Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 191 ... 196 197
Zadelpen

Vraag me af, is de tour ooit wel eens zo snel gereden? Gemiddelde snelheid lijkt me monsterlijk deze ronde. Weet iemand dat?

pirazzi

Als steuntje in de rug heeft 1% van de deelnemers vandaag Fabio Jakobsen kopman gemaakt.

Dion

'@Zadelpen

De Tour van 2005 was de gem. snelheid 41,654 km/h. Daarna was de afgelopen editie de snelste

RvhC74

Quickstep normaal gesproken een erg sterke ploeg. Wat laten Bagioli en Catteneo het afweten zeg, kost mij gewoon extreem veel punten en winst in Tour poule

Wat een kut ronde dit jaar 🫣🫣🫣😂😂😂

Zadelpen

Wow! 41.6 kl/uur gemiddeld mwaha! Dat is toch niet normaal.

Thanks voor het weetje Dion 👍🍻.

RvhC74

Sjezus zeg dan neem je aanvallers mee als ploeg in de Tour, Storer, Catteneo, Bagioli, Kamna, Kung

Allemaal oppassers voor 1 man in je ploeg, Tour de oppas typeert 2022

Was toch een Tour voor de aanvallers, Mohoric oa ook nog nergens gezien

Geschke leider bergtrui zegt alles deze Tour

Jammer van deze Tour, ik mis spektakel mbt aanvallers die je verwacht ipv oppassen

Man fiets

De mannen van FDJ hadden ook van te voren aangegeven dat ze gingen babysitten op Gaudu ...

pirazzi

Mollema vandaag niet opstellen was toch een vergissing want hij krijgt waarschijnlijk 6 teampunten als Ciccone de bergtrui pakt.

pirazzi

Valt Pogacar, gaat Vingegaard op hem wachten!?

Jasperdewaal11

Jonas is wel the Gentleman hier das toch mooi om te zien.

pirazzi

Yes Vingegaard captain!

Valvuillerdemoz

Weer verkeerd om! Nu weer Pogacar cap. Maar goed. Schitterende etappe weer, schitterende Tour!
Zat aanvankelijk nog te twijfelen of ik Vingegaard wel zou meenemen Vond hem nogal duur! 😆.

ditisdavid

Denk niet dat je vooraf had kunnen voorzien dat Vingegaard vandaag rond de klimtijd van Armstrong op Hautacam in 2000 zit na een heleboel aanvallen van Pogacar op de klim ervoor gepareerd te hebben aan het einde van een loodzware Tour. Laat staan dat het nauwelijks een uitschieter naar boven is in zijn Tour.

Thombonator

Gaan er wel paar buiten tijdslimiet binnenkomen lijkt het of niet? Pas 75 binnen na 32 minuten

ditisdavid

Als er echt tientallen renners buiten de tijdslimiet zitten is het goed mogelijk dat de jury coulance toont, dat is in het verleden ook gebeurd. Als het er een stuk of 5-10 zijn zeker niet.

Edit: Jakobsen op tijd binnen dus dat valt allemaal wel mee.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Jakobsen binnen de tijdslimiet.

VlamToren

Lutsenko en Meintjes zorgen ervoor dat ik nu op 97,1% Die rijden toch lekker in de Pyreneeën zeker Lutsenko, daarnaast Thomas de duidelijke nummer 3 van deze Tour zorgt ook voor de punten.

RiesKos

Toch weer 0,7 procent gezakt. Dit soort etappes nekt het gebrek aan klassementsrijders me. Buiten het uitvallen van O’Connor en Roglič en het tegenvallen vallen van Caruso had ik ook gehoopt dat McNulty iets hoger in het klassement zou staan. Los daarvan had ik gewoon nog een extra klassementsrenner mee moeten nemen.

Lessons learned. Op naar een hogere score volgend jaar!

KissMyAce2.0

Door een uitermate goede selectie en opsteltactiek bevind ik me zoals meestal eigenlijk wel in de top70 van het klassement. Ik merk dat logisch nadenken me toch het verste brengt

Ketjap Manis

Je hebt weer teveel bier op Kiss.

leonstar

Ik vindt het een prachtige tour!
De mooiste sinds jaren!

Maar ik moet wel vraagtekens bij optreden vingegaard zetten….

Die rijdt de hautecam op in dezelfde tijd als armstrong in 2000 op zn top en stijf van de doping.

Dit nadat vingegaard op de voorlaatste klim wat aanvallen moest pareren en het is de laatste klim van een zware tour!

Om over v aert maar te zwijgen…

Team bahrein dat verschillende huiszoekingen kreeg net voor de tour rijdt ineens als dikke stront terwijl die t hele seizoen al top zijn….

Maar nogmaals super tour!
Wel met een verdacht randje!

O en ik baal als een stekker van al die babysitters deze tour.
Kut als je weet dat ze veel meer kunnen normaal….

En ik vind pogacar een zeer sportieve verliezer! Waardige verliezer; de beste heeft gewonnen!!
Iedereen dichtte hem 10 tour overwinningen op rij toe maar zo te zien gaan we een mooi tijdperk tegemoet!
Hopelijk kan evenepoel aanhaken volgend seizoen als hij weer fit is en in topvorm komt!

Benzardi

Het fietsclubje De Duracelli's deed het vandaag niet slecht maar ook niet super.
Met 349 punten zijn we niets gestegen maar ook niets gedaald en daarom staan we nog steeds op 89,5%.

Met sprinters als een v. Aert, Philipsen, Perdersen, Dianese, Jackobsen, en tijdrijders Kung en Bissegger moeten het "Vingertje omhoog" toch binnen hand bereik zijn.

Sloddies

Volg de Tour bewust sinds de winst van Jan Jansen in 1968 en vind deze de beste ever. Qua spanning was misschien de tijdrit climax Lemond - Fignon spectaculairder, maar deze tour is echt onvergetelijk

BasHW84

Toch nog 7 man in de top10 uitslag vandaag, nu op 92%...morgen nog wat sprintertjes over met inhoud, nog 2 pure tijdrijders dus misschien kunnen we zelfs nog iets stijgen

Sies

Misschien een hele domme vraag, maar als je bij de laatste etappe je captainkeuze moet maken, worden daar ook de punten voor t eindklassement in meegenomen? Dus maw, moet je daar dan Vingegaard cappen of gewoon een sprinter?

1 2 ... 191 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.