Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 29 ... 196 197
Yskoud

Ik vind de prijzen erg meevallen, in de categorie 2 miljoen tot 750k zitten zo 15 renners die op de shortlist komen. Puzzelen van de 20 plekjes wordt wederom moeilijker dan het budget.

Ik heb ook het sterk het vermoeden dat Scorito bewust een aantal renners maar 1-1,5 miljoen heeft gemaakt zodat Truus en Mien ook het idee hebben dat ze een koopje hebben gevonden, maar die daardoor wel een pickrate hebben van 90%...

danusz1986

De vraag is natuurlijk weer welke van de grote vissen kan je beter niet meenemen. Met dit budget kan je makkelijk Poc, Rog, Vingegaard en DFM, Vlasov meenemen met nog WVA, Philipsen en vd Poel. Over die laatste ga ik weer lang wikken en wegen of ik hem ga nemen.

Laatst gewijzigd
Antonini

Budget besparen en uitsmeren kan het beste door Vingegaard, Jakobsen of MvdP thuis te laten. Maar kies daar maar eens de goede uit, ze zullen allemaal veel punten kunnen pakken, maar het gaat er denk het meest om wie je het best kunt vervangen. Ik neig naar Jakobsen, maar het gaat me pijn doen hem eruit te klikken.

RVH

4x Bahrein
3x UAE
3x Jumbo
2x Arkea
1x INEOS
1x Bora
1x FDJ
1x Alpecin
1x Wanty
1x Trek
1x Cofidis
1x AG2R

Astarloa

Goeie grutjes, mensen hebben serieus hun team al klaar zie ik. Niks meer aan doen he ^^. Ik zie voor VDP in ieder geval zat alternatieven voor een veel mindere prijs.

steefje9

Cort voor 1.5mil ook een leuke pick. Heeft ie de giro gebruikt om in de Tour te kunnen oogsten?

steefje9

Cort voor 1.5mil ook een leuke pick. Heeft ie de giro gebruikt om in de Tour te kunnen oogsten?

vevie

Wordt sowieso keuzes maken. Gaat genoeg leuke renners mee kunnen nemen, maar genoeg ook niet. Kan zomaar zo zijn dat je de helft van de top 10 niet hebt

danusz1986

Hoe is Pinot nou weer 1,5 miljoen gemaakt.

Boasson en Hagen

'@Antonini, kijk ook even wat er bij de omschrijving van Stake Laengen staat, LOL

Antonini

'@BoassonenHagen LOL inderdaad! Je was waarschijnlijk de eerste die op zijn naam klikte. Wel terecht die prijs, voor minder (zeker minder dan 1M) was hij waarschijnlijk zo meegegaan.

wielergekkie

Veel leuke renners in de 1 miljoen klasse:

Barguil, Kung, Asgreen, Capiot, Bisegger, Woods, Storer, Mohoric, Cosnefroy en Bauke.
Kies daar maar eens de juiste uit :)

Antonini

1M is het nieuwe 750k

Behatzailea

Houd je tenminste eens niet 250k over.

Tim

Zou Matthews of Mezgec mogen sprinten in de vlakkere etappes? Anders is Mezgec wel een interessant optie.

Baskeee

'@Tim zeker. Groenewegen gaat voor de bergtrui, dus die andere gaan sprinten.

vevie

“Het blijkt dat teampunten een ding zijn”. 😂

havana

Wat denken jullie van Lutsenko?

Landaluze

Groenewegen.

Jasperdewaal11

Lutsenko is bij mij een ongelofelijke blacklist ganger.

Landaluze

Als Nibali 1.5M waard was, is Pinot dat ook. Een ex-gigant in het rondewerk, heeft nog recent bewezen fantastisch te kunnen rijden en heeft openlijk een doel gemaakt van de bollentrui. Voor mij geen certitude, ,maar zeker het overwegen waard.

Landaluze

Ik neem nog liever een bompaatje van Israel mee dan iemand van Astana. Zelfs MAL staat vet in het rood.

Zadelpen

Dit wordt helemaal niks. Ga hier nooit met een tevreden gevoel uitkomen. Heb wel 40 renners die graag bij team Zadelpen willen horen.

Verschrikkelijk.

Antonini

Er een rationeel team inklikken met favorieten voor iedere etappe is heel makkelijk, maar dan zit je in de berg etappes toch al snel met Woods of Guerreiro als een 9e en 10e optie.

GlennTour

Ik zit aan etappe 6 en heb WVA al 5x kopman! :D

Eerste team klaar..voorlopig zonder MVDP. Er zijn goedkopere opties die ook resultaat kunnen rijden.
Zonder Philipsen zonder twijfel..maar met Philipsen is het toch een heel ander verhaal.

Nu even de Dauphinë en Zwitserland afwachten.

1 2 ... 29 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.