Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 66 ... 196 197
Geoffrey1420

Bij mij zit de twijfel tussen bettiol of cort. Zullen toch in een beetje dezelfde etappes hun kansen zien? Ook TT ongeveer even goed

Zutphen

Wat doet DSM met al die sprinters in de ploeg ? Wordt Bardet niet ondersteund ?

Ragnar Lolbroek

Verwachten jullie Mozzato in de Tour? B&B heeft nog wat plekjes vrij in de voorlopige startlijst. Voor 1 miljoen is hij nog te overwegen.

Antonini

'@SRENS dit is echt compleet gokken, die 750k renners zijn in potentie net zo goed als iedere 1M of 1.5M renner. Het is net in wie je meer vertrouwen hebt en wie je het meest denkt op te kunnen stellen (of juist minst opstellen met maximale opbrengst).

floda

Wat mis ik nu aan parcours van etappe 4, dat is toch gewoon sprinten? Zelfde als kuurne brussel kuurne

Odin

Niks, nog wel een stijl hobbeltje vlak voor de finish maar die moeten de sterkere sprinters wel kunnen overleven. Maar wellicht voor de pure sprinter net iets te veel.

Geoffrey1420

Openings etappe giro zat Ewan gewoon naast MVP totdat ie over een kieselsteentje viel. Was toch een behoorlijk lastige finale.

Odin

Etappe 4

KV

6 en de echt sterke beren evt ook 8

Is natuurlijk te zien wat je schaart onder “sprinters die een heuvel op kunnen”

Laatst gewijzigd
Imbatido

Thomas en Van Baarle hebben vandaag de kasseirit verkend. Is dat Ethan Hayter die voorop loopt?
https://twitter.com/GeraintThomas86/status/1538887420279660544

Alucard

In etappe 6 lijkt het me dat de echte puncheurs a la MvdP al op de een-na-laatste col vertrekken, die van 800 m a 12% dus, zodat de sprinters op het colletje meteen erna helemaal niet meer meedoen.

TheBest

'@Sander de Wit, als ik jou was zou ik de crash in etappe 1 van de giro nog eens terug kijken. Sorry maar er klopt letterlijk niks aan jou verhaal..

Wel ben ik het eens met wat je (waarschijnlijk) bedoeld. Als hij niet was gevallen was hij daar waarschijnlijk wel 3de geworden. Zeer knap voor een 'sprinter'..

Geoffrey1420

Ach ernaast of een meter erachter gaat het mij niet om. Hij rijd daar mee met de betere, terwijl dat toch echt wel gezien mag worden als een punch etappe.

Hork282

Ewan was de eerste etappe goed maar was de rest van de Giro de eerste die moest lossen, soms nog voor Cavendish. Volgens mij is dit bij andere grote rondes ook al geanalyseerd, Ewan kan zich goed richten op 1 heuvel maar over een hele ronde hoort die niet bij de 'klimmende sprinters'. Dat gezegd hebbende kan hij natuurlijk prima etappe 4 overleven als daar niet vol gekoerst wordt om renners als hem te lossen, maar hij heeft echt niet zoveel meer kans dan Jakobsen of Groenewegen in mijn ogen.

KV

Geen MAL in de Tour

Jammer. Er gingen er zeker weer veel intrappen.

Laatst gewijzigd
Antonini

'@KV exact mijn gedachte

Astarloa

Alsof Lopez voor 2,5 miljoen met zoveel bergetappes een slechte pick zou zijn. Als hij blijft zitten zou hij zijn geld echt wel waard zijn.

snoek1974

Nu zullen veel doorschakelen naar Lutsenko

daandej

Waar lees je dat van mal?

ZK

Twitter

Valvuillerdemoz

Ehm... @ Ditwashet: je kunt je post achteraf nog bewerken hoor. Hoef je er geen twee te plaatsen.

jenzrscl

Hayter en pidcock , 2 zelfde types , maar hayter is op alle gebieden goed..ik denk niet dat ze samen tour in gaan, als alleen hayter mee gaat neem ik hem gelijk, kan zelf winnen in gewone sprint.. Groene trui , witte trui , maar ja de vrijheid he..

Antonini

'@astarloa een goede MAL voor 2.5M zou een absolute must have zijn, maar gezien zn blessure in de Giro en de huidige status van Astana waren er wel heel veel red flags en blijkbaar terecht.

KV

'@jens: Hayter winnen in “gewone” sprint. Heb je niet gezien hoe traag die was in vgl met WVA?

Landaluze

Kämna toegevoegd aan de startlijst.

1 2 ... 66 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.