Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 22 ... 196 197
havana

Ik heb mijn team grotendeels staan (hopen dat het budgettair allemaal past), maar ik heb nog wel wat suggesties nodig voor de categorie B-sprinters (met alle resepct). Komt u maar! Zelf gevonden

- Pasqualon
- Coquard
- Bouhanni
- Cees Bol
- Stuyven

arjenzvob

'@Antonini Kleurloze grote rondes van INEOS? Bernal won de GIRO. Ik vond INEOS echt leuk om ze aanvallend te zijn met Ganna, Carapaz, Kwiatkowski. Zo kleurloos was het niet.

@Havana Cees Bol? Zou ik niet doen. Coquard is onzichtbaar de laatste tijd, maar wie weet. Bouhanni, onzeker hoe fit hij is. Stuyven zit met Pedersen. Pasqualon is een optie, maar.... Kristoff? Dus... Lekker lijstje wel ;)

Thomberg

Pasqualon overleeft niet veel meer dan Kristoff en die is kopman, zou ik nooit doen.

Bouhanni en bol allebei pure vlakke sprinters. Krijgen dus 4 kansen. Bij gelijke prijs altijd voor Bouhanni gaan

Stuyven Ff teamorders afwachten maar Pedersen sprint redelijk goed dit jaar en komt ook heuvels over. Ik zou voor Pedersen gaan

Coquard… tja op papier perfecte aanvuller van je team in deze Tour door zijn intrinsieke kwaliteiten. Echter sprint dan ineens in de Tour naar plek 18

Antonini

'@arjenzvob, op die Giro2021 na inderdaad. Dat kwam omdat Bernal in die rond veruit de sterkste in koers was. Verder is het in de grote rondes toch voorspelbaarheid en saaiheid bij dat team.

havana

Andere suggesties zijn ook welkom! Dank!!

Primavoormij

'@havana

Stuur je hele team even en dan kunnen wij aangeven wie je erin en eruit moet halen voor een bekertje!

Valvuillerdemoz

'@havana: het viel mij al op dat er niet zo veel b -sprinters op pcs staan, vooralsnog. Er zijn eigenlijk meer A-sptinters dan B - sprinters. En, zoals Arjen als zegt: daar lijkt niet echt een goede pick tussen te zitten. Een sprintteam wil je toch wel minimaal 6 sprinters voor hebben. Laten we zeggen dat WVA ook als sprinter meegaat. Zou je in het minimale geval nog vijf man moeten hebben voor de sprintetappes. Dat wordt een duur clubje ben ik bang. Maar de b-garnituur lijkt ook weggegooid geld. Daineses en Consonnis zie ik tot nu toe niet. Dus ja, ik vind het lastig. Misschien kun je Bennet nog als B sprinter krijgen voor een B- prijsje.

Zadelpen

Meintjes is in vorm, just saying....

Thomberg

Haha dat viel tegen net hoor. WvA had het ook niet makkelijk. Sterke sprint Gaudu

Thomberg

Vingegaard moest flink knechten voor WvA trouwens.. voorbereiding op zijn rol in de Tour?

Valvuillerdemoz

Gaat Vingegaard niet een beetje de Foss van de Tour worden? Maar dan dus nog veel duurder?

ZK

Carapaz was in voorbereiding op de Giro ook aan het knechten voor Porte. Zegt dus niet zoveel dat vingegaard op kop reed voor WvA.

Ragnar Lolbroek

'@Valvuillerdemoz.Vingegaard kan ook doen wat DFM vorig jaar deed in de Giro. Netjes 5e worden achter zijn kopman. Toegegeven...Dan is hij nog wel een miljoen te duur.

Laatst gewijzigd
Henk

Weet iemand wat de verwachting is van Bissegger op de kasseien?
Kan interessant zijn icm de eerste tijdrit.

floda

We zien vanzelf de komende dagen hoe goed vingegard is. Vooralsnog was hij in tireno zo’n beetje de enige die in de buurt van pog kon blijven. De anderen die in de koninginnenrit in de buurt konden blijven waren landa, caruso, hindley. De eerste 10 in die etappe geven tot nu toe een redelijke voorspelling (op porte na natuurlijk) over hoe goed ze in rondes rijden. Dus hier heeft hij nog voordeel van de twijfel

Lance Beenstrong

Mochten WVA/Roglic een groot deel van de tour zowel geel als groen in bezit hebben en Jonas staat zelf top-3 in wit. Dan hengel je toch aardig wat puntjes bij elkaar per dag en kan je m ook in de sprintetappes opstellen. Dan hoeft hij in de bergen maar elke keer 10-15 te finishen en doet tie leuk mee. Dan nog eindafrekening voor AK/Wit dan zou het nog steeds een prima keuze kunnen zijn.

Sjonge Jonge

De kans dat Jonas in top 3 staat van wit acht ik kleiner dan nihil

La Primavera

Gaat Vingegaard niet een beetje de Foss van de Tour worden? Maar dan dus nog veel duurder?

Foss mag de veters van Vingegaard nog niet strikken. De één werd vorig jaar 9e op 11 minuten in de Giro en de ander kon Pogacar lossen op de Ventoux werd 2e in de Tour en was dus best of the rest.

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

'@floda
Mas zat toen ook met Vingegaard en Landa in de groep, maar viel in de afdaling

Lance Beenstrong

'@ sjonge Jonge, oh ja, hij was net een klein maandje te oud hè... dat is wel jammer

floda

'@poule d’or en die zal er dus ook wel staan in tour. Vraag is wel of hij voldoende punten pakt op dit parcours

nasibal

Ik denk wel dat een interessante kanttekening bij Mas is dat, qua puur bergritten, het zwaartepunt dit jaar niet in de 3e week ligt.

floda

Dat maakt in mijn ogen het nog moeilijker voor mas. Hij is normaal in 3e week heel goed zeker als het zwaar is geweest. Nu in 3e week “slechts” 2 zware etappes. Daardoor kunnen er toch veel types als ala haig, yates, vlasov, DFM en caruso, die explosiever zijn lang bij hem en misschien zelfs voor hem blijven.

Antonini

Alle 6 van Bahrein kun je er eigenlijk in klikken, Haig Caruso Mader en Landa voor GC, Mohoric en Teuns voor de punchy aankomsten. Alleen Landa is eigenlijk niet interessant. Iemand enig idee over de verwachtte rolverdeling?

danusz1986

Nee je mag naar 4 van elk team:P

1 2 ... 22 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.