Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 28 ... 196 197
vevie

Higuita rijdt de Vuelta, geen Tour.

Antonini

Higuita krijgt alle ruimte dat sowieso, lekker beetje trainen op hoogte, ff langs bij de familie.

vevie

Budget 54 mil.

Odin

Redelijk ruim maar toch moeten er wel keuzes gemaakt worden.

Antonini

Als de bokser niet meegaat dan liggen er wel koopjes voor de sprint klaar.

TheBest

Ah excuus, vlak nadat ik mijn berichtje had gepost zag ik al dat higuita helemaal niet ging starten... Balen

Boasson en Hagen

Bedankt voor het ophypen van DFM jongens!!!

Aanklampen

Inderdaad, iets krapper. Waar stond die 54 al genoemd? ging gisteren rond. Past nu net niet wat ik wilde. Mis overigens nog wat namen

Zie ook dat Nacer er weer af is. Nog niet hersteld?

Valvuillerdemoz

Klaar:
8 klassement 28 mln
1 klimmer 2 mln
2 tijdrijders 3 mln
7 sprinters 19 mln
2 aanvallers 2 mln

Eigenlijk alleen nog geen Vingegaard en MvdP die ik overweeg erin kunnen puzzelen.

Jasperdewaal11

In de sectie 500k zie ik toch al een paar potential punten pakkende juichrenners :)

vevie

Je zou zeggen dat je toch Roglic en Vingegaard zou moeten overwegen. Ze kunnen allebei natuurlijk falen, maar zij lijken de enigen die beurt om beurt Pogacar zouden kunnen aanvallen. The Terminator kan ze dan alsnog zelf in de vernieling rijden, maar als het wel werkt dan kunnen ze hem met zijn tweeen opbreken. Althans, in theorie.

Antonini

'@Pogi never pick, de grote verrassing dit jaar wordt Vegard Stake Laengen en dat voor maar 1.5M.

Valvuillerdemoz

Shit. Ik heb nog maar één Wanty zie ik nu. Terug naar de tekentafel. Neem de rest van de dag maar vrij denk ik 😆

danusz1986

Vd Poel wel of niet. DFM of niet dat zijn mijn 2 grote vraagstukken. Rest al wel tevreden mee.

Boasson en Hagen

Na de eerste snelle invulronde 5 miljoen over. Wel Roglic thuisgelaten en van de dure sprinters alleen Philipsen (en WVA) genomen. Maar lijkt mij best een ruim budget.

Antonini

Schachmann maar 750k, als die een teken van leven gaat laten zien in de Ronde van Zwitserland dan wordt dat een populaire pick.

KV

Schachmann zal puur helper zijn me dunkt. En er lijkt het laatste jaar toch wat gebeurd te zijn met hem, want is echt een schim van zichzelf.

@Boasson: als je Rog thuislaat, dan geloof ik wel dat je het budget ruim vindt ;-) waarmee ik niet wil zeggen dat dit geen goede keuze kan zijn.

Aanklampen

Schachmann = zwarte lijst... presteert nooit als je dat verwacht

Boasson en Hagen

'@KV dat was de eerste insteek, omdat ik anders verwachtte krap te komen zitten met budget. Maar met 5 miljoen over was het makkelijk om iemand up te graden naar Roglic.

Yskoud

De nummer 7 van het AK van vorig jaar maar 750k, en de nummers 6 en 9 van de huidige PCS ranking maar 1 miljoen...easy picks

danusz1986

11 klassementsmannen en klimmers (nummer 10 en 11 zijn 500k renners), 4 aanvallers en 5 sprinters. Met WVA en Philipsen als kopmannen.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@Yskoud en dan heb ik nog Guerreiro erbij en zijn de rest van de plekken voor een ijzersterk klim- en sprintteam. Team is klaar!

danusz1986

'@Yskoud

Ik zit nog te twijfelen tussen de nummer 9 pick en Asgreen (eventuele teampunten Jakobsen).

ProScoritoManager

Wie verwachtten jullie zowel in sprint etappes als in de kasseien etappe op te kunnen stellen?

Wielertje12

'@ProScoritoManager Stuyven/Pedersen, WvA, Trentin wellicht

Edit: + Kristoff :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 28 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.