Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 56 ... 196 197
Antonini

Als Yates en Martinez onzeker zijn, worden de aanvallende types weer interessanter.

Ragnar Lolbroek

'@KV. Het artikel over Yates had ik nog niet gelezen. My bad. Als hij inderdaad lichte symptomen heeft, kan ik begrijpen dat je Adam Yates gaat heroverwegen. Die lichte symptomen kan een snotneus zijn ( weinig zorgwekkend) of wat serieuzere klachten op o.a. de luchtwegen. Het wordt wat vaag omschreven en in de pooltjes kiezen we voor zekerheid 😅

TheBest

Er word hier veel gesproken over de coronagevallen binnen het peloton.

Ik ben geen viroloog, maar ik dacht dat er toch wel algemeen bekend was dat met de huidige variant DE MEESTE mensen er niet heel ziek van zijn. Een aantal natuurlijk wel maar heel veel ook niet. Ik denk ook dat een heel aantal van de renners die positief zijn getest gewoon (stiekem) door trainen.

Ik kan mij ook nog een renner herinneren, volgensmij was het dit voorjaar. Iemand in een trui met de belgische vlag erop die volgensmij ongeveer 2 weken na een positieve coronatest 2de werd in Roubaix en 3de werd in Luik...

Ik wacht gewoon nog even de berichten vanuit de ploegen af, maar als die enigszins positief zijn ga ik mij niet laten tegenhouden door een positief testje..

Antonini

Gilbert?

GlennTour

Ene Wout Van Aert had voor de Ronde van Vlaanderen ook Corona. Even rusten, kleine hoogtestage en in LBL was ie weer top! Waarmee ik A. Yates niet met WVA wil vergelijken. Maar iedere besmetting is toch anders.

Liever nu dan in etappe 1.

williams

Bennett 3 miljoen, dan kun je nog beter Sagen nemen voor 2,5... En die zou ik nooit nemen. Zolang die borrels prefereert boven trainen komt het nooit meer goed.

Hork282

Groenewegen verslaat inderdaad bijna niemand van naam, op een slechte Ackermann na, maar hij komt wel met de beste 50 dat pukkeltje over waar het merendeel er dus afvliegt. Dat is voor de Tour wel interessant, misschien dat die door die harde etappes in de Dauphine wat beter klimt, en een keertje vaker kan sprinten dan bijvoorbeeld Jakobsen.

floda

Als ik naar die sprinters kijk hoop ik toch steeds meer op piet de kapper voor 1 miljoen

puntenjager

'@Landaluze Ik neem aan dat je op mijn vraag aan Antonini doelt. Misschien moet je de vraag eens op een andere manier bekijken? Ik zie namelijk geen grote namen waartegen Groenewegen heeft gesprint, dus die winst doet me niet van gedachte veranderen om hem nu wel te selecteren.

Antonini

'@floda ik neem aan dat je Ruud de Kapper bedoelde.

Zolderman

/

Laatst gewijzigd
Hork282

Küng rijdt echt bizar goed omhoog, bijna te goed. Straks wordt het een soort Gall die piekt in de voorbereidingskoers maar daarna toch tekort komt.

Cerebral36

Zo zo Thomas weer sterk hoor. Rijdt Martinez er weer vanaf. Morgen en overmorgen wordt echt belangrijk om te kijken hoe het echt bergop gaat.

Symen De boer

King Kung rijds het hele jaar al goed tipje die wordt een groot punten pakker in de Tour en dat voor maar 1m. De enige op pogi en rogi bij bij mij al sinds dag 1 een vaste plaats heeft.

Yates eruit Thomas klik ook vandaag bij de beste 4

floda

'@ antonini die mag ook, maar bedoelde echt piet

Wielertje12

Fabio 7e in belgië.. Kan ook zomaar in de tour gebeuren en dan is hij zijn 4 miiljoen echt niet waard

Alucard

Mooi hoe de teneur elke dag omslaat. Groenewegen en Philipsen werden gister nog weggezet als geldverspilling. Nu lijken ze plots gouden grepen: kunnen sprinten en toch wel een klimmetje overleven. Sagan was eerst waardeloos, toen helemaal terug, nu weer weg.

Met een beetje pech struikelt Sam Bennet straks nog ergens over een finish en is iedereen het spoor definitief bijster.

Laatst gewijzigd
KV

In hectische/technische slotkilometers durft Fabio inderdaad wel eens Morkov's wieltje kwijtraken.

Iemand toevallig al eens de laaste km's van rit 2 en 3 bestudeerd ?

Van Poppel trouwens weer de sprint gereden en Bennett nergens te bespeuren. Die heeft toch echt niks te zoeken in de Tour zou je denken.

Laatst gewijzigd
ZK

Enige opmerkelijke van zege is dat hij niet gelost werd op klimmetje waar Merlier op meer dan 1 min achterstand kwam te rijden. Dat Groenewegen daarna afgetekend wint is logisch. Ik overweeg hem overigens nog steeds niet of Scorito moet hem ineens 2m maken haha

Boasson en Hagen

Cavendish in de sprints van de Belgium Tour vorig jaar: 42 - 112 - 1. We weten allemaal wat er daarna gebeurde.

Punchen of verzuipen

We weten allemaal wat er daarna gebeurde *nadat meerdere absolute sprinttoppers geblesseerd uit de Tour stapten* ;-)

GlennTour

Zou Bennet niet beter als lead-out voor Van Poppel fungeren? Die eindigt toch altijd voor Bennet of lijkt dat maar zo?

Jamme24

Ter info. Jakobsen reed laatste kilometer met platte band. Kon dus niet echt meesprinten.

Titivoeckler

Of jakobsen 4 miljoen waard is hangt maar af van hoe je het bekijkt. Hij gaat geen 100 punten per miljoen halen. Hoe je er naar mijn mening naar moet kijken is of je meer punten die je inlevert door jakobsen niet te kiezen ergens kunt halen door daar je budget in te steken. Aangezien ik vermoed dat je al redelijke puntenpakkers kunt opstellen in de berg en heuveletappes gezien het budget, twijfel ik daar ten zeerste aan.

Astarloa

Martinez wel erg bedroevend moet ik zeggen. Hoop niet dat die zijn piek al gehad heeft.

1 2 ... 56 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.