Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 75 ... 196 197
BrackenRidgeCycling

'@Sies

Roglic
Poga
Vingegaard
Thomas
Connor
Lutsie
Meintjes
Nulty
Storer
RingelS
Aert
Jakobsen
Philipsen
Kristoff
Pedersen
Ala
Poelke
Schachmann
Hermans
Hirschi

Your Welcome

Antonini

'@Dumoulist, etappe 6 en 8 heeft hij aangestipt, daar zie ik hem wel punten pakken of zelfs top 5 rijden. Wel een leuke juich renner, maar te weinig kansen ben ik bang.

Antonini

Dainese naar de Tour, dat is toch wel interessant, maar zal waarschijnlijk te duur worden.

Dumoulist

'@Antonini Die twee etappes zijn wel op zijn lijf geschreven. Alleen met MvdP, Aert, Cort, Bling en Ewan zal een top 5 lastig worden vrees ik.

wielergekkie

Dainese, dat veranderd weer wat. We beginnen weer opnieuw! ;)

oborobo

Wout lichte knieblessure,dus bij iedereen eruit.

koenvanhelvoirt

Wout van Aert een knieblessure, die gaat uit mijn team. Geen risico's lopen met een renner van 5 miljoen.

Antonini

Knie blessures kunnen wel snel verergeren en voor die prijs ga je toch twijfelen. Als hij fit zou zijn geweest dan had hij het Belgisch kampioenschap wel gereden, ik ga toch eens puzzelen zonder hem in mijn team.

Vuel Gi Tour

V. Aert Exit! Met een scorito tour met zo veel geld voor zo weinig plekjes kun je die punten prima opvangen, maar dan zonder risico voor blessures!!!!!

Alucard

Heerlijk dit gezandstrooi

Antonini

Philipsen is wel te downgraden naar Dainese....

Dumoulist

Dainese of Coquard is lood om oud ijzer.

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Dainese of Coquard is lood om oud ijzer.

koenvanhelvoirt

Inderdaad Antonini, het zijn toch maar 4 sprints. Voor dat overgebleven bedrag kun je Kung weer upgraden naar Gaudu

Antonini

Dainese meer kans op een top5 uitslag in de eerste week. Coquard meer kans om erbij te zitten in rit 13 en 15. Altijd wel fan van sprinters die in eigen land rijden, rijden vol door voor plek 7

roburger

Teampunten worden nu wel een beetje gehyped. Ik heb op dit forum de naam McNulty het vaakst voorbij zien komen.

Tuurlijk is dat allemaal mooi meegenomen, zeker voor de overgangsetappes en het eindklassement. Maar bijna iedereen heeft wel Roglic, Vingegaard, Van Aert en Pogacar. Grote kans dat zij de gele of groene trui dragen, en dan kan je deze 3/4 man opstellen.

Meestal heb je iedere etappe wel genoeg aan zoveel opvullers. Bovendien maakt het weinig verschil als je er nog een Jumbo/UAE extra hebt, die zal eerder op de bank belanden.

ProScoritoManager

'@Antonini: ik zat zelf te denken aan Dainese voor Kristoff. Philipsen is toch wel wat meer onomstreden bij mij.

Dan hoop ik daarnaast dat Ineos laat weten dat Hayter een vrije rol krijgt, zodat ik hem inwissel voor MvdP en met de 2M die ik met deze beide wissels bespaar upgrade ik o'Connor naar DFM!

CRL

Dainese 1,5 miljoen.

Dewulf maar 500k en Leknessund 750k. Maar hoe kan ik die nou serieus overwegen nu ik toch al geld over heb (1,5 miljoen op het moment)?

RiesKos

Is er al meer bekend over de nekwervels van onze bokser? Wordt het Bouhanni of Bouhawel?

...

slechte woordgrap

Antonini

Iedereen die zeurt over een groot budget:
A. In de Giro waren JuanPe, Bouwman en Leemreize serieuze punten pakkers, er zal vast wel weer iemand opstaan in de Tour, al geeft de Tour er minder ruimte voor omdat het veld zoveel breder is.
B. Juist omdat dat veld zo breed is, is het budget helemaal niet zo ruim. Je kunt er zo 20 goede renners inklikken ja. Ieder team heeft wel 2-3 renners die de moeite waard zijn dus je zit zo aan de 50-60 relevante renners. De juiste eruit halen is essentieel.

Imbatido

Oei, Dainese is toch ook wel erg interessant geprijsd. 1,5 miljoen voor een ritwinnaar in de Giro is wel een koopje. En hij heeft me zaterdag in de Ronde van België ook wel verrast moet ik zeggen. Lastig.

RVH

'@ProScoritoManager ik weet niet zo zeker of O'conner naar DFM nou echt een upgrade is. Zeker niet voor 2 miljoen. Maar wie zal het zeggen...

Tijn Hoffman

Wat is de bron van Van Aert met zn knieproblemen?

Odin

Wielerflits @tijn

RTankink

Dainese vind ik een van de meest overschatte sprinters in het peloton. Die was voor de Giro pure middelmaat, won in de Giro uit het niets een etappe en had daarna vleugels. Maar na de Giro is ie weer terug bij zijn middelmatige uitslagen. Die moet verdraaid goedkoop worden voordat ik hem meeneem.

Overigens, gezien mijn verleden met dit soort stellige uitspraken zal ik er wel helemaal naast zitten.

1 2 ... 75 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.