Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 55 ... 196 197
Maestro77

Ik ben ineens Quickstep-loos én Ineos-loos! 🤔

Nylz

'@Antonini

Ik had tijdens de Giro 500k over omdat ik tevreden was over m’n team en ben 96e geworden. Als je tevreden bent over je team, gewoon zo laten staan!

Nul verstand

Jullie praten over Bjerg alsof de teampunten van Pogacar al zeker zijn. Ik moet het nog maar zien. Niet omdat Pogacar zo slecht is, maar dat er ook ene Roglic meedoet. Verwacht dat die twee weer enorm aan elkaar gewaagd zijn. Als Pogacar de gele trui pakt, is dat pas in etappe 11. Zoveel teampunten als vorig jaar haal je daarom niet.

Cerebral36

Voordeel aan Yates is dat hij het nu in de Tour zelf niet kan oplopen. Maar geen fijne voorbereiding natuurlijk. Maar dit is wel echt heel vervelend. Dacht dat we eindelijk een beetje vanaf waren en zo opeens BOEM, meerdere ploegen getroffen.

joris dor

Had Geraint Thomas als puntenpakker bij Ineos, denk dat er nu meer voor hem zullen kiezen als Yates hiermee sukkelt.

Zolderman

/

Laatst gewijzigd
Maestro77

Renners die vanaf nu ergens afhaken door Covid of maag en darmklachten of iets dergelijks komen sowieso niet in mijn tourploeg.

Ragnar Lolbroek

Corona is 1. Er ziek van zijn iets anders. Hoeveel last gaan renners ondervinden van een asymptomatische besmetting. Kan best nog meevallen. 🤷‍♂️

puntenjager

Voorlopige renners erin geklikt en kom op een verdeling van:

9 klassement
2 klimmers
7 sprinters
1 aanvaller
1 knecht

Ik ben nu al tevreden met mijn team. Alleen corona (wie had dat nou weer gedacht) kan nog roet in het eten gooien. Hopelijk kan ik er vanaf blijven en vlak voor de start nog de puntjes op i zetten.

Zolderman

/

Laatst gewijzigd
Matjieu

Hebben meerdere mensen last van de aparte verdeling (naar mijn mening). In mijn overzicht zie ik:
7 klassement
1 klimmer
1 tijdrijder
7 sprinter
3 aanvaller
1 knecht

Terwijl ik naar mijn mening toch een aardige balans in mn team heb, word ik er toch onzeker van. Zal nog wel een aantal keer heen en weer klikken worden.

puntenjager

'@Zonderman Dat zou het puntje op de i kunnen zijn. Alhoewel ik wel aanvallende 'sprinters/klimmers' heb gekozen.

Laatst gewijzigd
KV

'@Ragnar: Yates had wel "milde symptomen", wat dit dan precies is weet natuurlijk niemand, maar daar word ik als scorito coach toch niet blij van.

Heb ook het dogma in mijn hoofd dat ik mensen met recente ziekte niet selecteer. Meestal blijkt dit achteraf terecht te zijn, maar niet altijd, cf Hindley om die reden definitief niet gekozen voor de Giro. Je weet het nooit 100% zeker...

Zolderman

Jakobsen een must-have?

Wielertje12

Groenewegen KLIK

Antonini

Groenewegen wint afgetekend, Philipsen verliest de sprint van Wim Tellens, ik weet wel wie ik in mn team meeneem.

Poule d'Or

Mijn ogen doen pijn van al dat zand hier

puntenjager

'@Antonini tegen wie heeft Groenewegen gesprint?

Zolderman

/

Laatst gewijzigd
Masterw

Iemand die Simon yates overweegt?
Openingstijdrit wellicht kanshebber en als zijn knie hersteld is wellicht top 5 kandidaat?
Laat uw meningen maar komen.
Je zou met hem best t verschil kunnen maken.

puntenjager

'@Zonderman Ik had het gezien, maar dat was juist mijn bedoeling van die vraag. Ik blijf er voorlopig lekker ver vandaan.

Cerebral36

Is toch logisch dat Groenewegen hier vrij afgetekend wint? Voor mij echt geen reden om hem nu in 1 keer in mijn ploeg te gooien. P.S. Volgens mij miste ik het sarcasme hier even haha :)

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

S. Yates heeft gezegd niet voor het GC te gaan, maar voor etappes als hij hersteld is van zijn knie. Als je die gok wilt nemen is het een prima keuze voor de TT en de aanvalsritten in de bergen. Wel iets duurder dan de andere aanvallers / rittenkapers (behalve Bardet dan).

Antonini

Albanese was grote punten pakker in de Giro. Als je die erop legt dan ben je een hele grote.

Landaluze

Misschien moeten we hier een voorbeeldploegje plaatsen voor de mensen die zo lui zijn dat ze zelfs de wieleruitslagen van de dag voorgekauwd hier willen lezen.

Dit gezegd zijnde, de DNF van Yates brengt mijn Ineos-plannen dermate in de war dat ik er momenteel zelfs geen enkele meer geselecteerd heb. De geest van G. Thomas hijgt toch wat in mijn nek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 55 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.