Zijn toch hun laatste kansen.

Yskoud

Caruso en Woods hebben gister duidelijk gespaard gister dus die verwacht ik vandaag wel. Caruso presteert slecht deze Tour maar ik kan dat niet los zien van het hele gedoe rondom Bahrein.

Iedereen wist dat je met dat gedoe een risico liep met het kiezen van renners van Bahrein. Dit is blijkbaar het normale niveau van Caruso en Mohoric zonder toverdrank...

Edit: Caruso DNS vandaag...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dit is absoluut niet het normale niveau van Caruso en Mohoric. Beiden hebben voor de Bahreingekte van de afgelopen 15 maanden veel beter laten zien dan dit en de rest van de ploeg is niet (Wright, LLS) of veel minder (Teuns) beneden verwachting aan het rijden.

Rad

Abandon Caruso dus die kun je schrappen uit je dagopstelling

Lars#1

Ik ga voor vandaag voor:
Pogacar
Van Aert
Vingegaard
Thomas
Quintana
Vlasov
Pidcock
Ciccone
Pinot

Caruso en Mollema mogen banken, die hebben mij al veel te vaak teleurgesteld. Ciccone kwam gisteren top 20 binnen dus die is duidelijk aan de betere hand, vandaar de voorkeur boven eerder 2 genoemde renners.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Vreselijk die Caruso.

albert n

Dus maar hetzelfde team als gisteren, leverde 340 punten op. Alleen voor caruso???
jacobsen voor de aanmoedigingsprijs! Ziekenboeg zit nu wel vol.

Jasperdewaal11

Dan gaat Caruso out en Pedersen in. Een klein beetje truipunten maar wellicht dat een Ciccone of Mollema het op zijn heupen heeft vandaag voor de 10 extra puntjes.

Ragnar Lolbroek

Nog 13 renners over. We hangen op 89,7%
Dit gaat hem worden voor vandaag.
Pogacar (c)
Vingegaard
Thomas
Vlasov
Woods
Cattaneo
Wout
Philipsen
Pedersen
Op de bank
Sprinters
De nog steeds onzichtbare Mohoric

Dion

Zelfde probleem hier, nog 13 renners.

Pedersen en Philipsen erin vandaag... Nog op 83.6% maar zal bij de eindafrekening wel afglijden naar 70%... Kijk nu al uit naar de Vuelta

ronvisser

Gadverdamme. Met het uitvallen van Caruso word ik verplicht Mohoric alsnog op te stellen. Als er in Scorito minpunten te verdienen waren, zou hij zich daar nog voor inzetten. Bahrein staat voortaan op de blacklist hier. Ik had toch beter moeten anticiperen op de gevolgen van de politie-inval. Dan was een gouden bekertje een reële mogelijkheid geweest.

rbc1912

Over Bahrain:
Ik heb Teuns, Caruso, Haig en Mohorič echt zwaar overwogen. Een dag voor de deadline had ik er 3 in mijn ploeg. Dat was op zich wel een goede keuze om die allemaal te vervangen. Ik had daar echt veel twijfels over. Maar je mist er helemaal niets aan

Stijn Lemmens

Froome corona!

Woods?

Zadelpen

Zo! Haha! de man in de groene sprinterstrui gaat voorop in een bergetappe. Dat zie je ook niet vaak.

1 2 ... 190 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.