Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 40 ... 196 197
ploep

Zijn er eigenlijk 'regulars' hier die nog géén bekertje hebben?

Pantano

Pinot wel of niet…zal een dilemma blijven tot aan de start 🤔 #brokkenpiloot

jan derksen

Philipsen of jakobsen?

GoldenWallie

Allebei :)

oborobo

Het is lastig om wat goedkopere sprinters tevinden,die ook nog in de punten kunnen rijden.

ManWithBeard

'@Oborobo Dit slaat de spijker op zijn kop. Iedereen wil denk ik wel 6 sprinters mee, maar ook weer niet meer dan 3 a 4 topsprinters. Het probleem is dat er gewoon nauwelijks tot geen 'goedkope' sprinters zijn die altijd top 20 zullen rijden. Ik heb ze tenminste nog niet gevonden. Ik vind 1,5 mio voor een Coquard eigenlijk al vrij gortig. Pedersen en Kristoff zullen relatief veel gekozen worden door veelzijdigheid. Maar daaronder is het echt slim pickings...
Dat zorgt er bij mij wel voor dat ik waarschijnlijk op 5 sprinters uit kom, met mogelijk een wildcard voor plek 6. En dan vind ik dat ik eigenlijk al teveel uitgeef aan de sprints.

daandej

Wat te denken van mohoric

Behatzailea

'@manwithbeard en telt Van Aert dan als sprinter?

Kadare

Ben ik de enige die twijfelt om van Aert mee te nemen?
Ik vind zijn sprints deze week niet bepaald overtuigend tegen een zwak sprintersveld.
Zou zomaar steeds 6e of 7e kunnen worden. Ik zie ook weinig kans op truipunten als Pogacar op zijn fiets blijft zitten.
Voor de lastigere sprint/punchritten zijn er tal van goedkopere opties.
Ben nog niet echt aan het puzzelen, dus wellicht is het budget idd zo ruim dat je hem heel makkelijk kunt meenemen. Dan krijg je een beetje hetzelfde als met MvdP in de Giro, waar ik er van overtuigd was dat ik hem niet nodig had, maar het budget simpelweg zo ruim was dat je hem bijna niet kon negeren.

Wicked Wout

Als je Van Aert inderdaad enkel meeneemt om de massasprint te winnen, dan zou ik hem lekker thuislaten.

Ketjap Manis

Ik denk dat je de enige bent.

embargo

Toch nog maar eens het idee opperen bij Scorito om een Budgetspel ernaast te maken.
Zou toch prima moeten kunnen, is exact hetzelfde spel maar met een ander budget en volgens mij ook best wel wat interesse in..

Daan Brakenhoff

Landa niet naar de tour overigens. Maakt de Bahrein boys nog ietsje interessanter in mijn ogen.

madeks

Op deze manier toch Kruijswijk maar overwegen

Valvuillerdemoz

Nou, Jumbo Visma sloopt de hele boel in het Criterium du Dauphine.

leonstar

Pff die vingegard sterk hoor!

T is bijna jammer dat ie bij jumbo rijdt!
Hoop dat hij geen team orders krijgt of de hete kolen uit t vuur moet halen!

Denk dat hij niet minder is dan roglic!

RvhC74

Vingegard,Roglic en O Connor is een must

@ Dauphine

niek-vdv

Dani Martinez en Gino Mäder moeten vroeg lossen in Zwitserland wel. Küng klimt waar hij in Parijs-Nice was gebleven, best indrukwekkend.

Maurimaler

'@Reneetje wissel die maar in tegen Mader en DFM die er in Zwitserland al af liggen

leonstar

Is pasqualon niet een prima sprintertje voor 750 k?

Zit helaas wel bij kristoff in team dusof ie veel zal meesprinten is afwachten… hij klimt wel ietsje beter denk ik

Wielertje12

Rijdt E. Chaves eigenlijk de Tour?

Papa Bart

Er wordt wat twijfelend commentaar geleverd over de kracht van de ondersteuning voor Pogacar. Maar ik vind het toch wel een robuust clubje hoor: Soler, Majka, Bennett, McNulty, in de bergen, Bjerg en Trentin op het vlakke, Hirschi als vooruitgeschoven post….Het is geen TJV maar ook geen troep waggelende eenden. Soler en McNulty toch maar overwegen..

vevie

Majka en Bennett gaan zeker van waarde zijn. Soler en McNulty zijn te licht bergop. Die liggen er eerder af dan een goede Kuss en Kruijswijk. UAE gaat echter prima voor de dag komen. Wanneer Poga het alleen moet doen, moeten de overige AK-mannen het ook alleen doen. Op dat moment is het toch 1 tegen 1 en heeft Pogacar eigenlijk alleen Roglic en Vingegaard te ‘vrezen’. Ze hebben hem nog nooit echt gekraakt, dus Pogacar zal met flink wat vertrouwen afreizen naar Denemarken.

Laatst gewijzigd
Rob aan de top

Beste kenners, verwachten jullie dat Philipsen enigszins “last” gaat krijgen van Van der Poel in zijn team? Uiteraard sprint Philipsen in 2, 3, 19 en 21 maar er zijn toch ook etappes (niet alle maar denk aan 4, 5, 6, 13, 15?) die wellicht in een sprint van een minder grote groep gaan eindigen, waar ik Philipsen er nog bij verwacht. Mijn gedachte/angst is dat Alpecin dan voor Mathieu gaat rijden en Philipsen voor hem moet rijden en daarom zelf weinig punten scoort. Hoe denken jullie hierover?

ManWithBeard

'@Behatzailea: yes die tel ik zeker mee.

1 2 ... 40 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.