Jullie praten over Bjerg alsof de teampunten van Pogacar al zeker zijn. Ik moet het nog maar zien. Niet omdat Pogacar zo slecht is, maar dat er ook ene Roglic meedoet. Verwacht dat die twee weer enorm aan elkaar gewaagd zijn. Als Pogacar de gele trui pakt, is dat pas in etappe 11. Zoveel teampunten als vorig jaar haal je daarom niet.
Voorlopige renners erin geklikt en kom op een verdeling van:
9 klassement
2 klimmers
7 sprinters
1 aanvaller
1 knecht
Ik ben nu al tevreden met mijn team. Alleen corona (wie had dat nou weer gedacht) kan nog roet in het eten gooien. Hopelijk kan ik er vanaf blijven en vlak voor de start nog de puntjes op i zetten.
Hebben meerdere mensen last van de aparte verdeling (naar mijn mening). In mijn overzicht zie ik:
7 klassement
1 klimmer
1 tijdrijder
7 sprinter
3 aanvaller
1 knecht
Terwijl ik naar mijn mening toch een aardige balans in mn team heb, word ik er toch onzeker van. Zal nog wel een aantal keer heen en weer klikken worden.
'@Ragnar: Yates had wel "milde symptomen", wat dit dan precies is weet natuurlijk niemand, maar daar word ik als scorito coach toch niet blij van.
Heb ook het dogma in mijn hoofd dat ik mensen met recente ziekte niet selecteer. Meestal blijkt dit achteraf terecht te zijn, maar niet altijd, cf Hindley om die reden definitief niet gekozen voor de Giro. Je weet het nooit 100% zeker...
Misschien moeten we hier een voorbeeldploegje plaatsen voor de mensen die zo lui zijn dat ze zelfs de wieleruitslagen van de dag voorgekauwd hier willen lezen.
Dit gezegd zijnde, de DNF van Yates brengt mijn Ineos-plannen dermate in de war dat ik er momenteel zelfs geen enkele meer geselecteerd heb. De geest van G. Thomas hijgt toch wat in mijn nek.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.