Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 98 ... 196 197
Astarloa

Snap wel dat nasibal zich niet meer gemeld heeft ^^

Emootje

'@TijnHoffman: Ik mis er wel meer. Welke renners had je specifiek voor de niet-sprint etappes? Of verwacht je dat elke etappe eindigt in een sprint. Kan natuurlijk hè! Maar dan zou ik Degenkolb er nog tussen fietsen.

rbc1912

Worden wel veel dezelfde teams zo. Zal straks afhangen van of je Haig of Thomas hebt ofzo

ploep

Wat een onzin, er zijn slechts 5-6 renners die iedereen gaat hebben met Pogi, Rogi van Aert, Jakobsen en Felline en verder gaat de variatie enorm zijn. Niet voor niets zegt iedereen je hebt te weinig plekjes, er zullen veel keuzes gemaakt moeten worden.

Tijn Hoffman

'@emootje
@Sjas Patatje
Ja goeie, miss dan toch idd laporte en degenkolb erin fietsen.
Kunnen die ook tijdrijden?

Tijn Hoffman

Ploegen kunnen niet meer uit Tour worden gezet na twee coronagevallen https://www.nu.nl/wielrennen/6209117/ploegen-kunnen-niet-meer-uit-tour-worden-gezet-na-twee-coronagevallen.html (via @NUnl)

Mooi nieuws. Iets minder kans op heel veel uitvallers...

Zutphen

Wat kan Felline van Astana ?

ZK

'@Zutphen hij kan goed fietsen, maar Scoritowise niet interessant

Valvuillerdemoz

Wat nou als ik de ene Colombiaan voor de andere inruil om ruimte te maken voor MvdP?

DFM out, Nairo in
Barguil out en MvdP in.

Klinkt als een strak plan, geloof ik.

rbc1912

Nou ja. In die ene Vuelta was-ie echt goud waard. Echt heel veel punten gepakt. 2016 dacht ik. Daarna heeft-ie dat nooit meer laten zien

Oli4smit

Nog meer mensen met 5 sprinters? Ik tel eigenlijk maar 4 sprint etappes namelijk

Kip

MvdP in sowieso goed plan, al blijft ie prijzig

Pinot Grigio

In de tour voorbeschouwing van het algemeen klassement heeft wielerflits Jungels en Latour als outsiders. Heeft iemand informatie dat ze inderdaad voor een AK gaan?

Bonorrie

O, wat mis ik de berichten van @nasibal,
Heeft mij tijdens de Giro goed geholpen.
Zijn quotes staan altijd vol van goed onderbouwd commentaar.
Ik zie hem als een van de echte scorito-kanonnen (er zijn er meer hoor :) ) die een duidelijke mening heeft en anderen daarvan deelgenoot wil maken. Zijn keuzes zijn altijd goed onderbouwd, de dilemma's goed benoemd en meedenkende oplossingen geeft ie ook aan. Aan zijn zienswijze had ik erg veel aan mijn teamkeuze tijdens de Giro.
Helaas is het al ruim 2 weken erg stil, mogelijk omdat sommige andere vaak tegen hem op de man speelden, erg jammer.
Hopelijk laat hij nog een mooi bericht achter over de ideale teamsamenstelling.

Dumoulist

'@Valvuillerdemoz Ik heb vanmiddag exact hetzelfde gedaan, alleen had ik Mohoric i.p.v. Barguil.

Valvuillerdemoz

'@ Dumoulist: Dan moet het wel een goede ruil zijn!

Remco Van den Akker

Denken jullie dat van Poppel mee mag sprinten?

Thomberg

Ik twijfel ineens heel erg over Mohoric. Had hem er als eerste ingeklikt, maar lijkt toch erg te moeten gaan knechten..

En veel finished deze Tour zijn bergop, ook degene die in ontsnapping eindigen. Een Storer dan toch ineens logischer.

rbc1912

Ik denk van wel. Maar zeker weten doe ik dat niet

RooieGek

Na alles gelezen te hebben zijn we nu bij!

Direct maar een vraag, Martínez, Thomas of A. Yates?

Thomas wint wel weer de ronde van Zwitserland, daar rijdt hij Martínez op 3.39.

KV

'@RooieGek: laat je het weten als je ergens het antwoord op die vraag leest? Zou het namelijk ook wel graag willen weten.

pdebogni

Mijn laatste dilemma: Dainese of Coquard

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik ben bijna klaar, maar heb nog 1 plekje. Dat plekje wordt nu ingenomen door juichten er Taco, maar ik heb nogal wat budget over, en dus kan ik in plaats van Taco, Pedersen er in rommelen. Maar wat me het meeste dwars zit is dat ik geen Fransman heb weten te selecteren. Geen Gaudu, geen Bardot, geen Pinot, geenéén. En dat klopt gevoelsmatig niet in hun thuiswedstrijd. Als je simpelweg een keuze kan maken, welke Fransman is de beste keuze?

Noppie

Mijn huidige team 2 weken geleden erin gefietst en ondanks de jeuk nog niemand vervangen, 1,5 miljoen over dit jaar.
Laat de tour maar beginnen!

KB

Goedenavond,

Ook hier een eerste reactie van iemand die al een tijdje meeleest op dit forum.
Gelijk een dillema;
Vooraf had ik mijzelf overtuigd om 5 sprinters mee te nemen, zeker gezien het kleine aantal echte sprintetappes.
Ik merk alleen nu met het invullen van de etappes dat ik toch beter uit kom met 6 sprinters. Heb nu een aanvaller ingeleverd voor een extra sprinter en dit voelt iets beter.
Nog meer mensen die dit ervaren/last van hebben ?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 98 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.