Sjezus zeg dan neem je aanvallers mee als ploeg in de Tour, Storer, Catteneo, Bagioli, Kamna, Kung
Allemaal oppassers voor 1 man in je ploeg, Tour de oppas typeert 2022
Was toch een Tour voor de aanvallers, Mohoric oa ook nog nergens gezien
Geschke leider bergtrui zegt alles deze Tour
Jammer van deze Tour, ik mis spektakel mbt aanvallers die je verwacht ipv oppassen
Denk niet dat je vooraf had kunnen voorzien dat Vingegaard vandaag rond de klimtijd van Armstrong op Hautacam in 2000 zit na een heleboel aanvallen van Pogacar op de klim ervoor gepareerd te hebben aan het einde van een loodzware Tour. Laat staan dat het nauwelijks een uitschieter naar boven is in zijn Tour.
Toch weer 0,7 procent gezakt. Dit soort etappes nekt het gebrek aan klassementsrijders me. Buiten het uitvallen van O’Connor en Roglič en het tegenvallen vallen van Caruso had ik ook gehoopt dat McNulty iets hoger in het klassement zou staan. Los daarvan had ik gewoon nog een extra klassementsrenner mee moeten nemen.
Lessons learned. Op naar een hogere score volgend jaar!
Ik vindt het een prachtige tour!
De mooiste sinds jaren!
Maar ik moet wel vraagtekens bij optreden vingegaard zetten….
Die rijdt de hautecam op in dezelfde tijd als armstrong in 2000 op zn top en stijf van de doping.
Dit nadat vingegaard op de voorlaatste klim wat aanvallen moest pareren en het is de laatste klim van een zware tour!
Om over v aert maar te zwijgen…
Team bahrein dat verschillende huiszoekingen kreeg net voor de tour rijdt ineens als dikke stront terwijl die t hele seizoen al top zijn….
Maar nogmaals super tour!
Wel met een verdacht randje!
O en ik baal als een stekker van al die babysitters deze tour.
Kut als je weet dat ze veel meer kunnen normaal….
En ik vind pogacar een zeer sportieve verliezer! Waardige verliezer; de beste heeft gewonnen!!
Iedereen dichtte hem 10 tour overwinningen op rij toe maar zo te zien gaan we een mooi tijdperk tegemoet!
Hopelijk kan evenepoel aanhaken volgend seizoen als hij weer fit is en in topvorm komt!
Het fietsclubje De Duracelli's deed het vandaag niet slecht maar ook niet super.
Met 349 punten zijn we niets gestegen maar ook niets gedaald en daarom staan we nog steeds op 89,5%.
Met sprinters als een v. Aert, Philipsen, Perdersen, Dianese, Jackobsen, en tijdrijders Kung en Bissegger moeten het "Vingertje omhoog" toch binnen hand bereik zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.